1. #16
    VIVA LÁ REVOLUTION

    Reacties
    303
    08-07-2002

    Zijn er nog meer mensen bijgeweest?? ik zag helemaal geen landgenoten........nou ja....het was druk....
    3la Allahitawakalna !!!

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    326
    03-06-2002

    Origineel gepost door Zelfkritiek
    Wat versta jij onder die -zoals jij het noemt- 'rechterhoek'?
    Ik mag hopen dat je dat verschil toch wel kent ???
    Iwa Tbarkellah 3liekum a chebab

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    326
    03-06-2002

    Origineel gepost door Kolonel_Major
    Zijn er nog meer mensen bijgeweest?? ik zag helemaal geen landgenoten........nou ja....het was druk....
    Er zaten toch overal landgenoten om je heen, je woont toch in Nederland
    Iwa Tbarkellah 3liekum a chebab

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    326
    03-06-2002

    Origineel gepost door bezoeker99182
    Even over Zalm

    't is een omhooggevallen boekhouder, meer niet.

    en die grappen (nou ja, 't hangt van je gevoel van humor af natuurlijk) maar die verzint ie niet eens zelf. die worden door het campagne-team verzonnen. in al die jaren heb ik hem namelijk nog nooit een grap horen vertellen.

    en omdat ie een tijdje de financien heeft gedaan en toen al minster-president speelde met zijn vingertjes in de centenbak denkt ie nou dat ie echt minister-president zou kunnen zijn.

    laat de echte politici maar regeren en laat Zalm maar rekenen.

    d'as een betere rolverdeling !
    Inderdaad en als ik moest kiezen tussen Balkenende (grote kans dat hij weer premier zal worden) en Zalm nou dan is de keuze niet moeilijk
    Iwa Tbarkellah 3liekum a chebab

  5. #20
    Improved Version

    Reacties
    891
    11-12-2001

    Origineel gepost door Tijn
    ....dit is waarschijnlijk de bevooroordeelde blik die ik bedoelde (en waar ik zelf natuurlijk ook last van heb ).
    Kan niet veel meer zeggen dan dat ik het niet met je eens ben, Marijnisen is bekent om z`n goede debatten, maar daar merkte ik persoonlijk niet zoveel van deze keer (was ook een erg rommelig onderlinge debat).
    Zalm komt inderdaad altijd een beetje zenuwachtig over, maar ik heb h`m totaal niet onderuit zien gaan. Ik vond eerder dat de schone Femke inhoudelijk niet veel in te brengen had.....

    Ik weet eigenlijk niet wie er in de zaal zaten, maar die leken toch echt meer op de hand van de rechterzijde.
    Ik heb Marijnissen ook weleens beter gezien om eerlijk te zijn!
    Natuurlijk veegde hij de vloer aan met "irrelevante mat", maar overal deed hij het wat minder. Zalm was dit keer sterk en zekerder ook in het one on one (he wish ) met Femke..

    Qua debatteren vond ik rechts sterker dan links, maar gelukkig weegt bij mij de inhoud het zwaarst en stem ik dus links
    One man's terrorist is another man's freedom fighter.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    471
    13-10-2002

    Origineel gepost door Kolonel_Major
    Zijn er nog meer mensen bijgeweest?? ik zag helemaal geen landgenoten........nou ja....het was druk....
    Ik wist helemaal niet dat het in de Erasmus zou zijn, anders was ik zeker geweest, maar op tv was het ook leuk te volgen.......