1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    4.169
    25-11-2001

    ja daarom is ze nog geen oplichster, toen ik de titel las, dacht ik dat ze zomaar met dat geld vandoor is gegaan.
    marokkanen moeten alles verpesten voor elkaar. daarom worden ook hier in rotterdam geen zalen aan hun gehuurd. er is altijd wel iets wat problemen opleverd.


    Citaat Geplaatst door roosje_77 Bekijk reactie
    Ze is ook geen oplichtster maar mischien was het gewoon haar dag niet....denk eerder dat het gewoon niet goed verlopen is...ik ken haar verder niet...daarom had ze eerst na vraag naar haar moeten doen voordat ze haar zou nemen.

  2. #17
    Umm & Abu Hafsa

    Reacties
    173
    19-03-2010

    Ik vind het een beetje vaag dat je daar perse een nieuwe nick voor moet aanmaken. Je kan toch ook gewoon met je oude nick een topic plaatsen, zo zou je iets geloofwaardiger overkomen. Ik zou iniedergeval niet zo snel iemand zijn kritiek aannemen zonder enige bewijs. Lijkt me beetje sneu voor deze mensen als het een broodje aap verhaal is. Maar goed, ik ben dan ook niet iemand die alles klakkeloos aanneemt van anderen.
    Terug van weggeweest..

    Anti- alles wat in strijd is met ahlu Sunnah


  3. #18
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    2.609
    12-05-2011

    Ewa waarom zou hij dan liegen,wees blij dat hij jullie waarschuwd,
    :

  4. #19
    MVC TeqzoezoeT

    Reacties
    8.996
    17-01-2009

    Ik zou ze echt schieten joh gek.

    Married❤️


  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    978
    17-03-2010

    Dat is nou altijd het rare bij huwelijk dingen. Bij de ene is dezelfde catering superdeluxe bij de andere zijn ze weer heel slecht. Het is een kwestie van geluk op jou dag.

    God, de Alwijze en Sublieme, de Heer van Glorie en Eer.


  6. #21
    Zijn vrouwtje

    Reacties
    567
    26-04-2011

    Ik vind het toch erg dit soort berichten.. Misschien was jij degene wel die erg gemeen en veeleisend was ofzo en verdraai je hier het verhaal en nu is zij de dupe ervan..

    Het was voldoende geweest als je haar had gebeld en haar de les had gewezen ipv hier..

  7. #22
    Chamalia

    Reacties
    3.132
    03-04-2009

    de 1 is tevreden en de ander niet.. dat heb je altijd. om haar dan voor oplichtster uit te maken is wel overdreven..

    je bent ontevreden, jammer. had een overeenkomt gemaakt die jullie beiden hadden moeten ondertekenen zodat elk niet nagekomen afspraak een inhouding betekent in het totaalbedrag. de catering zal dan zeker extra haar best doen om alle afspraken na te komen..
    meerdere gebruikers!

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    5
    14-11-2011

    Onze intentie is niet om haar zwart te maken, ik heb wel wat beters te doen dan een account aan te maken om een verzonnen verhaal neer te zetten. Helaas is alles gegaan zoals ik heb beschreven. Er zullen vast andere zijn die wel goede ervaringen hebben met haar. Zoals ik al zei, haar eten is wel lekker en de decoratie is prima. Maar andere belangrijke dingen zijn misgegaan. Als klant mag je verwachten dat een cateraar zich houdt aan de gemaakte afspraken. Als er na 21u nog steeds niets is geserveerd (thee of een hapje) aan je gasten, mag je daar wat van zeggen, dat is geen onredelijke eis. Bovendien was het een geboortefeest, dus gasten hebben niets anders om zich mee te vermaken dan eten en wat muziek.

    Mijn vrouw heeft haar de volgende dag nog gebeld. Haar reactie was dat wij ondankbaar waren, terwijl zij zo haar best had gedaan voor ons. Geen gebaren voor compensatie.

    Nogmaals dit is onze ervaring met haar; voor mensen die overwegen met haar zaken te doen, doe met dit verhaal wat je wilt.

