1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    5
    14-11-2011

    Opgelet voor deze oplichtster!

    Catering Wazna, Amsterdam, tel: 0641557605. Niet doen!! Ze is echt een oplichtster. Ik heb haar laatst genomen, het een na het ander ging mis.

    1. Ze zou om 14 uur de zaal komen decoreren, om 17 waren ze er nog steeds niet. Toen de eerste gasten binnenkwamen, waren ze nog bezig.
    2. Pas rond 20.00 kwamen ze water en sap op tafel zetten, iets wat er al hoort te staan bij binnenkomst, dit zelfs na meerdere malen vragen
    3. De thee en koekjes kwamen pas om 22 uur!! Na een kwartier werd het eten opgediend!! De planning was dat er om 21.30 gegeten zou worden, zelf had ze het zelfs over 21.00 uur
    4. . Ze heeft het geld geincasseerd en is 'm gesmeerd voordat ze het eten heeft opgediend.[B][/B]. Omdat ze er moeite mee had, dat wij er wat van zeiden dat het allemaal niet goed liep. Ze belde vanuit haar auto, dat ze is weggegaan en het aan de serveersters heeft overgelaten.
    5. De serveersters zijn brutaal! Durfden mij de schuld te geven van het uitlopen, omdat ik voor die gerechten gekozen zou hebben (normale marokkaanse maaltijden: salade en vlees). Ze zijn ook heel traag. Ze weigerden om extra servetjes te geven bij het eten, gasten hebben letterlijk wc-papier uit het toilet gehaald om hun handen mee te vegen.

    Het eten smaakte verder wel goed. Bij het eten leggen ze 3 flessen frisdrank op tafel (sap hebben ze niet, voor mensen die geen prik drinken), als de flessen leeg zijn, vullen ze niet bij. De decoratie was ook prima. Maar zo'n belangrijke dag in je leven, waar je ook nog veel voor betaald, zou ik nooit meer aan haar overlaten. Eerst doet ze heel vriendelijk en lief, maar uiteindelijk spelen ze met mensen en ze zijn nog arrogant en brutaal ook, onprofessioneel.

    Het is al erg genoeg dat ik, en vele andere met mij, dit hebben moeten meemaken. Dus wees gewaarschuwd en zoek een professionele cateringbedrijf.

  2. #2
    zoubida

    Reacties
    203
    04-12-2003

    oke en nu welke bedrijf is het
    Geef je glimlach aan iedereen,maar geef jou hart alleen maar aan mij

  3. #3
    HalfMarokkaans.

    Reacties
    641
    01-10-2011

    Mashi Cho3lak!


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    96
    01-10-2010

    dom van jou dat je ze tevoren had betaald
    [SIZE="2"]\het vervolg van onze liefde groeit in mij [/SIZE\

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.172
    15-09-2011

    Ik had er geen cent gegeven. Blauw oog eind van de avond meer niet.
    Bazzzzz
    IK BEN GEEEEEEN IZRAN BAND, VRAAG MIJ DUS NIET OM EEN OFFERTE
    Citaat Geplaatst door nabila.da Bekijk reactie
    Doe jij izran? Heb je demo?
    Citaat Geplaatst door nuzijnvrouwtje Bekijk reactie
    Hey lella , hoeveel vraag je voor een avond en lkun je een demo sturen.....

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    85
    22-10-2011

    staat er toch catering wazna

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    810
    24-12-2008

    je moet ze nooit betalen, altijd aan het eind, of de volgende dag

  8. #8
    Sunshine

    Reacties
    1.252
    10-05-2010

    Ik vind het altijd wel een vreemd verhaal dat altijd de nieuwste leden mensen hier afkraken en slechte ervaringen delen.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    272
    01-02-2011

