1. #301
    MVC Lid

    Reacties
    184
    16-09-2011

    Citaat Geplaatst door Zulfikar Bekijk reactie
    Hehehe ik ben een afstammeling van de profeet via de lijn van Imam Huseyin en ik ben een volgeling van het Alevitisme.

    zoiets als die Alaoui koning van jullie, maar hij schijnt geen echte sayyeed te zijn.
    wat is sayyeed??

  2. #302
    MVC Lid

    Reacties
    2.856
    22-02-2007

    [QUOTE=OENIEK;100928313]
    Citaat Geplaatst door Zulfikar Bekijk reactie

    insha'allah hij veroverde op zn 21e de stad en was de khaliff, op mn 21 woonde ik nog bij mn ouders
    Dat waren andere tijden. Turken waren toen een eenheid en ze hielden zich allemaal bezig met de Islam. Turken en Arabieren hebben erg veel gedaan voor de Islam.
    إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللَّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُوا الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلَاةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ

    Al-maidah 55.

  3. #303
    MVC Lid

    Reacties
    2.856
    22-02-2007

    Citaat Geplaatst door Dikra-21 Bekijk reactie
    wat is sayyeed??
    afstammeling van de Profeet Muhammad (saw)
    إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللَّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُوا الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلَاةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ

    Al-maidah 55.

  4. #304
    MVC Lid

    Reacties
    2.308
    25-10-2010

    slaap lekker mensen spreek jullie gauw weer inshAllah xx

  5. #305
    Zero-dix.

    Reacties
    1.790
    30-04-2008

    Citaat Geplaatst door Lamyya Bekijk reactie
    'T gaat hem niet om wie verder geschopt heeft, wie meer succes en fame heeft. Neen wie is de meest standvastige in het geloof, en daarmee verkies ik de Marokkanen boven de Turken.
    En dit concludeer jij uit? Wat bazel je nou allemaal. En alsof er geen Turken kunnen zijn die standvastiger zijn in het geloof dan de Marokkanen? Je roept zomaar dingen, volgensmij heb je niet eens het besef van wat je zegt meissie.
    Citaat Geplaatst door Turkse29 Bekijk reactie
    wuahahahah jaa preciesss oefff krijg stress van heemm wuahahah
    Hahah doe normaal hoor. Schijtttt, met hoofdletter S.
    Citaat Geplaatst door Strijder112 Bekijk reactie
    turken zijn juist de echte grote drugsdealers hoe denkje dat hun aan al die bedrijven en winkels komen ?? werken dacht het niet hedendaags hebben wij een berberse burgemeester van rotterdam is dat neit succesvol 2 grooste schrijven van nederland is een berber drie zinedine zidane beste veotballer van de wereld dat is allemaal hedendaags
    Dat kan je niet concluderen, maar goed als je die conclusie wilt maken ga k ermee in. Dan doen zij be3da wat nuttigs met hun geld dan die Marokkaantjes. Wat klinkt beter? Uitkering, diplomaloos & drugsgeld of zakenman, eige bedrijf, diploma(s) &drugsgeld? Hmmmm. Ik denk toch het 2de. Schrijvers zijn zemmurs. En voetballen is niks waarvoor je je hersens intensief moet kraken. =)

    - ; Hij die slaapt voelt geen kiespijn.


  6. #306
    MVC Lid

    Reacties
    2.308
    25-10-2010

    Citaat Geplaatst door tetouania_100 Bekijk reactie
    En dit concludeer jij uit? Wat bazel je nou allemaal. En alsof er geen Turken kunnen zijn die standvastiger zijn in het geloof dan de Marokkanen? Je roept zomaar dingen, volgensmij heb je niet eens het besef van wat je zegt meissie.

    Hahah doe normaal hoor. Schijtttt, met hoofdletter S.

    Dat kan je niet concluderen, maar goed als je die conclusie wilt maken ga k ermee in. Dan doen zij be3da wat nuttigs met hun geld dan die Marokkaantjes. Wat klinkt beter? Uitkering, diplomaloos & drugsgeld of zakenman, eige bedrijf, diploma(s) &drugsgeld? Hmmmm. Ik denk toch het 2de. Schrijvers zijn zemmurs. En voetballen is niks waarvoor je je hersens intensief moet kraken. =)
    hahah

  7. #307
    Aith Touzine. ♥

    Reacties
    322
    04-07-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Turkse29 Bekijk reactie
    [Als ik zie wat deze man allemaal heeft bereikt, voel ik me trots. Een Turkse man die zo ver is gekomen. Hij is een groot voorbeeld voor velen van ons. Ik hoop later dat nog veel meer Turken en Marokkanen het ver gaan schoppen.

    Mehmet Cengiz Oz
    ]
    Zijn soaps zijn leuk, maar even serieus .. wat bedoel je met wat hij allemaal heeft bereikt? ''Trots''?

    Doe even normaal man, je doet alsof hij Turkije heeft gered .

    Samee7.


  8. #308
    MVC Lid

    Reacties
    2.308
    25-10-2010

    Citaat Geplaatst door Corrie- Bekijk reactie
    Zijn soaps zijn leuk, maar even serieus .. wat bedoel je met wat hij allemaal heeft bereikt? ''Trots''?

    Doe even normaal man, je doet alsof hij Turkije heeft gered .
    Hahaha, hij is niet iemand die van de uitkering leeft. Check hoe succesvol hij nu wel niet is. En kijk wat de rest allemaal doet -ego-

  9. #309
    Aith Touzine. ♥

    Reacties
    322
    04-07-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Turkse29 Bekijk reactie
    Hahaha, hij is niet iemand die van de uitkering leeft. Check hoe succesvol hij nu wel niet is. En kijk wat de rest allemaal doet -ego-
    Geloof me, Turken zijn goed bezig tegenwoordig als het gaat om geld.
    Wie hebben de meeste uitzendbureaus? Wie hebben vele supermarkten? Wie hebben de dönerzaken? Dat zijn allemaal Turken hoor .

    Samee7.


  10. #310
    MVC Lid

    Reacties
    2.308
    25-10-2010

    Citaat Geplaatst door Corrie- Bekijk reactie
    Geloof me, Turken zijn goed bezig tegenwoordig als het gaat om geld.
    Wie hebben de meeste uitzendbureaus? Wie hebben vele supermarkten? Wie hebben de dönerzaken? Dat zijn allemaal Turken hoor .
    jaa dat klopt ik geef je gelijk, maar deze man is gewoon wereldbekend. Hij is gewoon geen standaard turk snap je?
    InshAllah gaan marokkanen nu ook wat meer hun best doen. En denken aan hun toekomst

  11. #311
    MVC Lid

    Reacties
    422
    06-02-2005

    Neem niemand als een voorbeeld behalve onze profeet muhammad salla allahoe 3alaihi wasalam!! neem dat van mij aan ! dan zul je het veel verder schoppen.!

  12. #312
    MVC Lid

    Reacties
    2.308
    25-10-2010

    Citaat Geplaatst door zaiocity Bekijk reactie
    Neem niemand als een voorbeeld behalve onze profeet muhammad salla allahoe 3alaihi wasalam!! neem dat van mij aan ! dan zul je het veel verder schoppen.!
    You're right. maarjaa, het is toch wel gaaf hoor zo'n beroep