  9. #24
    MVC Premium

    Reacties
    28.180
    27-06-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Elk verhaal heeft zo zijn kanten. Ik ken ook een catering die min of meer ruzie had met de moeder van de bruid. Maar dat kwam ook omdat die moeder veeleisend was en aan 1 tafel zaten gewoon letterlijk wat vrouwen die steeds voor ruzie zorgden.

    Ze waren niet blij met waar ze zaten, ze hadden kinderen bij zich, ze waren niet blij met het eten terwijl ze alles opaten etc.

  10. #25
    MVC Premium

    Reacties
    3.857
    03-09-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door BoraSita Bekijk reactie
    Elk verhaal heeft zo zijn kanten. Ik ken ook een catering die min of meer ruzie had met de moeder van de bruid. Maar dat kwam ook omdat die moeder veeleisend was en aan 1 tafel zaten gewoon letterlijk wat vrouwen die steeds voor ruzie zorgden.

    Ze waren niet blij met waar ze zaten, ze hadden kinderen bij zich, ze waren niet blij met het eten terwijl ze alles opaten etc.
    Juist en daarom moeten wij ook andere kant van het verhaal horen. WAarom ging de vrouw weg en liet de serveersteraan hun de lot over???

    Een keer was ik op een chaotische bruiloft en ziana Kamalia liep ook weg omdat de bruid veeleisend en brutaal was.

    Tja bij ieder dienst is er een risico. Zoals ene lid al zei je moet geluk hebben. Hoe professioneel is ook zijn en hoe hard ze hun best doen, het kan altijd mis gaan.

    Digital Portfolio: Henna by Ouafae


    Tijdelijk gestopt. Vanaf 2014 weer beschikbaar!!!


  11. #26
    always be prepared..

    Reacties
    654
    09-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    weglopen als een klant veeleisend is, is alles behalve professioneel. Je legt zaken namelijk van tevoren vast. Wil de klant meer dan dat, dan herinner je em aan de vastgelegde afspraken.

    als dienst niet je beloofde afspraken nakomen waarvoor is betaald is oplichterij.

    klanten schudden dat geld niet uit een boom. En erger nog, de dag heeft een emotionele waarde voor velen.

    Het is niet ff een verjaardagsfeestje wat je verziekt.

    Klant is koning.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    4.545
    02-05-2005

    Citaat Geplaatst door ojone_jamila Bekijk reactie
    Juist en daarom moeten wij ook andere kant van het verhaal horen. WAarom ging de vrouw weg en liet de serveersteraan hun de lot over???

    Een keer was ik op een chaotische bruiloft en ziana Kamalia liep ook weg omdat de bruid veeleisend en brutaal was.

    Tja bij ieder dienst is er een risico. Zoals ene lid al zei je moet geluk hebben. Hoe professioneel is ook zijn en hoe hard ze hun best doen, het kan altijd mis gaan.


    andere kant van het verhaal tenzij haar leven niet in gevaar verkeerde had ze onder geen enkele omstandigheid weg mogen gaan..


    stelletje mongolen hier zijn jullie wel in orde dj die effe wegloopt, negaffa cateraar, dit kan echt niet zo run je geen bedrijf!
    When Jesus died who is running the show

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    372
    17-09-2011

    Hoe veel je betaald hoe beter ze presteert.Het beste hadden jullie haar het hele geld niet moeten geven.Alleen een aanbetaling.
    Ik heb andere verhalen over deze catering gehoord en zelf meegemaakt en dit is alles behalven top!
    Lees bladzijde 2 van deze topic schijnt ook bedorven bastilla uit te delen ben blij dat jullie geen voedsel vergifteging hebben op gelopen. http://forums.marokko.nl/showthread....3683378&page=2
    http://forums.marokko.nl/showthread....3895634&page=2

    hier zijn de meningen ook verdeeld alleen sommige hebben daadwerkelijk een voedsel vergifteging opgelopen.Ik zat toen aan de diarree alleen geen vergiftiging gehad:
    Liefde begint met honing in de mond,
    en eindigt met tranen in de ogen.

Tags voor deze discussie