1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    13
    06-12-2011

    Dankjewel! Ik wacht je berichtje af.

  2. #17
    B

    Reacties
    11.288
    25-05-2010

    Citaat Geplaatst door Hmemeee3 Bekijk reactie
    Ik wil wel mee doen. Ik stuur je een pm
    Citaat Geplaatst door Volkskrant Bekijk reactie
    Dankjewel! Ik wacht je berichtje af.



    Citaat Geplaatst door As-Sa7ab Bekijk reactie
    Aoudhu billah, ik heb gedroomd dat ik jou aan de telefoon had.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    17.553
    23-01-2005

    Als dit topic nog langer doorloopt overweeg ik een blonde kleurspoeling.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    7.070
    21-06-2008

    Citaat Geplaatst door Hmemeee3 Bekijk reactie
    Ik wil wel mee doen. Ik stuur je een pm
    Heb jij een bekeerde nederlander op de kop getikt?

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    29.741
    21-07-2005

    Zou het niet zo kunnen zijn, dat het verhaal dat er te weinig hoog opgeleide Nederlandse Marokkanen zijn een smoes is?
    Dat zij liever een niet moslim hebben; moderner, meer gelijkheid in de relatie?

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    7.070
    21-06-2008

    Citaat Geplaatst door TMarok.. Bekijk reactie
    Saida die aids patientje uit belgie houdt wel van onbesneden vieze piemeltjes..
    heeft saida een rat op zijn plaats gezet en gaat ie nu wat schelden

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    7.070
    21-06-2008

    Citaat Geplaatst door HALFBLOEDJONGEN Bekijk reactie
    ach joh marokaanse wijfen zijn echt niet bijzonder hoo se sijn juist de makelijskte vn elke ras iedreen kan se ****** dus what the fuck als of marokaanse wijfen v n goud zijn ga toch je kontje vegen ga se weten wij marokaanse manne zijn hard we acsepteren geen hoeren en afgelikte boterhamen dus laatste hoop is een hollander of neger die nemen iedreen dik dun junk maakt niks uit
    Zou je je bij je posts kunnen beperken tot de visie van 1 persoonlijkheid.

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    7.070
    21-06-2008

    Ik begin te begrijpen waarom.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    6.200
    10-07-2007

    Nog steeds geen blonde prins gevonden?

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    7.070
    21-06-2008

    Citaat Geplaatst door Hmemeee3 Bekijk reactie
    Hij wil niet bekeren
    Zo ken ik je niet, niet opgeven, hoorde net van een bekering die ik helemaal niet verwacht had.

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    7.070
    21-06-2008

    Citaat Geplaatst door Hmemeee3 Bekijk reactie
    Geen dank hoor, ik doe het met alle plezier.
    En achteraf klagen dat de artikels in de volkskrant niet deugen

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    105
    01-01-2008

    Citaat Geplaatst door HALFBLOEDJONGEN Bekijk reactie
    dat zijn vn die junkie vrouwen die de wegkwijt zijn omdat se verstoten zijn door marokaanse mannen en familie omdat se hoeren zijn en roken en drinken en uitgaan en dan op ouwe leeftijd geen marokaanse man met hun wil trouwen dan gaan se hopeloos door t leven liefde zoeken bij een neger of een hollandse sjonie en die vrouwen zijn meestal lelijk en al opgemaakt door marokaanse mannen en die hollanders komen dan achteraf hun flashen vn dat se sogenaamd ook moslims worden blabla en die wijfen zijn dom om t te geloven en worden ook net als die hollanders naar de klote bier drienken varkens vlees geen leven somige nog kinderen met se die worden ook verkaasd geen marokaanse normen meer en dan gaat die hollander bij se weg dan weten se niet meer wat se meoten doen in tleven dan worden se helemaal getramatiseert en worden se gek of gebruiken drugs dit is gewoon de waarheid die hollanders flashen vaak die domem marokaanse wijfen met sogenaamd modern dit bla bla zo naaien se hun en maken se naar de klote en vooral die hoofdoek wijfen die zijn grootste hoeren vn nederland die zouden se hoofdoek vn hun hoofd moedten trekken en ophangen op een groote plein waar indreen naar kijkt
    Inderdaad,ik ken en geval (buurvrouw)heeft haar man verlaten voor zogenaamde bekkeerde intellectueele blonde nsrani ,dochter en een zoon van eerste (marokkaanse )man meegenomen,toestand 15jaar later,dochter misbruikt door zgnmde bekkeerde intlctle ,zij is verstoot door haar familie,dat bekkeerd gedoe was van korte duur ,ik zie hem regelmatig dronken thuis komen ,zij heeft mij openlijk toegegeven dat het haar grootste fout was en nu kan ze niet meer terug kan ze is 55jaar en heeft zelfs de begravenis van haar moeder niet kunnen bijwonen in tanger

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    7.070
    21-06-2008

    Citaat Geplaatst door Hmemeee3 Bekijk reactie
    Ik ga er wat leuks van maken
    Zo'n kans mag je niet laten liggen, als je er iets echt leuks van maakt draait ie misschien bij
    Hmemeee en haar blonde prins dat zou wat zijn.

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    29.741
    21-07-2005

    Citaat Geplaatst door Al-Maroc Bekijk reactie
    Zou het niet kunnen dat jij dat simpelweg hoopt Leo? Ja, er zijn genoeg hoogopgeleide Marokkaanse mannen maar een partner kiezen doe je niet enkel en alleen op basis van praktische overwegingen.Daar komt ook gevoel bij kijken en dat is 9 van de 10 keer de hoofdoorzaak waarom iemand buiten zijn eigen groep huwt.Als je het andere stuk ook had gelezen wat een reactie was op dit artikel zou je het vast wel ook zo hebben gezien dus verblijd ons nu met een nieuwe gedachte nu deze info. je heeft bereikt.
    echt, er gaan dagen voorbij dat ik niet denk, laat in vredesnaam moslima's trouwen met niet moslims!

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    29.741
    21-07-2005

    Citaat Geplaatst door Hmemeee3 Bekijk reactie
    Ik had het over de volkskrant

    Een blonde prins kan mij niet aan.
    Hangt helemaal van de blonde prins af, je hebt ze in soorten.