1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    95
    29-10-2009

    Hoeveel geld geeft je man aan zijn moeder per maand?????

    Ben erg benieuwd

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    110
    01-01-2011

    hoort je man geld te geven aan zijn moeder, voor wat? Ze heeft toch haar eigen inkomen, kijk op zijn tijd een kadoo. Of met feestdagen een lekker luchtje met een envelop oke. Maar als maandelijks vaste uitgaven, is toch te gek voor woorden.

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    104
    01-07-2011

    Citaat Geplaatst door ladymillion86 Bekijk reactie
    hoort je man geld te geven aan zijn moeder, voor wat? Ze heeft toch haar eigen inkomen, kijk op zijn tijd een kadoo. Of met feestdagen een lekker luchtje met een envelop oke. Maar als maandelijks vaste uitgaven, is toch te gek voor woorden.
    hoezo, als er een reden is. Als iemand trouwt wil niet zeggen dat hij of zij geen verantwoordelijkheid heeft naar zijn ouders

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.943
    28-05-2005

    Citaat Geplaatst door FollowI Bekijk reactie
    hoezo, als er een reden is. Als iemand trouwt wil niet zeggen dat hij of zij geen verantwoordelijkheid heeft naar zijn ouders
    Als ze een eigen inkomen hebben, snap ik ook niet waarom je iedere maand geld moet geven terwijl je je eigen gezin hebt.
    Als je ouders niet rondkomen, of in Marokko wonen en niet veel hebben, dan kan ik dat alleen aanmoedigen.
    Maar om nou elke maand geld aan je mammie te geven terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig is een beetje zot.

  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    104
    01-07-2011

    Citaat Geplaatst door DiepOngelukkig Bekijk reactie
    Als ze een eigen inkomen hebben, snap ik ook niet waarom je iedere maand geld moet geven terwijl je je eigen gezin hebt.
    Als je ouders niet rondkomen, of in Marokko wonen en niet veel hebben, dan kan ik dat alleen aanmoedigen.
    Maar om nou elke maand geld aan je mammie te geven terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig is een beetje zot.
    dat bedoel ik ook met als er een reden is, en ik ga ze niet allemaal opsommen. Je kunt dit gewoon bespreken open en eerlijk met je man. En iedereen heeft wel een eigen beoordeling wanneer het wel en niet kan. Als man zou ik zowel mijn ouders en haar ouders steunen, wanneer dit genoodzaak is.

    Zoals ik ook graga wil dat mensen aanschuiven bij mij als ik aan het eten ben.

    Ondersteun jij je ouders nu ?

  6. #6
    JesM

    Reacties
    795
    08-04-2008

    Mijn schoonmoeder woont in Marokko en heeft dus geen eigen inkomen (schoonvader is overleden, Allahi rahmou). Dus moet ook het water en licht, de gasfles en eten, drinken, kleding en niet te vergeten medicijnen betaald worden. Dus bij mijn man verschilt het wel per maand, maar het is gemiddeld 200 of 300 euro.

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    25.286
    16-07-2011

    Niets. Ik geef mijn moeder ook niet elke maand een vaste bedrag.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    59
    07-12-2006

    Ik geef mijn moeder ongeveer zo;n 400 tot 500 euro en mijn vader 150 tot 200 euro. Dit krijgen ze, zodat ze gewoon hu dingen kan kopen en niets tekort komen.
    Ik heb voordat ik ging trouwen dit met mijn vrouw afgesproken. Want toen ik alleenstaand was, gaf ik ze samen zo'n 1000 euro.
    Mijn vrouw had eigenlijk niet veel in te brengen. Ze ging akkoord. Maar zij komt ook niks tekort.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    564
    22-12-2006

    Niets, alleen als ze iets wilt hebben en erom vraagt.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    6.745
    01-09-2009

    Citaat Geplaatst door ladymillion86 Bekijk reactie
    hoort je man geld te geven aan zijn moeder, voor wat? Ze heeft toch haar eigen inkomen, kijk op zijn tijd een kadoo. Of met feestdagen een lekker luchtje met een envelop oke. Maar als maandelijks vaste uitgaven, is toch te gek voor woorden.
    Met jou zou ik dus nooit trouwen
    Citaat Geplaatst door JesM Bekijk reactie
    Mijn schoonmoeder woont in Marokko en heeft dus geen eigen inkomen (schoonvader is overleden, Allahi rahmou). Dus moet ook het water en licht, de gasfles en eten, drinken, kleding en niet te vergeten medicijnen betaald worden. Dus bij mijn man verschilt het wel per maand, maar het is gemiddeld 200 of 300 euro.
    Goed van je man
    Citaat Geplaatst door Optimel3 Bekijk reactie
    Ik geef mijn moeder ongeveer zo;n 400 tot 500 euro en mijn vader 150 tot 200 euro. Dit krijgen ze, zodat ze gewoon hu dingen kan kopen en niets tekort komen.
    Ik heb voordat ik ging trouwen dit met mijn vrouw afgesproken. Want toen ik alleenstaand was, gaf ik ze samen zo'n 1000 euro.
    Mijn vrouw had eigenlijk niet veel in te brengen. Ze ging akkoord. Maar zij komt ook niks tekort.
    Kijk jij bent een man ...

