1. #31
    Bijna Lid

    Reacties
    47
    20-06-2011

    Citaat Geplaatst door _Romaaiissa_ Bekijk reactie
    [Den Haag Straatjongens en Gangstermeiden, Rotterdam Negerslovers zowel de jongens als meiden, Amsterdam Gaystyl alleen merk anders hoor je er niet bij, Utrecht Geen styl Uitgaan etc.]

    Wat is jullie mening

    Yeh kk **** Je meoder is een neger lover niet de rotterdammers e slet.
    Je verwacht nu zeker dat je aandacht krijgt van alle jongens hier, alleen de echte sletten openen topics over sletten!

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    12
    09-08-2011

    niet iedere Rotterdammer is een negerlover .

  3. #33
    LoveLoveLove

    Reacties
    67
    05-06-2009

    Citaat Geplaatst door Koezinaprinses- Bekijk reactie
    Yeh kk **** Je meoder is een neger lover niet de rotterdammers e slet.
    Je verwacht nu zeker dat je aandacht krijgt van alle jongens hier, alleen de echte sletten openen topics over sletten!
    Hahahahahahha! Meid, niet zo aangevallen. Sowieso niet iedereen, maar ontken niet dat daar veel Marokkanen met Negers gaan. Anders weet ik niet waar jij je bril heb gelaten...
    Dh.

    Meerdere Gebruiksters Ja?!

  4. #34
    Alhamdolilaah.

    Reacties
    1.369
    11-02-2011

    Citaat Geplaatst door _Romaaiissa_ Bekijk reactie
    Jongens daaro haten ook als een meisje hakken draagt. (niet dat ik ze zelf draag) maar ik heb gezien hoe die Utrechtse meiden daarop lopen. Schrik gewoon. En alleeeeeen maar hakkeeen helemaal versleten etc..

    Niet dan? Meestal zijn die jongens hoog gestudeerd en hebben ze dikke wagens en alleeeeeen maaaar merk...
    Ooh ik dacht over 't algemeen,nee die soort heb je ook arrogante zakken msakan laykoefn3awn wah

    رَبَّنَا فَاغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَكَفِّرْ عَنَّا سَيِّئَاتِنَا وَتَوَفَّنَا مَعَ الْأَبْرَار


  5. #35
    Old love.

    Reacties
    576
    17-07-2008

    Romeisa. Voor alle duidelijkheid malloot. In elke stad is er wel iets mis. En doe nou niet alsof er alleen in Rotterdam niggerlovers rondlopen en in Den Haag gangsters.

  6. #36
    LoveLoveLove

    Reacties
    67
    05-06-2009

    Citaat Geplaatst door Mini. Bekijk reactie
    Worden jullie dat generaliseren niet zat?
    Dat een bepaald goep(je) zo is wil niet zeggen dat iedereen zo is.
    Nee sowieso niet iedereen, maar heb ik het mis als er wel een groot aantal overeenkomt met wat hier word genoemd. En het blijft bij dit soort theorie'tjes... Het is niet zo dat ik hierbij mensen wil aanvallen... :S
    Dh.

    Meerdere Gebruiksters Ja?!

  7. #37
    MVC Mtiwie

    Reacties
    2.795
    04-11-2005

    amsterdam en rotterdamm

    dh en utrecht mag hiroshima volgen
    nemo tenetur prodere se ipsum

  8. #38
    LoveLoveLove

    Reacties
    67
    05-06-2009

    Citaat Geplaatst door marokkaan030 Bekijk reactie
    em dat is niet waar ik zie vaak meiden met gwn uggs ofso en laarzen en sinds wenneer haten de jongens hier meiden met hakken ka jij bent gekk.
    ka wij hier geen aandacht aan meiden wij doen gwn onze werkjes
    Haha oke nog een laatste ding. Jullie hebben ook van die zelfgemaakte woordjes. Kattenvanger, prr prr, etc. wat nog meer.
    Dh.

    Meerdere Gebruiksters Ja?!

  9. #39
    Mvr_070

    Reacties
    2.049
    15-09-2007

    Citaat Geplaatst door Mtiwawest Bekijk reactie
    amsterdam en rotterdamm

    dh en utrecht mag hiroshima volgen
    Wat lul jij allemaal eh sjonnie

    Droom niet je hele leven, Maar leef je dromen!


  10. #40
    LoveLoveLove

    Reacties
    67
    05-06-2009

    Citaat Geplaatst door Theweirdo Bekijk reactie
    Ooh ik dacht over 't algemeen,nee die soort heb je ook arrogante zakken msakan laykoefn3awn wah
    Ja joh, Dat zijn meestal shab Universiteit enzo. Maar als je in Osdorp komt is alles weer denya henya. En ojaa in Amsterdam. ALLEEN MAAR VESPA'S EN SCOOTERS wat is dat???
    Citaat Geplaatst door marokkaan030 Bekijk reactie
    trouwens ik hoor vaak dat rotterdammers en amsterdammers naar de zonnenbank gaan jongens he is dat waar?
    Den haag begint daar nu ook aan ye3oeeeeeeeeek
    Dh.

    Meerdere Gebruiksters Ja?!

  11. #41
    LoveLoveLove

    Reacties
    67
    05-06-2009

    Citaat Geplaatst door marokkaan030 Bekijk reactie
    haahah prrprr,miaa,3attie maaar ligt eraan waar in utrecht shab k-eiland zeggen bijna alles met de 3 ervoor de rest niet zo
    jaaaaa 3oofd, 3iyek. Doodlachen dat taaltje. Soms neem ik dat automatisch over als ik op familiebezoek ben geweest daar.
    Dh.

    Meerdere Gebruiksters Ja?!

  12. #42
    offline!!!

    Reacties
    156
    10-05-2009

    Citaat Geplaatst door _Romaaiissa_ Bekijk reactie
    [Den Haag Straatjongens en Gangstermeiden, Rotterdam Negerslovers zowel de jongens als meiden, Amsterdam Gaystyl alleen merk anders hoor je er niet bij, Utrecht Geen styl Uitgaan etc.]

    Wat is jullie mening


    Rotterdam/ Amsterdam :love
    :
    off

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    455
    22-12-2009

    enige voordeel wat rotterdam heeft is je kan er goed winkelen en tis compact alle winkeltjes lekker naast elkaar. voor de rest is het gewoon troep....
    MEERDERE GEBRUIKERS

  14. #44
    LoveLoveLove

    Reacties
    67
    05-06-2009

    Citaat Geplaatst door marokkaan030 Bekijk reactie
    hahaha jij bent echt een 3ierrie
    jij bent zwaar kanaleneilander.
    Dh.

    Meerdere Gebruiksters Ja?!

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    12
    09-08-2011

    Citaat Geplaatst door LIEVERDJE__1 Bekijk reactie
    enige voordeel wat rotterdam heeft is je kan er goed winkelen en tis compact alle winkeltjes lekker naast elkaar. voor de rest is het gewoon troep....
    1e geef k je zwaar gelijk in
    2e slaat nergens op