1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    1.961
    05-11-2006

    Alstu ...
    Graag meningen :$
    alles is welkom ...


    xx
    *Wat bij elkaar hoort*
    --Valt niet uit elkaar te halen --
    (l) --A-- (l) 21-07-2010
    -*-*- Jij -*-*-

  2. #32
    Bijna Lid

    Reacties
    1.564
    08-10-2011

    Beautiful story,, deze titel sprak me aan, maar geen tijd gehad om te lezen,,,


    gauw verder gaan meiid!!!

  3. #33
    Bijna Lid

    Reacties
    1.564
    08-10-2011

    OOoeeeeepppaaa,,,

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    602
    08-05-2011

    jawad en sara wie zijn datt hahahan
    <3

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    1.961
    05-11-2006

    Citaat Geplaatst door hajar007 Bekijk reactie
    jawad en sara wie zijn datt hahahan
    Jawad is de vriend van Feli & Sarah de vriendin van Loubna
    ahahah ben je het nu al vergeten
    dat smsje is verstuurd door Feliciano .
    *Wat bij elkaar hoort*
    --Valt niet uit elkaar te halen --
    (l) --A-- (l) 21-07-2010
    -*-*- Jij -*-*-

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    1.961
    05-11-2006

    Citaat Geplaatst door eminemfannetje- Bekijk reactie
    Beautiful story,, deze titel sprak me aan, maar geen tijd gehad om te lezen,,,


    gauw verder gaan meiid!!!
    Dankjewel schat ik zal proberen om vanavond na me werk
    een vervolgje te plaatsen .

    xx
    *Wat bij elkaar hoort*
    --Valt niet uit elkaar te halen --
    (l) --A-- (l) 21-07-2010
    -*-*- Jij -*-*-

  7. #37
    Bijna Lid

    Reacties
    1.564
    08-10-2011

    Citaat Geplaatst door miss_boyafagirl Bekijk reactie
    Dankjewel schat ik zal proberen om vanavond na me werk
    een vervolgje te plaatsen .

    xx


    Inshallah

    Ooeeeeeeeppaaa,,

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    89
    09-09-2009

    Prachtig verhaaal.. Ga snel verder

    lees ook mijn verhaal; Mijn neven & ik (gebasseerd op een waargebeurd verhaal) <3


  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    1.961
    05-11-2006

    Ik ga zo verder met een vervolgje x
    *Wat bij elkaar hoort*
    --Valt niet uit elkaar te halen --
    (l) --A-- (l) 21-07-2010
    -*-*- Jij -*-*-

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    1.961
    05-11-2006

    Fuck alles , Huil niet meer ,
    het is het niet waard .Geloof me .
    Je komt er echt doorheen ookal weet
    ik niet wat het is alles komt goed !
    Je bent een prachtmeid met een goud hartje
    weet ik nu al ... Ik ben echt om je gaan geven Loubna !
    Vraag niet hoe ik aan je nummer kom .. Ik zeg alleen maar
    Jawad & Saraa xxx F,


    Loubna

    Wajaa ...'Feliciano' zei ik zachtjes God .. ik mag niet verliefd worden op hem . Hmm 6 uur nog een uurtje , ik besloot om een lekkere douche te nemen . Heerlijk dat heerlijke warme water over me lichaam heen. Ik had het echt nodig . De ene moment had ik Feliciano in me hoofd .. en de andere moment weer Fathi .. met een handdoek over me lijf heen & een handdoek over me haren heen liep ik naar me kamer. Younes me broertje van 15 is op kamp . Lekker ! Ik kan nu gewoon alles op me gemak doen , rustig douche rustig eten rustig tv kijken zijn gezeur niet aan me kop kortom : Het leven die elke oudere zus wil ! Ik plofte op me bed neer , zonder te aarzelen zocht ik me BB op en begon met een smsje te typen .


    Heei Huilschouder ,

    Bedankt voor je smsje ..
    Had je echt even nodig .
    Ik schaam me kapot .. Je
    zal wel denken 'raar wijf '.
    Ik vertel het je morgen
    promiss.. Bedankt hea...

