1. #1
    Bijna Lid

    Reacties
    125
    01-08-2006

    dongel van pkn

    ik wil een dongel van de kpn bestellen

    slim of niet slim ?

    zijn er misschien nog andere aanbieders die ook zo,n dongel aanbieden voor beter prijs ?

  2. #2
    --

    Reacties
    3.783
    16-12-2007

    Ik heb gisteren een van t-mobile besteld. Kijk even op hun site. DIe dongel is naar mijn mening overpriced

  3. #3
    Marvelous.

    Reacties
    238
    20-10-2011

    dat ding gaat zo snel stuk ik meen het

    Be Marvelous.


  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    125
    01-08-2006

    heb je onbeperkt internet ? zo ja voor hoeveel ? wat is de prijs

  5. #5
    Marvelous.

    Reacties
    238
    20-10-2011

    Citaat Geplaatst door talibone Bekijk reactie
    heb je onbeperkt internet ? zo ja voor hoeveel ? wat is de prijs
    wollah me ik weet hij is van me pa en gebruik hem soms maar hij is zo kapot

    Be Marvelous.


  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    125
    01-08-2006

    misschien omdat je te vaak je laptop op schoot legt waardoor de dongel belast wordt .

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    1.527
    25-09-2001

    als je een smartfone hebt kun je gewoon via je telefoon internet tappen naar je laptop
    sommige smartphones kyn je tegenwoordig ook als wifi hotspot gebruiken zoals een samsung galaxy s II of htc of iphone

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    125
    01-08-2006

    dat is wel handig ja , maar hoe zit het dan met de snelheid is het redelijk of erg traag ?
    Citaat Geplaatst door mv500 Bekijk reactie
    als je een smartfone hebt kun je gewoon via je telefoon internet tappen naar je laptop
    sommige smartphones kyn je tegenwoordig ook als wifi hotspot gebruiken zoals een samsung galaxy s II of htc of iphone

  9. #9
    Pure Grade A

    Reacties
    5.517
    07-07-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Vodafone heeft op zich voordeligere bundels dan KPN. En je hebt best veel keus in bundels, dus je kunt er zo een zoeken die precies bij je internetgedrag past.

    Citaat Geplaatst door mv500 Bekijk reactie
    als je een smartfone hebt kun je gewoon via je telefoon internet tappen naar je laptop
    sommige smartphones kyn je tegenwoordig ook als wifi hotspot gebruiken zoals een samsung galaxy s II of htc of iphone
    Thetering mag niet altijd bij alle providers. Bij T-Mobile weet ik dat het in de voorwaarden vermeld staat, met als gevolg dat ze je internetverbinding blokkeren. Bij Vodafone mag je niet eens skypen dus laat staan thetering toepassen op je toestel. Beste is op de voorwaarden van het specifieke abonnement na te lezen.
    From the nothing comes everything and everything becomes nothing.

  10. #10
    Bijna Lid

    Reacties
    1.527
    25-09-2001

    ik heb vodafone en kan skypen en de tel als wifi hotspot gebruiken heb wel een limiet van 1gb p /maand als ik over de 1gb kom moet ik data gebruik betalen maar dat gebeurt bij mij nooit via een beltegoed status app kan ik zien hoeveel mb ik gebruikt heb en kom er nooit overheen

  11. #11
    Pure Grade A

    Reacties
    5.517
    07-07-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mv500 Bekijk reactie
    ik heb vodafone en kan skypen en de tel als wifi hotspot gebruiken heb wel een limiet van 1gb /maand als ik over de 1gb kom moet ik data gebruik betalen maar dat gebeurt bij mij nooit via een beltegoed stutus app kan ik zien hoeveel mb ik gebruikt heb
    Waarschijnlijk is het een wat ouder abonnement die je al een tijd hebt. De abonnementen zijn namelijk sinds kort weer aangepast, met name in internetbundels. Er zijn nog zat abonnementen waar het wel bij kan inderdaad, maar vaak bij de nieuwere niet meer. Dus altijd even de voorwaarden doorlezen voor je ineens geblokkeerd wordt.
    From the nothing comes everything and everything becomes nothing.

  12. #12
    Bijna Lid

    Reacties
    1.527
    25-09-2001

    Citaat Geplaatst door ILI_Amazigh Bekijk reactie
    Waarschijnlijk is het een wat ouder abonnement die je al een tijd hebt. De abonnementen zijn namelijk sinds kort weer aangepast, met name in internetbundels. Er zijn nog zat abonnementen waar het wel bij kan inderdaad, maar vaak bij de nieuwere niet meer. Dus altijd even de voorwaarden doorlezen voor je ineens geblokkeerd wordt.
    oke dat kan mijn abbob is een jaar geleden ingegaan