1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    68
    01-07-2011

    Citaat Geplaatst door Sekslooshwlijk Bekijk reactie
    Nee, hij was diegene die ohhh zooo graag wilde trouwen!
    huh??? En nu wilt hij niet eens sex??. Rare dude heb je..... hoe hou je het nu vol? Ik bedoel, je hebt behoeftes hoor... ziet hij dat soms niet? Weet je wat jij moet doen? Koop een dildo, en tijdens het slapen, moet jij helemaal los er mee gaan.
    Ben benieuwd naar zijn reactie dan! Als hij vraagt waarom, dan moet jij hardop zeggen . "Jij wilt mij niet ******!!!" En dat de dildo zijn vervanger is. Zo dat zal hem wat aan het denken moeten zetten!

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    68
    01-07-2011

    Citaat Geplaatst door capitan Bekijk reactie
    ben je dan zo lelijk dat hy eerst moet blowen/drinken voor ie met je naar bed gaat ?
    Wij zijn al 16jaar!getrouwd en doen het minstens 1x per dag , hy lijkt niet genoeg van me te krijgen !
    Dus ik zou tog eens nadenken waar het probleem zit.
    bitch please! Hoezo zou zij lelijk zijn? Niemand is lelijk a trol!

  3. #18
    the one and only

    Reacties
    4
    28-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Sorry hoor maar als je pas getrouwd bent en hy krijgt geen zin in sex als hy zen vrouw ziet dan is er tog iets mis!

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    110
    14-06-2011

    Lelijk? Is best raar dat een vrouw dat zo op die manier zegt maar ma3lish

    ik bedoel hij heeft voor mij gekozen en dat hebben zijn ouders nit voor hem gedaan.

    maar goed ik begrijp dat je dat denkt want ik begrijp er zelf niets van.

    wat ik op dit moment weet is dat het me onwijs veel pijn doet en me geen raad weet.
    laatst zei hij dat we aan kinderen moeten beginnen.. ik dacht bij mezelf de kans dat het een keertje raak zou zijn is wel inie minie

    en ik weet ook niet of ik zo op deze manier oud kan worden met heel weinig seks

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    68
    01-07-2011

    Dame, neem het van me aan. Een huwelijk met zoooooo weinig sex, is geeen gezond huwelijk! Praaaaaat met hem er over. En wanneer hij blowt en drinkt, laat hem er niet op gaan! Dat is je goed recht, en kinderen krijgen met een blowende en drinkende man..... dat lijkt me niet goed

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    158
    18-08-2011

    Citaat Geplaatst door Sekslooshwlijk Bekijk reactie
    Ja, ik heb het idd eerder gevraagd maar zit namelijk nog steeds in hetzelfde probleem.

    Ik ben absoluut niet preuts maar weet niet of ik heel goed ben in bed. omdat ik als maagd het huwelijk in ben gegaan en dus tot nu toe niet veel heb geoefent om het maar zo te zeggen..

    Ik kan gewoon niet geloven dat hij gay is! en vreemdgaan zal hij ook niet doen want hij is bijna 24
    uur per dag thu!s. ik snap er echt niets van.
    ik heb 1 tip voor jou: PRAAT MET HEM EN VRAAG HET NIET HIER!!!!

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    110
    14-06-2011

    Ja, ik weet het ook niet meer

    ik hou van hem maar weet ook wel dat ik niet op deze manier oud met hem kan worden

  8. #23
    the one and only

    Reacties
    4
    28-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    weet je wat je beste kan doen : in plaats je tijd hier op m.nl te verdoen = ga je opmaken trek je meest sexy lingerie ( of helemaal niets alleen rode pumps ) en ga op hem af en verleid hem en trek hem mee naar je bed!! het wordt tijd dat je zelf actie onderneemt.Je moet niet meer wachten tot hy naar je toe komt.
    ze worden er helemaal geil van als de vrouw onverwachts op ze afkomen en sex wilt.
    Dit is niet het moment om preuts of verlegen te zijn , je zegt je wilt meer sex? Dus? Ga eropaf!!!!!!!!!

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    110
    14-06-2011

    ik ben al vaker met hem in gesprek gegaan maar hij zegt dat het komt door stress etc

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    68
    01-07-2011

    Citaat Geplaatst door Dsquard02 Bekijk reactie
    a geitenne uker of wat het ook is...
    je bleeerd maar door sjonge jonge, ik krijg er hoofdpijn van.
    Dat meisje wil alleen maar advies en wilt die jongen drinken of blowen is zijn probleem a heilige betweter.
    bla bla bla het zal wel kindje

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    98
    12-10-2009

    Citaat Geplaatst door Geiten-Killer Bekijk reactie
    Dame, neem het van me aan. Een huwelijk met zoooooo weinig sex, is geeen gezond huwelijk! Praaaaaat met hem er over. En wanneer hij blowt en drinkt, laat hem er niet op gaan! Dat is je goed recht, en kinderen krijgen met een blowende en drinkende man..... dat lijkt me niet goed

    Is ook niet gezond en niet normaal.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    49
    22-01-2011

    Ik wou dat ik een vrouw had die tegen mij zei ik wil elke dag sex,

    Ik zou je elke dag ****** met alle plezier heb nooit problemen met een vrouw als ze maar lekker geil is

  13. #28
    Ait Iznassen.

    Reacties
    1.488
    17-09-2010

    Citaat Geplaatst door Geiten-Killer Bekijk reactie
    ahaha echt he... ik kan me niet voorstellen, dat haar man 1 keer per maand sex met haar heeft! Begin te denken dat hij homo is! Of zij is preuts bed.....
    haha wallahila, of hij krijgt het al bij iemand anders, dat is ook een optie he!

    Account bestaat niet meer.


  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    68
    01-07-2011

    Citaat Geplaatst door maysa- Bekijk reactie
    Is ook niet gezond en niet normaal.
    nee tuurlijk niet!
    Citaat Geplaatst door BiebishZusje Bekijk reactie
    haha wallahila, of hij krijgt het al bij iemand anders, dat is ook een optie he!
    nou laten we hopen van niet. Ze zegt dat hij beweert dat het door stress komt. Nou ik heb ook stress, maar dat weerhoudt mij niet er van om te ballen!

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    110
    14-06-2011

    Jah ik weet dat het niet gezond is voor ons huwelijk anders zat ik hier niet.

    Maar wat zouden de dames doen als ze in mijn schoenen zouden lopen??