1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    915
    19-05-2005

    Thumbs up internet explore 8 neemt veel geheugen in beslag waardoor internet vast loopt?

    internet explore 8 neemt veel geheugen in beslag waardoor internet vast loopt? wat kan ik er aan doen hoe kan ik dit oplossen? heb gegoold maar niks gevonden:S? mij ramgeheugen is 4gb en heb windows 7

  2. #2
    everything=energy

    Reacties
    3.993
    15-09-2003

    Citaat Geplaatst door moslim_27 Bekijk reactie
    internet explore 8 neemt veel geheugen in beslag waardoor internet vast loopt? wat kan ik er aan doen hoe kan ik dit oplossen? heb gegoold maar niks gevonden:S? mij ramgeheugen is 4gb en heb windows 7
    Salaam,

    zo te zien ligt dit dan niet aan je geheugen, als je 4 GB RAM geheugen hebt en je kunt Windows 7 draaien goed dan denk ik dat het niet daar aan ligt. Misschien is je pc besmet met een virus.

    Heb je al een volledige scan gedaan met je anti-virus programma en welke anti-virus heb je?

    Bovendien kun je Internet explorer beter updaten naar versie 9.

    Succes.
    Kijk hier: Computerproblemen oplossen en voorkomen NIEUW like onze Facebook pagina en bekijk onze diensten!!https://www.facebook.com/Pc-probleme...5653422990802/

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.537
    14-05-2011

    wat heeft versie 9 voor meerwaarde?

  4. #4
    Pure Grade A

    Reacties
    5.517
    07-07-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door moslim_27 Bekijk reactie
    internet explore 8 neemt veel geheugen in beslag waardoor internet vast loopt? wat kan ik er aan doen hoe kan ik dit oplossen? heb gegoold maar niks gevonden:S? mij ramgeheugen is 4gb en heb windows 7
    Ik sluit me aan bij marocieboy dat je even moet nagaan of er geen virus op je pc zit. Internet Explorer werkt over het algemeen altijd goed, zelfs op pc's waar maar 1 GB aan werkgeheugen op zit.

    Citaat Geplaatst door toffestijl Bekijk reactie
    wat heeft versie 9 voor meerwaarde?
    Meestal zijn nieuwere versies vaak sneller, beter beveiligd en ondersteunen meer websites. Maar internet explorer op zich al gebruiken biedt geen enkele meerwaarde. Beste is om met bijvoorbeeld Firefox te internetten. Sneller, veiliger alternatief met meer mogelijkheden. Chrome is ook een goed alternatief voor internet explorer.
    From the nothing comes everything and everything becomes nothing.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    915
    19-05-2005

    ik heb avg en ad aware en er zit geen virus in me pc alleen avg geeft wel een melding dat internet explorer teveel geheugen inbeslag neemt:S en dat klopt want hij loopt heel vaak vast het internet is er geen andere oplossing?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    12
    08-06-2010

    U kunt de instellingen van Internet Explorer herstellen. Hierbij worden alle instellingen teruggezet naar de standaard waarden. Uw favorieten blijven wel gewoon intact. Op de volgende Microsoft website kunt u lezen hoe u de instellingen van Internet Explorer kunt herstellen:

    http://support.microsoft.com/kb/923737/nl
    Met vriendelijke groet,

    MicrosoftHelpt

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    915
    19-05-2005

    herstellen heb ik al gedaan ook zoals op die site maar nog steeds niks hij loopt constant vast en avg geeft ook dat die 325mb geheugen gebruikt en dat dat teveel is wie kan me helpenn???

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    12
    08-06-2010

    Neemt AVG die 300+ MB in beslag in "idle" of wanneer deze aan het scannen is? Hoeveel geheugen gebruikt Internet Explorer?
    Het kan zijn dat dit hoog op loopt dit is afhankelijk van de activiteit/actieve plugin in Internet Explorer.
    Voer voor de zekerheid een MalwareBytes scan uit.
    Met vriendelijke groet,

    MicrosoftHelpt

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    915
    19-05-2005

    nee internet neemt 320 mb in beslad ook zonder scannen als ik hellemal niks open heb en ik doe internet explorer 9 open loopt die meestal al vast en ik heb ad aware dus scan het altijd weet echt niet wat de probleem is:S

  10. #10
    everything=energy

    Reacties
    3.993
    15-09-2003

    Citaat Geplaatst door moslim_27 Bekijk reactie
    nee internet neemt 320 mb in beslad ook zonder scannen als ik hellemal niks open heb en ik doe internet explorer 9 open loopt die meestal al vast en ik heb ad aware dus scan het altijd weet echt niet wat de probleem is:S
    Weet je zeker dat je AVG up-to-date zelf is en in goede conditie is? Zo niet, voer dan een herinstallatie uit van je AVG. Het is goed dat je ad-Aware free gebruikt, maar gebruik daarnaast ook maar Malwarebytes anti-malware en spywareblaster.

    Beide kun je downloaden vanuit de link in mijn o.t.

    Heb je al een volledige scan gedaan met AVG? zo niet, doe dat dan. Voor ook een volledige scan uit met malwarebytes anti-malware. Uiteraard eerst installeren, updaten en dan 1 voor 1 de programma's gebruiken om te scannen.

    Als er besmette objecten gevonden worden uiteraard verwijderen.

    Succes
    Kijk hier: Computerproblemen oplossen en voorkomen NIEUW like onze Facebook pagina en bekijk onze diensten!!https://www.facebook.com/Pc-probleme...5653422990802/

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    915
    19-05-2005

    ja hij zeker up to date avg alleen waarom zou ik mawarebyte installeren? terwijl ik al met ad aware zit te scannen? is toch hetzelfde bijna?

  12. #12
    everything=energy

    Reacties
    3.993
    15-09-2003

    Citaat Geplaatst door moslim_27 Bekijk reactie
    ja hij zeker up to date avg alleen waarom zou ik mawarebyte installeren? terwijl ik al met ad aware zit te scannen? is toch hetzelfde bijna?
    Er zijn heel veel soorten malware/schadelijke software, 1 aniti-spyware programma is niet genoeg om optimaal je pc beschermd te hebben.
    Kijk hier: Computerproblemen oplossen en voorkomen NIEUW like onze Facebook pagina en bekijk onze diensten!!https://www.facebook.com/Pc-probleme...5653422990802/

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    915
    19-05-2005

    al gescand maar niks heb die malware byte geinstalleerd maar niks

  14. #14
    everything=energy

    Reacties
    3.993
    15-09-2003

    Citaat Geplaatst door moslim_27 Bekijk reactie
    al gescand maar niks heb die malware byte geinstalleerd maar niks
    Welke versie van Windows gebruik je? Weet je zeker dat Windows zelf up-to-date is?

    Had je wel een volledige scan gedaan met malwarebytes anti-malware?
    Kijk hier: Computerproblemen oplossen en voorkomen NIEUW like onze Facebook pagina en bekijk onze diensten!!https://www.facebook.com/Pc-probleme...5653422990802/

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    915
    19-05-2005

    jaa zeker ik heb windows 7 32 bits maar heb bij malware ook een voledige scan gedaan ad aware hetzelfde en avg