    xx Loubna


    Jeh raar kind dacht ik bij me zelf de ene keer wil ik Feliciano de andere keer denk ik weer nee niet doen .. soms begreep ik me mezelf niet. Ik begon snel me haren te stylen . Zo klaar ! Dat was 1 nu me outfit weer ! ik deed een grijze skini jeans aan een grijs blousje & zwarte colber. Hmm Hakken of Jordans? Twijfelde geen moment en begon vechtend & al me grijs zwarte Jordans aan te doen . Ik weet dat me moeder die schoenen niks vond . Zo klaar ik bekeek me zelf in de spiegel , me ogen bleven toch bij me Jordans hangen... Oefff die schoenen Feliciano heeft ze ook . 'Okee Loubna gedraag je ' zei ik tegen mezelf niet weten dat me moeder bij de deur opening stond . ' Soms denk ik Sobhana'allah ben ik nou gek of is me dochter gek ' zei ze hoofdschuddend. 'Mama ik ben gek ' zei ik lachend. 'En die schoenen dan ? Ik zie ze alleen bij surinamers enzo ! ' 'Mamaaa MODE MODE ' . ' Wahjaa Mode? Ookal kreeg ik ze gratis mode of geen mode ! ' Wollah dat is echt humor! 'Loubna doe die zwart zilver haarband van je om staat leuk bij die combinatie ' . Verdomd ze had gelijk ook nog , 'Ja mama 'zei ik braaf , ik zocht me zwarte tas deed me spulletjes er in . Had me lichtjes op gemaakt , Zooo nu was t echt klaaar . Ik pakte me auto sleutels , en me Blackberry , shit dat rode lichtje... Sms of Ping .. Najaa ik lees t zo wel . Ik gaf me moeder een kus en liep naar Sabri's huisje , 'Sabriiiii Loubna is er voor je schiet je nou op ? '. 'hahaha rustig aan joh heb alle tijd 'zei ik tegen Jolanda. Ik gebaarde dat ik al in de auto zit . Ze knikte & riep weer naar Sabri . Weer pakte ik me BB, een smsje... Pff het is alsof die rot vlinders mij voelen ! weer deden ze hun werk verdomd goed in me buik.

    Ewaaa mevrouwtje,

    Hahaha , nee joh maak je
    niet druk , Ik zal der altijd voor je
    zijn beloofd ... & schat je hoeft
    het me echt niet te vertellen , ga
    je niet dwingen ofzo .. maar heb
    liever de vrolijke Loubna geloof me ,
    Ik laat je nooit zitten !

    Xxxx Je Huilschouder .

    Voordat ik wat kon denken of voelen , ' Zoooo Loubnaaaaa waar ben je met je gedachtes! ' 'Hahahaha kan het nog harder misschien dat ik dan echt doof word? ' Zei ik lachend . ' Gefeliciteerd kanjer ' zei ik waarop ik hem knuffelde. ' Dankje princess ' . 'Sorry dat ik zo laat pas wat van me laat horen Sabri er waren paar dingen gebeurd enzo '. Zei ik , waar op ik weer aan die Rot Fathi moest denken . 'Wat is er dan ? 'zei tie nu wat bezorgder. Snel zette ik me fake glimlach 'niks vertel je later nu is het We gonna party & genieten van deze dag ! ' 'Hahaha hoe weet je dat ? ' zei tie verrast! huh ik snapte niks meer? ' Sabri ff serieus ik kom je halen zodat we wat gaan eten ? '. 'Lieve Loubna heeft je ma niks vertteld , ik kwam je vandaag ze3ma uitnodigen ik geef een feest met vrienden enzo ook mensen die jij kent '. Een feestje dacht ik hmm ook goed joh als tie het maar naar zen zin heeft ! 'Hmmm okee plannen gewijzigd naja We gonna Party all Night dan maar'! zei ik nog steeds verbaasd maar blij. 'Yesss we gaan richting Damsco Paradiso'. Ik zette een muziekje aan van Parisbynight En reden zo richting het feestje van Sabri .

    Feliciano

    Zo klaar , Ik deed nog een beetje gel in me haren , en spoot me geurtje op jaja 'Onemillione' . Nog steeds geen smsje van me Zina. Vandaag was me Mattie Sabri jarig we zouden het gaan vieren in Paradiso. Ik had een blauw truitje aan van Armani , me licht grijse jeans , & D&G schoenen . Ik keurde me zelf goed , en liep naar benede nog steeds geen sms ... Ik begon een beetje gek te worden .. ' Kom op Feli , ze word wel van jou ' zei ik tege me zelf . Nee man gekker kan het niet worden ik praat tegen me zelf!

    You're a queen and thats how you should be treated
    Though you never get the lovin' that you needed
    Coulda left, but I called and you heeded


    Kut .. Felicia belde . ' Jaa ' zei ik droog . ' Dushi Felii wanneer kom je nou ?' 'Ik kom zo 10 minuutjes zo '. 'Aaai okeee , is boem mi ta stimabo ( ik hou van je ) !' zonder wat terug te zeggen hangde ik op . Ik moet van haar af . Ik ga het haar vandaag duidelijk maken . Baalde zo erg .. was eigenlijk helemaal vergeten dat ze Sabri ook kende.. Nu moet ik wel met der gaan ...