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    698
    23-10-2009

    Citaat Geplaatst door Optimel3 Bekijk reactie
    Ik geef mijn moeder ongeveer zo;n 400 tot 500 euro en mijn vader 150 tot 200 euro. Dit krijgen ze, zodat ze gewoon hu dingen kan kopen en niets tekort komen.
    Ik heb voordat ik ging trouwen dit met mijn vrouw afgesproken. Want toen ik alleenstaand was, gaf ik ze samen zo'n 1000 euro.
    Mijn vrouw had eigenlijk niet veel in te brengen. Ze ging akkoord. Maar zij komt ook niks tekort.
    Zo hoort het, zolang je eigen gezin niets tekort komt en het niet ook van bv het salaris van je vrouw gaat als ze eventueel zou werken.
    Tbarkallah hoor kan je van weinig manne zeggen tegenwoordig.

    Heb zelf broers en op 2 na geven ze geen rooie cent aan hun ouders, zelfs niet af en toe een klein bedrag dat ze iets voor hunzelf kunnen kopen als cadeau bv.

    Sterker nog mn vader mskien zei laatst tegen eentje van geef je ouwe pa is een 100 euries om een paar nieuwe schoenen te kopen, weet je wat die zei die vuile*********************** ik sta rood heb geen 100 euro voor je en een ander zei, ik heb zelf nog geen eens nieuwe schoenen gekocht.

    En vergis je niet eh dit zijn gwn mannen met een baan en nette huizen enz. Als je ze zou zien dan zou je het nooooooooooooooooooit geloven. Ik werd een beetje boos op mn vader en zei waarom heb je het tegen hun gezegd ik haal schoenen voor je enzo, zegt ie mskien jij geeft en haalt altijd...zehma ik stond ook voor hun op om 03;00 s nachts niet alleen voor jou.

    Eikels, op dat soort momenten denk ik echt ze verdienen gwn een nekschot.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    221
    04-10-2011

    Citaat Geplaatst door Optimel3 Bekijk reactie
    Ik geef mijn moeder ongeveer zo;n 400 tot 500 euro en mijn vader 150 tot 200 euro. Dit krijgen ze, zodat ze gewoon hu dingen kan kopen en niets tekort komen.
    Ik heb voordat ik ging trouwen dit met mijn vrouw afgesproken. Want toen ik alleenstaand was, gaf ik ze samen zo'n 1000 euro.
    Mijn vrouw had eigenlijk niet veel in te brengen. Ze ging akkoord. Maar zij komt ook niks tekort.

    Je bent een echte man
    De Mond Spreekt Veel Uit Dat Het Hart Niet Zegt.
    Zeg Wat Je Denkt, Denk Na Over Wat Je Zegt
    Wees Waakzaam Over Je Gedachten, Dat Is Het Begin Punt Van Je Daden

    Allah accepteert je geloof niet als het zich niet vertaald in daden; en hij accepteert je daden pas als ze conform je geloof zijn

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    221
    04-10-2011

    Citaat Geplaatst door ladymillion86 Bekijk reactie
    hoort je man geld te geven aan zijn moeder, voor wat? Ze heeft toch haar eigen inkomen, kijk op zijn tijd een kadoo. Of met feestdagen een lekker luchtje met een envelop oke. Maar als maandelijks vaste uitgaven, is toch te gek voor woorden.

    Nee het is niet gek voor woorden. Zijn hemel ligt onder haar voeten, dus een slimme echte man moet zijn moeder verwennen en helpen met alles. Een kleine bedrag maandelijks aan haar geven is het minste wat hij kan doen.
    De Mond Spreekt Veel Uit Dat Het Hart Niet Zegt.
    Zeg Wat Je Denkt, Denk Na Over Wat Je Zegt
    Wees Waakzaam Over Je Gedachten, Dat Is Het Begin Punt Van Je Daden

    Allah accepteert je geloof niet als het zich niet vertaald in daden; en hij accepteert je daden pas als ze conform je geloof zijn

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    5.943
    28-05-2005

    Citaat Geplaatst door FollowI Bekijk reactie
    dat bedoel ik ook met als er een reden is, en ik ga ze niet allemaal opsommen. Je kunt dit gewoon bespreken open en eerlijk met je man. En iedereen heeft wel een eigen beoordeling wanneer het wel en niet kan. Als man zou ik zowel mijn ouders en haar ouders steunen, wanneer dit genoodzaak is.

    Zoals ik ook graga wil dat mensen aanschuiven bij mij als ik aan het eten ben.

    Ondersteun jij je ouders nu ?
    Ze komen niets tekort.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    273
    11-06-2010

    Citaat Geplaatst door Optimel3 Bekijk reactie
    Ik geef mijn moeder ongeveer zo;n 400 tot 500 euro en mijn vader 150 tot 200 euro. Dit krijgen ze, zodat ze gewoon hu dingen kan kopen en niets tekort komen.
    Ik heb voordat ik ging trouwen dit met mijn vrouw afgesproken. Want toen ik alleenstaand was, gaf ik ze samen zo'n 1000 euro.
    Mijn vrouw had eigenlijk niet veel in te brengen. Ze ging akkoord. Maar zij komt ook niks tekort.
    heel goed hoor!
    Alhamdoelillah