1. #1
    LOVE YOU MOESS 4EVER

    Reacties
    4.714
    26-04-2004

    Talking voor zwangeren of moeders

    ik ben benieuwt hoe jullie het toen vertelt hebben aan je schoon- en ouders dat jullie zwanger zijn!

    wil het graag weten voor als ik insallah zwanger ben!!


    liefs karima

  2. #2
    LOVE YOU MOESS 4EVER

    Reacties
    4.714
    26-04-2004

    Citaat Geplaatst door Arabella
    Leuke vraag, ik ben benieuwd naar de antwoorden! .
    hihihihihi ja

    moeten ze wel antwoorden natuurlijk

  3. #3
    Tanger gek

    Reacties
    2.303
    20-03-2003

    nou de 1e reactie!

    ik was bij mn moeder toen ik de test deed.
    ik deed m eigelijk voor de gein, want ik geloofde niet dat ik zwanger was ondanks dat ik met de pil was gestopt.
    maar het was raaaaaaaaaaak. het 1e wat ik deed was mn moeder roepen en verbijsterd vertellen dat ik zwanger ben. nou zij feliciteren enzo. mn pa heb ik niks vertelt ik schaamde me op de 1 of andere manier. mn ma deed dat.

    nou toen ik mn man later het goede nieuws vertelde, was hij supergelukkig, en belde zn ouders om t te vertellen.
    en die reageerden ook heeeeel blij want het wordt hun 1e kleinkind!
    en nu sta ik op t punt van bevallen dus erg spannend allemaal!

    gr. sardientje

  4. #4
    LOVE YOU MOESS 4EVER

    Reacties
    4.714
    26-04-2004

    Citaat Geplaatst door Sardina
    nou de 1e reactie!

    ik was bij mn moeder toen ik de test deed.
    ik deed m eigelijk voor de gein, want ik geloofde niet dat ik zwanger was ondanks dat ik met de pil was gestopt.
    maar het was raaaaaaaaaaak. het 1e wat ik deed was mn moeder roepen en verbijsterd vertellen dat ik zwanger ben. nou zij feliciteren enzo. mn pa heb ik niks vertelt ik schaamde me op de 1 of andere manier. mn ma deed dat.

    nou toen ik mn man later het goede nieuws vertelde, was hij supergelukkig, en belde zn ouders om t te vertellen.
    en die reageerden ook heeeeel blij want het wordt hun 1e kleinkind!
    en nu sta ik op t punt van bevallen dus erg spannend allemaal!

    gr. sardientje
    bedankt dat je reageert
    leuk hoor!!

    ik zie dat je 16november uitgetelt bent!
    nog 4daagjes spannend zeker nu de dagen aanbreken!! insallah krijg je een mooi gezond moslim kindje!! AMIEN

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    119
    18-11-2002

    haha echt leuk man hoe jullie er zo ove praten!
    macha allah 3likom!
    *...You Can Dry My Tears But You Can't Stop The Pain Inside...*

  6. #6
    Mama van 2 schatjes.

    Reacties
    9.388
    14-01-2003

    Ik ben ook benieuwd, ben ook getrouwd, maar willen ook kinderen in de toekomst, ik denk dat ik het wel aan me schoonmoeder kan vertellen, ik spreek haar toch alleen telefonisch omdat ze in marokko woont, we vertellen echt alles aan elkaar, zijn heel close met elkaar, heb met haar altijd lange gesprekken. Dus ik zou het wel durven.

  7. #7
    ***mama***

    Reacties
    854
    09-11-2004

    ik ben ook pas getrouwd, hopelijk wordt ik ook binnenkort zwanger insha'Allah.

    Mijn schoonouders wonen ook nog in maroc maar het zal niet moeilijk zijn om het hen te vertellen. Telkens ze bellen vragen ze of ik al zwanger ben.
    Ga ik bij mijn schoonzussen: EN BEN JE AL ZWANGER?????

    Het is moeilijker voor mij om te zeggen; ik ben het nog niet!

  8. #8
    LOVE YOU MOESS 4EVER

    Reacties
    4.714
    26-04-2004

    Citaat Geplaatst door *RANIA*
    ik ben ook pas getrouwd, hopelijk wordt ik ook binnenkort zwanger insha'Allah.