    Loubna

    'Wajoo sabriiii hajak jij kijk hoe veel mensen je kent ! ' 'ahaha jaa jaa Sabri is de BOOOMMM ' . Ik zocht een parkeer plekje op. Zo hebbes . ' Sabri ik ga echt niet langs die mensen lopen kijk hoeveel ik ken niemand ', 'Jahwel , Saraah & Jawad zullen er ook zijn Louppii we gaan van achteren kom '. Ik deed me auto op slot. En pakte Sabri's hand vast . Ik leek net een klein meisje , dit is me eerste keer dat ik uitga , naja uitga ? Het is een verjaardag feest van Sabri , en hij heeft de zaal helemaal voor hem alleen afgehuurd, en er zal zowiezo geen alchohol aanwezig zijn ! 'Loubnaaaa ' schreeuwde Saraah enthousiast. We knuffelde elkaar, ik bekeek haar van top tot teen 'zo zo hoebedoel je saraah gaat los vandaag '. Ze had een zalm jurkje aan met zwarte riem , en zwarte pumps haar haar had ze los gekruld .' Hahaha & jij dan ,met je style haren staat je goed man en die outfiit ! ' . 'Kom we kunnen naar binnen ' zei Sabri Ik groette Jawad en liep met zenuwen mee naar binnen . Grooot dat het waaasss ! Pfff & die muziek dan !!! hahaha ik had er gelijk zin in . Langzamerhand kwam iedereen naar binnen , ik stond echt met open mond en grote ogen te kijken veeel dat het was . Sabri is een schat van een jongen en kan het met iedereen vinden ! Eerst kwam er marokkaanse Muziek , Ik moest echt lachen dat was 't nummer die we luisterde in de auto van Parisbynight Saraah trok me de dansvloer op . Ik schaamde me kapot ! Maar me doel was : Sabri een mooie avond geven , ' Go Loubna & Saraah ' zeiden Jawad & Sabri tegelijkertijd . En ja hoor daar gingen we ... ' Zakken zakken' zei Sarah lachend, ' Ja doeeeii ahahaha ben geen negerin hoor ik laat het aan hun over daar zijn ze prof in '! Voordat ik me zin kon afmaken was Saraah al aan het zakken . ' okee loubna ik kom niet meer omhoog help help '. 'hahaha wollah jij spoort niet ' ik trok der omhoog en we dansten gewoon droog door , Daarna kwam Danza Kudoro . Ik keek Sabri's kant op en trok hem de dansvloer op daar gingen we weer . Zelfs Jawad die niet van dansen hield kwam er ook bij , Al dansend en al keek ik heel de zaal rond .. pff je zag van alles : Marokkanen surinamers , nederlanders kortom van alles wel wat...'Sorry gentlemans deze nummer is voor de Dames die van buikdansen houden , Dames die dansen willen op deze nummer , kunnen hier een doek pakken met van die belletjes erop ' . zei de DJ lachend, Saraah keek me aan , voordat ik wat kon zeggen ' Zij wil wel ! 'schreeuwde ze, shit te laát ' Loubna hier vangen ' Ja hoor , daar zat ik dan , Op de dansvloer met een belly dance doekje om me heen . Ik ben gek op buikdansen , dat weet saraah . Daar begon die ritme al . Pfff ik gebruikte heel de dansvloer en genoot van me zelf & muziek de mensen om me heen boeide me niet echt ... tot dat ik zijn ogen zag zijn blik zijn glimlach & zijn hart...
    *Wat bij elkaar hoort*
    --Valt niet uit elkaar te halen --
    (l) --A-- (l) 21-07-2010
    -*-*- Jij -*-*-

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    1.961
    05-11-2006

    Alstu Dames !

    alle commentaar is welkom !!

    xx
    *Wat bij elkaar hoort*
    --Valt niet uit elkaar te halen --
    (l) --A-- (l) 21-07-2010
    -*-*- Jij -*-*-

  12. #42
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Moreee

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    1.961
    05-11-2006

    Dames die dansen willen op deze nummer , kunnen hier een doek pakken met van die belletjes erop ' . zei de DJ lachend, Saraah keek me aan , voordat ik wat kon zeggen ' Zij wil wel ! 'schreeuwde ze, shit te laát ' Loubna hier vangen ' Ja hoor , daar zat ik dan , Op de dansvloer met een belly dance doekje om me heen . Ik ben gek op buikdansen , dat weet saraah . Daar begon die ritme al . Pfff ik gebruikte heel de dansvloer en genoot van me zelf & muziek de mensen om me heen boeide me niet echt ... tot dat ik zijn ogen zag zijn blik zijn glimlach & zijn hart...

