1. #376
    Safi, Sla maar op!

    Reacties
    2.063
    08-02-2010

    Deze lijkt me wel wat voor de zomer; ik hou wel van simpel

  2. #377
    MVC Lid

    Reacties
    226
    27-03-2009

    Citaat Geplaatst door Confitury. Bekijk reactie
    Deze lijkt me wel wat voor de zomer; ik hou wel van simpel
    die zitten indd lekker en wijd genoeg van beneden. ik heb zo eentje in t kort van de henm. omdat ik zelf niet zo groot ben komt ie tot mn knie dus nog net een ok lengte met een broek eronder .

    xx

  3. #378
    Safi, Sla maar op!

    Reacties
    2.063
    08-02-2010

    Citaat Geplaatst door widad2222 Bekijk reactie
    die zitten indd lekker en wijd genoeg van beneden. ik heb zo eentje in t kort van de henm. omdat ik zelf niet zo groot ben komt ie tot mn knie dus nog net een ok lengte met een broek eronder .

    xx
    Ik ben benieuwd, ik ga vanavond bestellen denk ik, zie nog meer leuke dingen alleen jammer van die verzendkosten steeds

  4. #379
    MVC Lid

    Reacties
    226
    27-03-2009

    Citaat Geplaatst door Confitury. Bekijk reactie
    Ik ben benieuwd, ik ga vanavond bestellen denk ik, zie nog meer leuke dingen alleen jammer van die verzendkosten steeds

    alles in 1 keer bestellen ipv een paar keer scheelt een hoop... denk dat je zelf ook wel zo snugger bent maar voor just in case zeg ik t toch nog effe.....

    ben benieuwd naar je aankopen.

  5. #380
    Safi, Sla maar op!

    Reacties
    2.063
    08-02-2010

    Citaat Geplaatst door widad2222 Bekijk reactie
    alles in 1 keer bestellen ipv een paar keer scheelt een hoop... denk dat je zelf ook wel zo snugger bent maar voor just in case zeg ik t toch nog effe.....

    ben benieuwd naar je aankopen.
    De jurken die ik wil zijn niet van de zelfde shops vandaar, als je wilt bestellen wordt je doorgestuurd naar de officiele website.
    Uiteindelijk kom ik terecht op heine shop, bon prix, otto etc etc

    Kijk maar

    Over ons
    Wat is Jurkjes.nl?

    Jurkjes.nl is het verzameloverzicht van jurkjes die online koop zijn. Wij zoeken alle shops af en plaatsen de leukste jurkjes op Jurkjes.nl. Op onze site vind je op dit moment meer dan 9.000 verschillende jurkjes, van meer dan 20 verschillende webshops. We zijn dus zelf geen winkel en verkopen zelf geen producten, maar linken je alleen door naar de shop waar je het jurkje kan aanschaffen.

  6. #381
    Blessed ♥

    Reacties
    4.084
    15-11-2005

    ben ik weer ff tussendoor!








  7. #382
    Blessed ♥

    Reacties
    4.084
    15-11-2005








  8. #383
    MVC Lid

    Reacties
    226
    27-03-2009

    Citaat Geplaatst door Confitury. Bekijk reactie
    De jurken die ik wil zijn niet van de zelfde shops vandaar, als je wilt bestellen wordt je doorgestuurd naar de officiele website.
    Uiteindelijk kom ik terecht op heine shop, bon prix, otto etc etc

    Kijk maar
    ow ja natuurlijk ... nou das wel balen dan....

  9. #384
    Marseille '13

    Reacties
    585
    25-08-2010

    Citaat Geplaatst door Confitury. Bekijk reactie
    Deze lijkt me wel wat voor de zomer; ik hou wel van simpel
    van welke site komt die?
    Le panier, Marseille! 21-O6-'13


  10. #385
    MVC Lid

    Reacties
    705
    19-02-2007

    Citaat Geplaatst door khadija_87 Bekijk reactie
    Ik heb ook best veel verschillende kleuren van hoofddoeken, maar qua kledij heb ik niet zoveel kleur.
    Ik heb die rok in het zwart gekocht maar weet nog niet met wat ik het ga aandoen, ik zal wel zien als het warmer word wat ik ermee kan aandoen. Maar nu jij die kleuren zegt heb ik meer inspiratie gekregen.
    Haha, ben blij dat ik je heb geïnspireert, Ja zwart is zo'n basic kleur, en dan kan letterlijk met ALLES! maar ik zou niet voor standaart gaan, dus zwart met wit bijvoorbeeld. maar echt n leuk kleurtje kiezen zoals turqoise,paars,okergeel,groen etc. en ik zou ook met meerder kleuren ipv 2 proberen.. dan kom je er wel! Als je een 'combi' in je gedachte hebt, wil ik het graag horen.. Ben benieuwd!
    # Elk ziel staat borg voor hetgeen zij heeft verricht

  11. #386
    MVC Lid

    Reacties
    11.599
    25-05-2008

    Citaat Geplaatst door miss__tarifest Bekijk reactie
    Haha, ben blij dat ik je heb geïnspireert, Ja zwart is zo'n basic kleur, en dan kan letterlijk met ALLES! maar ik zou niet voor standaart gaan, dus zwart met wit bijvoorbeeld. maar echt n leuk kleurtje kiezen zoals turqoise,paars,okergeel,groen etc. en ik zou ook met meerder kleuren ipv 2 proberen.. dan kom je er wel! Als je een 'combi' in je gedachte hebt, wil ik het graag horen.. Ben benieuwd!
    Dat zal ik zeker doen.
    Ik kan niet wachten tot het warmer wordt.

  12. #387
    Safi, Sla maar op!

    Reacties
    2.063
    08-02-2010

    Citaat Geplaatst door __SWEETNESS__ Bekijk reactie
    van welke site komt die?
    http://www.jurkjes.nl/product/284853...es-jurken.html

    Jurk is van Heine shop

  13. #388
    MVC Lid

    Reacties
    910
    25-03-2011

    Citaat Geplaatst door chicqa Bekijk reactie
    Ik vind deze rokken van 3 suisses echt leuk, alleen jammer dat ze te kort vallen. Lang zou ideaal zijn

    http://www.3suisses.be/nl/F-10052-ro...ierige-rok.htm
    Deze hadden ze vorig jaar bij Zara, ik had m gekocht en terug gebracht.
    Heb er nog steeds spijt van

    25-06-2011♥25-05-2013♥


  14. #389
    MVC Lid

    Reacties
    705
    19-02-2007

    Citaat Geplaatst door khadija_87 Bekijk reactie
    Dat zal ik zeker doen.
    Ik kan niet wachten tot het warmer wordt.
    Me neither.. maar dat gaat nog lang duren haha.. Het sneeuwt zo hard.. echt een pak laag sneeuw!

    Gair..
    # Elk ziel staat borg voor hetgeen zij heeft verricht

  15. #390
    Marseille '13

    Reacties
    585
    25-08-2010

    Citaat Geplaatst door chicqa Bekijk reactie
    Ik vind deze rokken van 3 suisses echt leuk, alleen jammer dat ze te kort vallen. Lang zou ideaal zijn

    http://www.3suisses.be/nl/F-10052-ro...ierige-rok.htm

    precies zo eentje alleen lang heb ik gezien by de newlook zal even een plaatje zoeken van de site
    was 30euro
    Le panier, Marseille! 21-O6-'13