    Ik heb haar zelf meegemaakt had een bruidje die haar had genomen in haarlem, was gewoon top!
    Wil niet zeggen dat je liegt ofzo maar mischien die dag had ze een pechdag met plannen, we zijn allemaal mensen.
    En het eten was ook heerlijk volle bestillas en drinken, had ik netjes prik en jus gekregen op onze kamer.
    Ze is wel heel goedkoop en het decor was ook heel mooi.
    Wel jammer dat ze weg gaat voor het afgelopen is, behalve als er een goede reden voor is.
    Hoop dat je toch na alles wat er gebeurd is een mooie dag hebt gehad, bij bruiloften gaan er altijd wel dingetjes mis.
    Als je maar plezier hebt gehad, mooie foto's en gelukkig getrouwd bent.
    groetjes lamya
    Ziana Royale
    0685019409

  10. #10
    Allah swt

    Reacties
    2.729
    02-09-2009

    Citaat Geplaatst door ziana_royale Bekijk reactie
    Ik heb haar zelf meegemaakt had een bruidje die haar had genomen in haarlem, was gewoon top!
    Wil niet zeggen dat je liegt ofzo maar mischien die dag had ze een pechdag met plannen, we zijn allemaal mensen.
    En het eten was ook heerlijk volle bestillas en drinken, had ik netjes prik en jus gekregen op onze kamer.
    Ze is wel heel goedkoop en het decor was ook heel mooi.
    Wel jammer dat ze weg gaat voor het afgelopen is, behalve als er een goede reden voor is.
    Hoop dat je toch na alles wat er gebeurd is een mooie dag hebt gehad, bij bruiloften gaan er altijd wel dingetjes mis.
    Als je maar plezier hebt gehad, mooie foto's en gelukkig getrouwd bent.
    groetjes lamya
    Ik vind dat catering ook een belangerijk onderdeel is van de bruiloft, als dat helemaal mis gaat zou ik me daar echt niet prettig bij voelen, gewoon het feit dat je er zoveel voor betaald hebt en dat de uitgenodigden daar soort van honger lijden of niet goed bediend worden.. Schandelijk gewoon dat je dat als catering zijnde doet.

    @TS: Echt balen maar ghayr inshaAllah. xx

    De mooiste lach verbergt de diepste geheimen,
    De mooiste ogen hebben het meest gehuild en het liefste hart heeft het meest pijn geleden...

    Ya Moqalib alQuluub Thabit Qulubana 3ala dienek!!


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    426
    18-10-2010

    Citaat Geplaatst door Simssima Bekijk reactie
    Ik vind het altijd wel een vreemd verhaal dat altijd de nieuwste leden mensen hier afkraken en slechte ervaringen delen.
    ik vind het ook vreemd, lid sinds vandaag. Ik hou er ook niet van dat mensen anoniem hun beklag doen. Zet dan je naam erbij, waar de bruiloft en wanneer hij heeft plaatsgevonden.

  12. #12
    Vrouw van Ayoub

    Reacties
    1.286
    06-02-2010

    Citaat Geplaatst door badawia Bekijk reactie
    ik vind het ook vreemd, lid sinds vandaag. Ik hou er ook niet van dat mensen anoniem hun beklag doen. Zet dan je naam erbij, waar de bruiloft en wanneer hij heeft plaatsgevonden.
    Helemaal met jou eens Badawia
    [COLOR="#FF0000"][B]De Gelukkige Vrouw van A hamdoelah COLOR]

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    838
    03-08-2003

    Hoop dat het niet waar is

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.783
    13-03-2006

    Onzin deze topic
    Citaat Geplaatst door InssafTetouania Bekijk reactie

    Professionele en persoonlijke weddingplanner nodig?
    Pm-en!


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    5
    14-11-2011

    Geloof t of niet. Ik ben lid geworden om deze ervaring te delen en mensen te waarschuwen om dezelfdebfout te maken., voor mij is t al te laag. Voor degene die beweert, dat ik lieg: ga vooral met haar in zee en je zult t zelf ervaren.
    En inderdaad heel erg dom dat ik haar betaald heb, maar dat krijg je dus als je voor haar vertrouwen valt.

Tags voor deze discussie