1. #136
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Ach ja zat vrouwen die dat willen...doen wat goed voelt.zie gewoon nooit een topic van een man. Ja ik ga bijna trouwen welke boxershort moet ik halen.

    Zal ik extra gaan trainen etc etc dus tja...
    Wedden dat je dat ook zou doen?

  2. #137
    Married and children

    Reacties
    391
    17-05-2022

    Je hebt wel een punt hoor. Tuurlijk hoort een vrouw haar best te doen voor haar man, maar sommige vrouwe. slaan wel door.

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Al die vrouwen maar op dezewereld die oh zo graag hun man willen pleasen..de wereld willen pleasen.mooi willen zijn voor een man.make up voor een man.kleding voor een man etc etc.

    Wat doet die man voor jou? Maar goed mij moet je niets vragen ik ben niet getrouwd.

    Trek gewoon iets aan waar jij je lekker in voelt.ga lekker trainen dan staat alles mooi. En tja harsen of niet .. denk als je gehuwd bent dan is schoon zijn t belangrijkst. Heb geen enkele vrouw gehoord, ja ben niet goed onthaart dus we slaan deze dagen over. Niets overdrijven.

    Als een man ook speciaal voor jou gaat trainen, kleding aantrekt voor jou etc.dan kan je er in meegaan. Maar bezig zijn speciaal voor hem... tja zelf weten.maar als dat je mentaliteit is voor het huwelijk.zal je snel merken... hoeveel steek ik erin en hoeve mijn partner. Tenzij je daar vrede mee hebt. Mensen pleasen.

  3. #138
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door Aardbei1 Bekijk reactie
    Je hebt wel een punt hoor. Tuurlijk hoort een vrouw haar best te doen voor haar man, maar sommige vrouwe. slaan wel door.
    wat is door slaan?

  4. #139
    Married and children

    Reacties
    391
    17-05-2022

    Ik zal een voorbeeld noemen, is echt gebeurd, het gaat namelijk om een dame die ik ken. Dame in kwestie kon niet zonder make-up.
    Ook in haar huwelijk kon ze niet zonder make-up. Ze ging zo ver, dat ze haar wekker eerder zette dan die van haar man, om haar make-up te doen voordat hij wakker wordt, om te voorkomen dat hij haar zonder make-up ziet.
    Voor mij is dit doorslaan. Mijn slaap is mij heilig, die lever ik niet zomaar in. Maar goed vind make-up sws troep.


    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    wat is door slaan?

  5. #140
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door Aardbei1 Bekijk reactie
    Ik zal een voorbeeld noemen, is echt gebeurd, het gaat namelijk om een dame die ik ken. Dame in kwestie kon niet zonder make-up.
    Ook in haar huwelijk kon ze niet zonder make-up. Ze ging zo ver, dat ze haar wekker eerder zette dan die van haar man, om haar make-up te doen voordat hij wakker wordt, om te voorkomen dat hij haar zonder make-up ziet.
    Voor mij is dit doorslaan. Mijn slaap is mij heilig, die lever ik niet zomaar in. Maar goed vind make-up sws troep.
    een vrouw die knap is, is ook knap zonder make up.

    En trouwens alsof mannen er wow uitzien in de ochtend … plus ze stinken dan naar scheet en ballen.

    Dus je hebt gelijk. Dat is doorslaan.

    Overtollig make up is sowieso niet mooi.

    Ik ging met een vrouwdie 3 lagen deed (ze had het niet eens nodig, geen puistjes of vlekken niks).

  6. #141
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    Wedden dat je dat ook zou doen?
    Gaat om het getrainde lichaam,schoon en verzorgd...

    Wat maakt je ondergoed dan uit...

    Maar goed ik ben niet getrouwd dus wie geef ik advies. Hoor en zie alleen bij alle getrouwde mensen.


    Be3da de vrouwen.alle taken komt op hun schouders.boodschappen, Kids, huishoudelijke taken,plus werken. Ze zijn uitgeputte zijn allang blij als ze eindelijk in bed liggen.

    Maar goed...lekker uitpakken meiden. Doen wat goed voelt. Maar een realistisch beeld na de huwelijksnacht is nodig...

    Gewoon normale leven.

  7. #142
    MVC Lid

    Reacties
    43
    17-08-2022

    Citaat Geplaatst door TanJaOuiaa Bekijk reactie
    [ Dames, alle adresjes, fofo's site's links zijn hier welkom

    Ben zelf op zoek naar mooie ivoor, gebroken wit bruidslingerie. En natuurlijk 'normale' lingerie, like jurkjes, babydolls enzo Up voor alle dames die nog veeeeeeee lingerie moeten inkopen]
    hshoema topic

  8. #143
    MVC Lid

    Reacties
    28
    16-10-2022

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Al die vrouwen maar op dezewereld die oh zo graag hun man willen pleasen..de wereld willen pleasen.mooi willen zijn voor een man.make up voor een man.kleding voor een man etc etc.

    Wat doet die man voor jou? Maar goed mij moet je niets vragen ik ben niet getrouwd.

    Trek gewoon iets aan waar jij je lekker in voelt.ga lekker trainen dan staat alles mooi. En tja harsen of niet .. denk als je gehuwd bent dan is schoon zijn t belangrijkst. Heb geen enkele vrouw gehoord, ja ben niet goed onthaart dus we slaan deze dagen over. Niets overdrijven.

    Als een man ook speciaal voor jou gaat trainen, kleding aantrekt voor jou etc.dan kan je er in meegaan. Maar bezig zijn speciaal voor hem... tja zelf weten.maar als dat je mentaliteit is voor het huwelijk.zal je snel merken... hoeveel steek ik erin en hoeve mijn partner. Tenzij je daar vrede mee hebt. Mensen pleasen.
    Alles wat je opnoemde hoor je te doen, omdat je een vrouw bent. Niet perse om je man te pleasen, maar in de eerste plaats om je feminine positie aan te nemen. Wat voor andere dingen heb je te doen als vrouw zijnde?

    Wat doet die man voor jou? Hij doet alles voor je, hij werkt zich dood, betaald alles, verzorgd alles voor je, etc. Want jij doet niks, je bent gewoon thuis met het huishouden en mooi te wezen. De rest is aan meneer.

    Als je die mentaliteit creëert ga je gelijkwaardig in een huwelijk zijn. Jij bent een vrouw; wees vrouwelijk, mooi en positief. Ontvang hem. En hij doet alles voor je! Niet omdat het moet, maar omdat hij het WIL.

  9. #144
    MVC Lid

    Reacties
    43
    17-08-2022

    ik hb nauwelijks gelezen wat jullie hier plaatsen, laat je man maar oordelen wat hij fijn vindt en doe het andersom ook.
    wanneer ik trouw heb ik liever dat mn vrouw en ik samen dingen ontdekken