1. #9091
    MVC Lid

    Reacties
    1.261
    02-06-2012

    deze rok is niet doorzichtig heb m van de mango
    ...

  2. #9092
    MVC Lid

    Reacties
    7.515
    07-08-2010

    Citaat Geplaatst door taker3esht_2 Bekijk reactie
    deze rok is niet doorzichtig heb m van de mango
    Toch zie ik op de foto dat ie wel doorzichtig is. Thuis in je kamer voor de spiegel is dat niet te zien, wel als je buiten loopt in daglicht en al helemaal op zonnige plekken.

  3. #9093
    Muslimah.

    Reacties
    128
    12-03-2012

    Hoe proppen jullie een blouse ofiets in je rok? Gwn helemaal of beetje bollig
    En tot waar doen jullie rok op zn hoogst
    Net onder je borsten of nog daaronder?
    Ikben beginner en heb echt geen idee wat staat of niet
    De Profeet (saw) heeft gezegd: "Ik garandeer een huis in het Paradijs aan degene die een discussie vermijdt, ook al heeft hij gelijk" [Aboe Daawoed 5/150, Sah’ieh’ al-Djaami’ 1464]

  4. #9094
    MVC Lid

    Reacties
    152
    29-12-2012

    Salam

    Ben je op zoek naar goedkope abays voor familie moeder jezelf dan ben je bij mij op de goede adres verkoop ze voor 8.50 actie wees er snel bij want ze gaan hard.

    Liefs

  5. #9095
    MVC Lid

    Reacties
    68
    31-05-2013

    Citaat Geplaatst door LE-ASKIM Bekijk reactie
    Hoe proppen jullie een blouse ofiets in je rok? Gwn helemaal of beetje bollig
    En tot waar doen jullie rok op zn hoogst
    Net onder je borsten of nog daaronder?
    Ikben beginner en heb echt geen idee wat staat of niet
    Beetje bollig is leuk, maar ligt net aan hetgeen je aan hebt. En zo ook hoe hoog je hem doet. Ik vind het vaker leuk staan om je middel.

  6. #9096
    MVC Lid

    Reacties
    7.515
    07-08-2010

    Ik doe mijn blousjes niet erin maar erover heen, ik maak em bollig met een dun riempje.

  7. #9097
    MVC Lid

    Reacties
    1.261
    02-06-2012

    Citaat Geplaatst door Just-a-Female Bekijk reactie
    Toch zie ik op de foto dat ie wel doorzichtig is. Thuis in je kamer voor de spiegel is dat niet te zien, wel als je buiten loopt in daglicht en al helemaal op zonnige plekken.
    Ik heb de foto in gezoemd ik zie echt niet dat ie doorzichtig is. Het kan ook aan mij liggen hahah
    ...

  8. #9098
    Muslimah.

    Reacties
    128
    12-03-2012

    Jaaa kvind om middel ook veelleuker
    Maar k kan dat niet hebben met mn fatass.

    Ik ga morgen in cha Allah wat combinaties proberen
    De Profeet (saw) heeft gezegd: "Ik garandeer een huis in het Paradijs aan degene die een discussie vermijdt, ook al heeft hij gelijk" [Aboe Daawoed 5/150, Sah’ieh’ al-Djaami’ 1464]

  9. #9099
    MVC Lid

    Reacties
    7.515
    07-08-2010

    Citaat Geplaatst door taker3esht_2 Bekijk reactie
    Ik heb de foto in gezoemd ik zie echt niet dat ie doorzichtig is. Het kan ook aan mij liggen hahah
    Het is ook niet goed te zien op een foto, maar ik zie een soort van schaduw van je benen en de blouse eronder is heel duidelijk te zien! Ik heb dezelfde kleur rok van Manzara en de rokken van Manzara hebben altijd een dikke en lange voering en tochhhhh kon je mn benen duidelijk zien. Ik had mijn collega gevraagd om te kijken of ze mn benen kon zien in zonlicht en ze zij dat het indd wel zichtbaar was. Sindsdien draag ik er ook nog een extra onderjurk bij. Ik wil het je gewoon onder de aandacht brengen en erop wijzen dat je voor alle zekerheid nog iets extra's eronder draagt

  10. #9100
    MVC Lid

    Reacties
    7.515
    07-08-2010

    Citaat Geplaatst door LE-ASKIM Bekijk reactie
    Jaaa kvind om middel ook veelleuker
    Maar k kan dat niet hebben met mn fatass.

    Ik ga morgen in cha Allah wat combinaties proberen
    Als je tbarkellah vol bent van achteren daan raad ik je aan om de blousjes over je rokken te dragen, want je bil gaat er anders nog dikker uitzien met al die plooien die de rok heeft

  11. #9101
    Muslimah.

    Reacties
    128
    12-03-2012

    Maar moet je dan je rok helemaal hoog doen en daarna blouse erover
    Dat os toch lelijk

    Kdenk dat dr rok terug gaat naar de winkel
    Niks voor my
    De Profeet (saw) heeft gezegd: "Ik garandeer een huis in het Paradijs aan degene die een discussie vermijdt, ook al heeft hij gelijk" [Aboe Daawoed 5/150, Sah’ieh’ al-Djaami’ 1464]

  12. #9102
    MVC Lid

    Reacties
    7.515
    07-08-2010

    Citaat Geplaatst door LE-ASKIM Bekijk reactie
    Maar moet je dan je rok helemaal hoog doen en daarna blouse erover
    Dat os toch lelijk

    Kdenk dat dr rok terug gaat naar de winkel
    Niks voor my
    Als je het blousje erover heen laat vallen, dan maakt het niet meer uit hoe hoog je de rok doet. Het staat juist leuker vind ik zelf met een dun riempje om je mn middel en dan het blousje iets omhoog trekken zodat het bollig wordt. Achterkant van het blousje bedekt dan je achterwerk en kleedt het af. Ik zie weleens volle dames met dezelfde stijl als miszikram, maar dat staat gewoon niet, achterwerk ziet er dan zoooo groot uit in die rok!

  13. #9103
    MVC Lid

    Reacties
    7.515
    07-08-2010

    Ik zal kijken of ik een plaatje kan vinden van wat ik bedoel...

  14. #9104
    islaam,imaan,ihsaan

    Reacties
    666
    04-01-2008

    Citaat Geplaatst door Just-a-Female Bekijk reactie
    Als je het blousje erover heen laat vallen, dan maakt het niet meer uit hoe hoog je de rok doet. Het staat juist leuker vind ik zelf met een dun riempje om je mn middel en dan het blousje iets omhoog trekken zodat het bollig wordt. Achterkant van het blousje bedekt dan je achterwerk en kleedt het af. Ik zie weleens volle dames met dezelfde stijl als miszikram, maar dat staat gewoon niet, achterwerk ziet er dan zoooo groot uit in die rok!
    Ik zag dat laatst ook bij iemand, als je vol bent is die stijl echt niet mooi
    Net zoals maxijurken het mooist staan bij lange slanke dames...
    Proud to be a Muslima

  15. #9105
    MVC Lid

    Reacties
    7.515
    07-08-2010

    Citaat Geplaatst door LE-ASKIM Bekijk reactie
    Maar moet je dan je rok helemaal hoog doen en daarna blouse erover
    Dat os toch lelijk

    Kdenk dat dr rok terug gaat naar de winkel
    Niks voor my
    Pfff de meeste foto's hebben de top onder de rok, maar ik heb twee foto's gevonden