1. #121
    Exit

    Reacties
    5.333
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    Hoezo? Fijn overigens dat je erkent dat er geen rioolmannen bestaan
    Wat jij noemt is gewoon basic hygiëne. En stop eens met je zondes te openbaren. Ik erken niks. Die zullen vast ook wel bestaan.

  2. #122
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Wat jij noemt is gewoon basic hygiëne. En stop eens met je zondes te openbaren. Ik erken niks. Die zullen vast ook wel bestaan.
    Ik geef alleen advies.

    Ik heb geen sexverhaal opgehangen.

  3. #123
    Exit

    Reacties
    5.333
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    Ik geef alleen advies.

    Ik heb geen sexverhaal opgehangen.
    Advies uit ervaringen

  4. #124
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Advies uit ervaringen
    Dus?

    Kan je je gedragen? Ik voel me niet op me gemak met jouw

  5. #125
    Exit

    Reacties
    5.333
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    Dus?

    Kan je je gedragen? Ik voel me niet op me gemak met jouw
    Ik voel mij niet op mijn gemak met een man in een lingerie topic

  6. #126
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Ik voel mij niet op mijn gemak met een man in een lingerie topic
    ik gaf algemeen advies jij koeientrol

  7. #127
    Exit

    Reacties
    5.333
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    ik gaf algemeen advies jij koeientrol
    Ongevraagd advies en nu wegwezen

  8. #128
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Ongevraagd advies en nu wegwezen
    wtfarid?

    Ga maar zelf lekker weg tientonner

  9. #129
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie

    Wil je als vrouw je man verrassen dan wil ik een paar tips geven.

    - bikiniwax, uit stekende haren gaat alles verpesten
    - scheren is ook geen optie, bikiniwax dus!
    Wat een gore man ben jij. Kijk waar jij over praat?

    Jij vindt vrouwen snel behaard, omdat je op onvolwassen vrouwen valt. Sorry maar iemand die op onvolwassen vrouwen valt, valt gewoon op kinderen.

    Vieze, vuile en smerige pedofiel!
    Sterker door Strijd

  10. #130
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Wat een gore man ben jij. Kijk waar jij over praat?

    Jij vindt vrouwen snel behaard, omdat je op onvolwassen vrouwen valt. Sorry maar iemand die op onvolwassen vrouwen valt, valt gewoon op kinderen.

    Vieze, vuile en smerige pedofiel!
    we weten dat jij op konthaar kicked ya homofiel

  11. #131
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    we weten dat jij op konthaar kicked ya homofiel
    Smerige homofiel. Hou je ziekte bij jezelf.
    Sterker door Strijd

  12. #132
    Exit

    Reacties
    5.333
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Wat een gore man ben jij. Kijk waar jij over praat?

    Jij vindt vrouwen snel behaard, omdat je op onvolwassen vrouwen valt. Sorry maar iemand die op onvolwassen vrouwen valt, valt gewoon op kinderen.

    Vieze, vuile en smerige pedofiel!

  13. #133
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Al die vrouwen maar op dezewereld die oh zo graag hun man willen pleasen..de wereld willen pleasen.mooi willen zijn voor een man.make up voor een man.kleding voor een man etc etc.

    Wat doet die man voor jou? Maar goed mij moet je niets vragen ik ben niet getrouwd.

    Trek gewoon iets aan waar jij je lekker in voelt.ga lekker trainen dan staat alles mooi. En tja harsen of niet .. denk als je gehuwd bent dan is schoon zijn t belangrijkst. Heb geen enkele vrouw gehoord, ja ben niet goed onthaart dus we slaan deze dagen over. Niets overdrijven.

    Als een man ook speciaal voor jou gaat trainen, kleding aantrekt voor jou etc.dan kan je er in meegaan. Maar bezig zijn speciaal voor hem... tja zelf weten.maar als dat je mentaliteit is voor het huwelijk.zal je snel merken... hoeveel steek ik erin en hoeve mijn partner. Tenzij je daar vrede mee hebt. Mensen pleasen.

  14. #134
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Al die vrouwen maar op dezewereld die oh zo graag hun man willen pleasen..de wereld willen pleasen.mooi willen zijn voor een man.make up voor een man.kleding voor een man etc etc.

    Wat doet die man voor jou? Maar goed mij moet je niets vragen ik ben niet getrouwd.

    Trek gewoon iets aan waar jij je lekker in voelt.ga lekker trainen dan staat alles mooi. En tja harsen of niet .. denk als je gehuwd bent dan is schoon zijn t belangrijkst. Heb geen enkele vrouw gehoord, ja ben niet goed onthaart dus we slaan deze dagen over. Niets overdrijven.

    Als een man ook speciaal voor jou gaat trainen, kleding aantrekt voor jou etc.dan kan je er in meegaan. Maar bezig zijn speciaal voor hem... tja zelf weten.maar als dat je mentaliteit is voor het huwelijk.zal je snel merken... hoeveel steek ik erin en hoeve mijn partner. Tenzij je daar vrede mee hebt. Mensen pleasen.
    tuurlijk is het geven en nemen.

    Een man moet er zeker verzorgd uitzien en trainen. Je kan alleen wat eisen als je zelf wat te bieden hebt.

    Maar het is gewoon zo dat mannen gek zijn op vrouwen die zich graag sexy willen voelen voor hun man. Zo niet dan heeft een man ook geen zin

    Het is gewoon wat ik zelf heb meegemaakt. Kortsamengevat: je moet het gewoon spannend houden.

  15. #135
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    tuurlijk is het geven en nemen.

    Een man moet er zeker verzorgd uitzien en trainen. Je kan alleen wat eisen als je zelf wat te bieden hebt.

    Maar het is gewoon zo dat mannen gek zijn op vrouwen die zich graag sexy willen voelen voor hun man. Zo niet dan heeft een man ook geen zin

    Het is gewoon wat ik zelf heb meegemaakt. Kortsamengevat: je moet het gewoon spannend houden.
    Ach ja zat vrouwen die dat willen...doen wat goed voelt.zie gewoon nooit een topic van een man. Ja ik ga bijna trouwen welke boxershort moet ik halen.

    Zal ik extra gaan trainen etc etc dus tja...