1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3
    04-10-2011

    Unhappy Ik heb hulp nodig

    Beste Lezers,

    Ik heb begin maart een relatie met een goeie Marokkaanse dame. Ze heeft me in meerdere opzichten verbeterd en veranderd. Ze heeft aangegeven dat ze met me wilt trouwen wanneer haar Universiteit afgelopen is.

    In mijn verleden was ik niet de beste jonge dat geef ik eerlijk toe geen player ofzo meer domme dingen. Maar ik heb het gevoel dat ik mezelf teveel beschikbaar maak voor haar ik ben als het ware afhankelijk van haar geworden. Ik zeg geeneens nee meer tegen haar wat ik voorheen wel deed. Als ze zegt van kan je rond zo laat thuis zijn zodat ik je kan bellen dan ben ik daar.

    Ik ben als het ware een NICE GUY geworden een fool een man die helemaal weg is van zijn vriendin. Dit is mij nooit overkomen. Hebben jullie raad er mee serieuze vragen van de BOYS EN DAMES

    Nu hebben we voor het eerst in september 5x ruzies of discussies gehad. Ze heeft vandaag aangegeven dat ze een 2 dagen break wilt ze zegt dat ik te dramatische ben met sommige dingen. Ik zie haar als de moeder van mijn kinderen ik zie mezelf niet zonder haar. Zij is al van nature een beetje koud ze heeft me zoooo pijn gedaan dat ik zelfs hebt gehuild. Ik snap niet waarom ik zoveel van een dame kan houden. Ze heeft daarna gezegd laten we de break vergeten ik kan ook niet zonder jouw ga aub niet huilen schat

    Nu heb ik geen flauw idee wat ik moet doen?????

    Moet ik opeens weer de oude Youssef worden
    Moet ik hetzelfde blijven
    Want ik wil haar niet kwijt

  2. #2
    Independent

    Reacties
    5.178
    02-05-2003

    Echt schattig.

  3. #3
    Holandesa

    Reacties
    14.526
    02-02-2009

    Tsja..degene waar je van houdt kan gekke dingen met je doen.. Je hoeft niet alles te doen wat zij wil,maar ook niet opeens heel stoer doen en afstandelijk bv omdat je denkt dat je nu geen echte man meer bent ..Als de kriebels zijn hoogtepunt hebben bereikt word je vanzelf wel weer wat rustiger en kun je denk ik wel weer wat meer vanuit je zelf zeggen,dit wil ik wel doen voor jou,en nee,dit doe ik niet..Maar niet te koppig,dan verlies je misschien iets moois (en ook niet over je heen laten lopen,dan verlies je jezelf )
    We all decry prejudice, yet are all prejudiced

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    429
    09-11-2010

    jij bent de weg kwijt

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3
    04-10-2011

    Ik ben heel rustig geworden door haar. Maar omdat ik zo vaak beschikbaar ben waardeer ze mij niet echt meer denk ik. Misschien denkt ze ik heb hem toch in de zak. Maar als ik praat van misschien moeten we uit elkaar dan draait ze weer bij of als het me echt pijn heeft gedaan.

    Dus net als wat jullie allemaal zeggen liefde maakt een man een beetje gek.

    Maar als ze over me heen loopt is dat on aantrekkelijk????

  6. #6
    Holandesa

    Reacties
    14.526
    02-02-2009

    Citaat Geplaatst door Youssef_aj Bekijk reactie
    Ik ben heel rustig geworden door haar. Maar omdat ik zo vaak beschikbaar ben waardeer ze mij niet echt meer denk ik. Misschien denkt ze ik heb hem toch in de zak. Maar als ik praat van misschien moeten we uit elkaar dan draait ze weer bij of als het me echt pijn heeft gedaan.

    Dus net als wat jullie allemaal zeggen liefde maakt een man een beetje gek.

    Maar als ze over me heen loopt is dat on aantrekkelijk????
    Ja,dat is bij niemand aantrekkelijk
    Je kunt aardig,vriendelijk en hoffelijk zijn,zonder je mannelijkheid te verliezen,maar als je over je heen laat lopen dan verliest iemand zijn/haar respect. Je moet wel op je strepen staan als dingen gewoon niet kloppen,of als alles wat je doet maar als vanzelfsprekend wordt beschouwd. Als je steeds moet dreigen met een break om het weer spannend te maken,en haar weer wakker te schudden dan schiet het ook niet op.
    Gewoon,over en weer dingen voor elkaar over hebben,en je niet onder laten sneeuwen
    We all decry prejudice, yet are all prejudiced

  7. #7
    In 8ste versnelling

    Reacties
    3.189
    11-07-2006

    my honest advice...


    Nice try btw...blijft schrijven als een meiske
    "They may forget what you said,
    but they will never forget how you made them feel"

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3
    04-10-2011

    Waarom moet alles een grap zijn. Ik vraag onze mensen echt om advies

  9. #9
    In 8ste versnelling

    Reacties
    3.189
    11-07-2006

    Citaat Geplaatst door Youssef_aj Bekijk reactie
    Waarom moet alles een grap zijn. Ik vraag onze mensen echt om advies
    Zie mij lachen soms...no joke....

    really je text ................. MEISKE....tip next time: mannen tellen nooit details op
    "They may forget what you said,
    but they will never forget how you made them feel"

Tags voor deze discussie