1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    659
    14-09-2001

    Moest ik ff kwijt!

    Palestine

    We housed them in prisons
    For they wanted a home,
    We killed them for they wanted eternal life

    Then bulldozed their prisons into fields of corn
    What's that hand sticking out from the earth?
    Other hands will sprout from it ...
    And tickle us to death.

    Navanktha Barua


    Ik vond het een schitterend gedicht, bij toeval gevonden en ik wilde het met zoveel mogelijk mensen delen!
    Wat vinden jullie ervan?

    Liefs,

    NL-girl
    The Prophet (sallalahu alayhi wa salam) said: "To rise up before daybreak and learn but a section of knowledge is better than prostating yourself in prayer a hundred times. (Ibn Majah)



  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    19
    20-03-2002

    Salaam,

    Goed dat je het hier hebt gepost.....een erg aangrijpend verhaal wat je echt aan het denken doet zetten! dat moeten we vaker doen,veel meer stil staan bij de hulpbehoevenden en de echte slachtoffers van dit leven.en kijk dan met andere ogen naar je problemen en bedank Allah S.w.t voor het leven die je leidt en hebt gekregen!

    Groetjes,

  3. #3
    Tuo per sempre

    Reacties
    864
    04-03-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Masha'Allah gedicht.
    Zakariya.. 27-12-2008

  4. #4
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Re: Moest ik ff kwijt!

    Origineel gepost door nl-girl
    Palestine

    We housed them in prisons
    For they wanted a home,
    We killed them for they wanted eternal life

    Then bulldozed their prisons into fields of corn
    What's that hand sticking out from the earth?
    Other hands will sprout from it ...
    And tickle us to death.

    Navanktha Barua


    Ik vond het een schitterend gedicht, bij toeval gevonden en ik wilde het met zoveel mogelijk mensen delen!
    Wat vinden jullie ervan?

    Liefs,

    NL-girl
    Salaam NL-girl, al zolang geleden gepost en nog steeds actualiteit!! Mooi gedicht eigenlijk triest...en je wens om het te delen komt nu pas in vervulling...alhamdoelilah, ik ben blij dat ik dit lees, soesje....en thanks..ik wil vaker met je delen...

    beslama...je kleine soesje...
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    659
    14-09-2001

    Re: Re: Moest ik ff kwijt!

    Origineel gepost door sahira
    Salaam NL-girl, al zolang geleden gepost en nog steeds actualiteit!! Mooi gedicht eigenlijk triest...en je wens om het te delen komt nu pas in vervulling...alhamdoelilah, ik ben blij dat ik dit lees, soesje....en thanks..ik wil vaker met je delen...

    beslama...je kleine soesje...
    Wij gaan nog veel delen, incha'Allah....... Ons hele leventje door.....


    The Prophet (sallalahu alayhi wa salam) said: "To rise up before daybreak and learn but a section of knowledge is better than prostating yourself in prayer a hundred times. (Ibn Majah)



  6. #6
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Re: Re: Re: Moest ik ff kwijt!

    Origineel gepost door nl-girl
    Wij gaan nog veel delen, incha'Allah....... Ons hele leventje door.....


    Salaam alaikuum NL-girl...ja we delen veel inmiddels, sinds ik je ken verbaasd het me steeds vaker hoeveel overeenkomsten we hebben, al zou ons uiterlijk anders zeggen...(jij groot en blond, ik kort en zwart.. ) en we delen ook de religie...dat is het mooiste van onze vriendschap!!

    salaam...Sahira & co...
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    659
    14-09-2001

    Re: Re: Re: Re: Moest ik ff kwijt!

    Origineel gepost door sahira
    Salaam alaikuum NL-girl...ja we delen veel inmiddels, sinds ik je ken verbaasd het me steeds vaker hoeveel overeenkomsten we hebben, al zou ons uiterlijk anders zeggen...(jij groot en blond, ik kort en zwart.. ) en we delen ook de religie...dat is het mooiste van onze vriendschap!!

    salaam...Sahira & co...
    Wat kan ik hier nou nog op antwoorden, I totally agree, natuurlijk.....

    Ben zelfs een beetje ontroerd, vriendinnen zoals u, die kom je niet veel tegen!

    dag lieve grote kleine zus!
    The Prophet (sallalahu alayhi wa salam) said: "To rise up before daybreak and learn but a section of knowledge is better than prostating yourself in prayer a hundred times. (Ibn Majah)



  8. #8
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Re: Re: Re: Re: Re: Moest ik ff kwijt!

    Origineel gepost door nl-girl
    Wat kan ik hier nou nog op antwoorden, I totally agree, natuurlijk.....

    Ben zelfs een beetje ontroerd, vriendinnen zoals u, die kom je niet veel tegen!

    dag lieve grote kleine zus!
    ze zegt U tegen me....

    see you soon..
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories