Azghenghane

Reacties
    520
    06-02-2010

Blackberry Prepaid T-mobile

Ik heb de afgelopen 3 maanden gratis ping en internet gekregen op mijn Blackberry.
    Inmiddels is het verlopen, en nu wil ik weten wat ik moet doen om weer ping en internet te krijgen.
    Mij werd verteld dat het 12,50 kost en dat ik pas op 1 November moet gaan opwaarderen aangezien T-mobile oplicht.
    Dus de 4 dagen voor de maanden is berekend voor die 12,50.
    Is het waar? Heeft iemand hier ervaring mee?

Nunca mientas a los ojos que te miran con amor.

Pure Grade A

Reacties
    5.517
    07-07-2006

MVC Premium MVC Premium
    Beste is om even te bellen met de klantenservice van T-Mobile. Eventueel kun je je vraag ook stellen op het -Mobile forum of via hun Twitter helpdesk. Voor zover ik weet gaan die bundels bij hun vaak per eerste van de volgende maand binnen, dus stel je vraagt m nu aan dat je pas per 1 november een maand internet hebt. Zo ging dat wel altijd met bonus sms etc. Maar om het zeker te weten is het toch beter om op een of andere manier contact op te nemen met de helpdesk. Dan weet je t zeker.
    From the nothing comes everything and everything becomes nothing.

Azghenghane

Reacties
    520
    06-02-2010

Of ik kan gewoon naar de shop gaan van T-Mobile en hun daar gek maken met mijn vragen.

Nunca mientas a los ojos que te miran con amor.

MVC Lid

Reacties
    7.437
    24-02-2006

Ik heb zelf geen ervaring met t-mobile, aangezien ik Vodafone heb. Ik betaal p.maand inderdaad gewoon 12,50.
    The Prophet (pbuh) said, “Allah said, “I have prepared for My righteous slaves (such excellent things) as no eye has ever seen, nor an ear has ever heard nor a human heart can ever think of".

En dit wereldse leven is niets dan vermaak en spel. En voorwaar, het huis van het Hiernamaals is zeker het echte leven, als zij het wisten.” (Sourat Al Ankabout: 64).

Pure Grade A

Reacties
    5.517
    07-07-2006

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tomaat Bekijk reactie
    Of ik kan gewoon naar de shop gaan van T-Mobile en hun daar gek maken met mijn vragen.
    Kan ook inderdaad, je bent gewoon klant bij ze. Dus ze helpen je wel verder.
    From the nothing comes everything and everything becomes nothing.