    Loubna

    'woehoeeeee Loubnaa wollah echt top' schreeuwde Saraah . Pfff ik was kapot , & ik schaamde me dood , de jongen waar ik zo gek op ben heeft me zien dansen ... Ik keek heel de zaal rond . Kon hem opeens niet meer vinden , misschien verbeelde ik me dat . Ik begon echt gek te worden .Ik plofte neer op een stoel , Saraah gebaarde dat ik moest komen . Ik schudde nee. Mijn Jarige Jop plofte naast me op de bank ' zo zo , Loubna je kan dansen gek! '
    ' Heb je genoten ah bolletje ' zei ik lachend ' wahaha ik denk dat ik niet de enige ben die genoot ' ' Stil stil laat me rustig drinken ' zei ik terwijl ik een slok van me Redbull nam ' Fathi is best wel laat '. Ik verslikte me in me drinken en begon te hoesten als een gek .. ' rustig hajak heb ik wat verkeerds gezegd ' zei sabri terwijl tie op me rug klopte, Ik schudde nee en gebaarde dat ik naar het toilet ging . Ik deed de deur achter me dicht ' Yarabi , laat hem niet komen .. alstublieft ' smeekte ik hard op Pff had even frisse lucht nodig ... Hoe ik naar buiten liep , dacht ik dat ik dood ging .. Daar stond tie dan ... Mijn droomprins....samen met een bloed mooie dame ... Ze had een bos krullen , en zag der verdomd goed uit... ze sloeg haar armen om hem heen . Ooh god me hart brak .. Dus hij heeft al een vriendin zo te zien .. waarom moet tie liegen tegen mij waarom .. 'Oke Loubna , hij is niet van jou dus hij mag doen wat tie wilt ' zei ik weer in me zelf.. Ik haalde diep adem en wou naar binnen lopen .. Shiiit hij heeft me gezien , ik deed alsof ik aan de telefoon zat en liep naar binnen met een kutgevoel .. Ik ging kapot deze jongen is het voor mij , ookal ken ik hem maar net ik wil hem alleen ...


    Feliciano

    Ojoooow , hoe ze shaked hoe ze moved ze maakt me helemaal lauw... haar figuur haar outfit haar lach alles van haar was perfect . Ik genoot .. het liefst stond ik daar met haar te dansen . Ooohw Goood dit kon niet langer meer . Buikdansen deed ze goed PROF gewoon . Ik zag dat ze vrolijker was dan net ... Het deed me goed die glimlach van haar ik wil haar alleen ! Maar ja ik zit hier met een wijf opgescheept die denkt dat ik haar vriend ben ... Shit ze heeft me gezien .. haar mooie donker bruine ogen . Nee als ik haar wou krijgen moet ik een einde aan deze relatie maken . Ik zocht Felicia op , die bij de bar stond met een groep Jongens , ' Felic we moeten praten ' , Ze keek me aan van moet het nu , Ik wachte geen seconde langer en pakte haar bij haar arm , ' Niet trekken Feli rustig ik kom al ! ' zei ze dood leuk . Ik begon me deraan te irriteren , Eindelijk BUITEN .. Vordat ik wat kon zeggen , sloeg ze al haar armen om me heen . ' Je ziet er boem uit .. dushi gaan we richting mijn huis '. zei ze op een verleidelijke toon. Ik voelde dat we bekeken werden .. Hoe ik me omdraaide zag ik haar .. Mijn Loubna ze heeft me gezien .. Flikker vloekte ik . Te laat ze loopt al weer naar binnen . 'Felicia even luisteren , het ligt niet aan jou maar aan mij , je bent een pracht van een meid en kan veel beter krijgen leef je uit .. geniet van je leven echt .. ik voel die klik niet meer die we hadden het is weg felic maar we kunnen vrienden blijven ' Ik drukte een kus op der wang en liep weg zonder te wachten wat zij te zeggen heeft , het enige waar ik mee zat was : Ik moet Mijn schoonheid vinden haar uitleggen , haar zeggen wat ik voor der voelde haar hand vast houden ik moest haar hart hebben vandaag nog !
    *Wat bij elkaar hoort*
    --Valt niet uit elkaar te halen --
    (l) --A-- (l) 21-07-2010
    -*-*- Jij -*-*-

  14. #44
    Bijna Lid

    Reacties
    1.564
    08-10-2011

    ooeeeeeeeeeeeeepppaaaaa,,, moooiiiii verhhaaal

  15. #45
    Bijna Lid

    Reacties
    1.564
    08-10-2011

    OooooeeOoooeeeepppaaa,,,