    Mijn schoonouders wonen ook nog in maroc maar het zal niet moeilijk zijn om het hen te vertellen. Telkens ze bellen vragen ze of ik al zwanger ben.
    Ga ik bij mijn schoonzussen: EN BEN JE AL ZWANGER?????

    Het is moeilijker voor mij om te zeggen; ik ben het nog niet!


    ahhahahahah ze lijken me moeder wel!
    ik had ze met elhied op vizite en het eerste wat ze vraagt is en ben je zwanger?

    ze is ook een beetje bezorgt om me!
    ze is bang dat ik net als haar 14jaar zonder kinderen leeft!
    ze heeft ook veel meegemaakt doordat met de familie
    maar elhamdoelih houd me vader van haar met of zonder kinderen

    als ik ook zwanger ben is de eerst die het weet me moeder natuurlijk!
    ik bedoel van de familie dan! me man is nog altijd de eerste die het weet

  9. #9
    mIJN gEzIN nuM 1

    Reacties
    7.956
    30-03-2004

    Ik hewb het ook tegen mijn ma zelf verteld,en mijn pa dat heeft mijn moeder gedaan,ik vond het ook echt verschut zo van dat hij weet dat je HET gedaan hebt!! hihihi beetje raar ook toen ik bij mijn eerste dikke buik kreeg probeerde ik bij mijn opa te verbergen in begin echt heel gek moet je echt zelf meemaken!!

    Mijn schoonma heb ik gelijkz elf gebeld die was echt blij!

  10. #10
    Tanger gek

    Reacties
    2.303
    20-03-2003

    Citaat Geplaatst door ceuta
    Ik hewb het ook tegen mijn ma zelf verteld,en mijn pa dat heeft mijn moeder gedaan,ik vond het ook echt verschut zo van dat hij weet dat je HET gedaan hebt!! hihihi beetje raar ook toen ik bij mijn eerste dikke buik kreeg probeerde ik bij mijn opa te verbergen in begin echt heel gek moet je echt zelf meemaken!!

    Mijn schoonma heb ik gelijkz elf gebeld die was echt blij!
    ik herken je verhaal ceuta!
    ik heb op dit moment een megabuik, mashaAllah, en ik schaam me dood voor mn pa. zn kleine meid, die iets 'stouts' heeft gedaan, hihi.
    ik had er ook erg veel moeite mee toen ik net zwanger was, dat hij het moest weten. mn ma heeft het wel gedaan, maar ik schaamde me ergens toch wel.............

  11. #11
    Tanger gek

    Reacties
    2.303
    20-03-2003

    Citaat Geplaatst door ceuta
    Ik hewb het ook tegen mijn ma zelf verteld,en mijn pa dat heeft mijn moeder gedaan,ik vond het ook echt verschut zo van dat hij weet dat je HET gedaan hebt!! hihihi beetje raar ook toen ik bij mijn eerste dikke buik kreeg probeerde ik bij mijn opa te verbergen in begin echt heel gek moet je echt zelf meemaken!!

    Mijn schoonma heb ik gelijkz elf gebeld die was echt blij!
    ik herken je verhaal ceuta!
    ik heb op dit moment een megabuik, mashaAllah, en ik schaam me dood voor mn pa. zn kleine meid, die iets 'stouts' heeft gedaan, hihi.
    ik had er ook erg veel moeite mee toen ik net zwanger was, dat hij het moest weten. mn ma heeft het wel gedaan, maar ik schaamde me ergens toch wel.............

  12. #12
    LOVE YOU MOESS 4EVER

    Reacties
    4.714
    26-04-2004

    Citaat Geplaatst door Sardina
    ik herken je verhaal ceuta!
    ik heb op dit moment een megabuik, mashaAllah, en ik schaam me dood voor mn pa. zn kleine meid, die iets 'stouts' heeft gedaan, hihi.
    ik had er ook erg veel moeite mee toen ik net zwanger was, dat hij het moest weten. mn ma heeft het wel gedaan, maar ik schaamde me ergens toch wel.............

    hihihihihihi!

    ik zou er ook voor schamen!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    73
    25-06-2004

    hij weet zoiezo wel dat jullie het hebben gedaan of je nau zwanger bent of niet...je moet er gewoon niet te veel bij nadenken

  14. #14
    LOVE YOU MOESS 4EVER

    Reacties
    4.714
    26-04-2004

    ja dat is wel zo maar toch komt dat schaamte gevoel!