1. #9256
    MVC Premium

    Reacties
    7.205
    12-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Leuke topic dames.

  2. #9257
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    Geen hd kech mode asteblieft

  3. #9258
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Ik bestel altijd op modanisa
    Is een Turkse website en echt niet duur.
    Heb je super mooie lange, simpele jurken.
    Er zijn er nu ook in warmere stof voor de winter. Koop bijna alles daar, ga alleen nog maar naar kledijwinkels hier voor pyjama's en kleding voor thuis.
    Wel neem ik altijd een maat groter dan ik heb.

    Je hebt ook leuke trainingspakken voor thuis.

    Ik wil graag foto's plaatsen maar weet niet hoe dat moet? Heb wel geen computer

  4. #9259
    Manhadj as-salaf.

    Reacties
    127
    28-05-2018

    Assalaam alaykoum wa rahmatouh Allaahi wa barakatouh mijn liefste zusters,

    Een klein woordje van advies en herinnering omdat ik om mijn zusters geef omwille van Allaah, dit is een herinnering en een advies naar mezelf gericht in de eerste plaats.

    Ik wil jullie in shaa Allaah doen herinneren aan de hijaab en hoe deze eruit hoort te zien. We horen deze niet leuk of aantrekkelijk te doen lijken. Vraag jezelf af, voor wie wil je er zo leuk uitzien? Voor jezelf? Dat kan je ook thuis doen, zuster. Mannen hoeven niet te weten hoe leuk jij eruit kan zien als je opgemaakt bent, of je kledij leuk gecombineerd hebt, hoe lekker je kan ruiken etc. Koester en bewaar jouw schoonheid voor jezelf, je man en je mahaarim, dit is veel fijner en bovendien wordt je er ook voor beloond, in shaa Allaah. Laat die sierraden, leuk gecombineerde (strakke en korte) kledij en make up achterwege. Laten we gehoor geven aan wat Allaah 'azza wa djal en onze geliefde profeet salAllaahu alayhi wa salaam ons hebben bevolen. Laten we onze Schepper gehoorzamen en Hem tevreden stellen. Zusters, vergeet niet dat alles vergankelijk is. Van het kleinste insect tot het grootste dier. Waarom benutten we deze tijd niet goed genoeg? Laat jullie niet misleiden, akhawaat. Wallaahi als we wisten wat er ons te wachten zou staan, dan zouden we geknield gaan in gebeden door het leven.

    Op de volgende sites kan je naar mijn ervaring kwalitatief goede nuqoob en khumoor bestellen:

    - www.akhawat.fr
    - https://www.bismillah-boutique.com/
    - http://tasnim-collections.com/ (prijzige verzendingskosten, geen ervaring)
    - https://www.almoultazimoun.com/en/
    - www.annurlaila.nl
    - www.sunnahstyle.com

    Ik hoop dat mijn woorden van advies in shaa Allaah niet als aanval worden gezien, echter, ik hou van jullie omwille van Allaah 'azza wa djal en ik wil alleen het goede voor mijn broeders en zusters. Ik wens jullie niets anders dan het beste in de dunya en het betere in het hiernamaals, in shaa Allaah.

    Assalaam alaykoum wa rahmatouh Allaahi wa barakatouh, liefs.

    الحمد لله الذي بنعمته تتم الصالحات




  5. #9260
    Manhadj as-salaf.

    Reacties
    127
    28-05-2018

    الحمد لله الذي بنعمته تتم الصالحات




  6. #9261
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017






  7. #9262
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017





    .

  8. #9263
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Cataleya_ Bekijk reactie



    .
    Jammer van de juwelen steeds
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  9. #9264
    Mommy of N.

    Reacties
    2.047
    16-12-2009

    Noti