1. #1
    Wazig

    Reacties
    862
    08-12-2003

    MVC Premium MVC Premium

    Reputatie

    Okeej, kan iemand me uitleggen hoe het allemaal zit met die reputatiepuntjes?

    Ik zag net bij Mellillense (bij dat kleine groene vierkantje, ergens naast het aantal geposte berichten) staan: 'komt net kijken...'
    Bij Gewe (wie ben jij?) staat er: 'is het zwarte schaap...' Arme jij....

    Wat staat er bij jullie?

    Soms hoor ik ook wel eeens iets zeggen over reputatiePUNTEN. Waar kan je die bekijken? Ik zie bij niemand puntjes...

    Klinken misschien bijhoorlijk eenvoudige vragen, maar ik ben nu eenmaal geen Die Hard en voor mij is dit echt chinees...

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    20-09-2004

    Citaat Geplaatst door silhouet
    Okeej, kan iemand me uitleggen hoe het allemaal zit met die reputatiepuntjes?

    Ik zag net bij Mellillense (bij dat kleine groene vierkantje, ergens naast het aantal geposte berichten) staan: 'komt net kijken...'
    Bij Gewe (wie ben jij?) staat er: 'is het zwarte schaap...' Arme jij....

    Wat staat er bij jullie?

    Soms hoor ik ook wel eeens iets zeggen over reputatiePUNTEN. Waar kan je die bekijken? Ik zie bij niemand puntjes...

    Klinken misschien bijhoorlijk eenvoudige vragen, maar ik ben nu eenmaal geen Die Hard en voor mij is dit echt chinees...
    Links onder in de post is een icoontje dat steeds veranderd van een duiveltje in een engeltje. Als je daarop klikt dan krijg je een reputatiepunt of gaat er een van je punten af.

    Deze kan je zien in "mijn hoekje" (jouw hoekje dus )

    Onder: "Nieuwe onderwerpen voor notificatie:" staat -> Laatste ontvangen reputaties. daar kan je zien Waar je een puntje gekregen hebt, en als iemand een berichtje heeft achter gelaten van wie het is geweest.

  3. #3
    Wazig

    Reacties
    862
    08-12-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door knorknor
    Links onder in de post is een icoontje dat steeds veranderd van een duiveltje in een engeltje. Als je daarop klikt dan krijg je een reputatiepunt of gaat er een van je punten af.

    Deze kan je zien in "mijn hoekje" (jouw hoekje dus )

    Onder: "Nieuwe onderwerpen voor notificatie:" staat -> Laatste ontvangen reputaties. daar kan je zien Waar je een puntje gekregen hebt, en als iemand een berichtje heeft achter gelaten van wie het is geweest.
    Wat aardig van je!


  4. #4
    Wazig

    Reacties
    862
    08-12-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Sorry maar ik kan jou niets geven...

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.308
    26-08-2004

    Citaat Geplaatst door silhouet
    Okeej, kan iemand me uitleggen hoe het allemaal zit met die reputatiepuntjes?

    Ik zag net bij Mellillense (bij dat kleine groene vierkantje, ergens naast het aantal geposte berichten) staan: 'komt net kijken...'
    Bij Gewe (wie ben jij?) staat er: 'is het zwarte schaap...' Arme jij....

    Wat staat er bij jullie?

    Soms hoor ik ook wel eeens iets zeggen over reputatiePUNTEN. Waar kan je die bekijken? Ik zie bij niemand puntjes...

    Klinken misschien bijhoorlijk eenvoudige vragen, maar ik ben nu eenmaal geen Die Hard en voor mij is dit echt chinees...

    Ik wilde jou wel reputatiepunten gunnen, maar je bent zo dom geweest niet te onthouden wat je hebt gelezen.

    Tot ziens,

    De zwakste schakel.

    gEwE
    [glow=red][/glow]

    2000 & ZEVEN


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    20-09-2004

    Citaat Geplaatst door silhouet
    Sorry maar ik kan jou niets geven...
    Je hebt mij zeker al een rode gegeven

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    20.480
    28-08-2004

    Citaat Geplaatst door gEwE
    Ik wilde jou wel reputatiepunten gunnen, maar je bent zo dom geweest niet te onthouden wat je hebt gelezen.

    Tot ziens,

    De zwakste schakel.

    gEwE



    .
    .
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Wat een wereldgoal, ééntje om nooit te vergeten!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    20-09-2004

    Citaat Geplaatst door silhouet
    Okeej, kan iemand me uitleggen hoe het allemaal zit met die reputatiepuntjes?

    Ik zag net bij Mellillense (bij dat kleine groene vierkantje, ergens naast het aantal geposte berichten) staan: 'komt net kijken...'
    Bij Gewe (wie ben jij?) staat er: 'is het zwarte schaap...' Arme jij....

    Wat staat er bij jullie?

    Soms hoor ik ook wel eeens iets zeggen over reputatiePUNTEN. Waar kan je die bekijken? Ik zie bij niemand puntjes...

    Klinken misschien bijhoorlijk eenvoudige vragen, maar ik ben nu eenmaal geen Die Hard en voor mij is dit echt chinees...
    Ik zit ook weer half te lezen, als je op je eigen engel/duivel klikt dan zie je je eigen punten. overgens ook bij je overzichtje. Maar van anderen kan je het inderdaad niet zien.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    20.480
    28-08-2004

    Citaat Geplaatst door knorknor
    Ik zit ook weer half te lezen, als je op je eigen engel/duivel klikt dan zie je je eigen punten. overgens ook bij je overzichtje. Maar van anderen kan je het inderdaad niet zien.


    .

    .
    .
    .
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Wat een wereldgoal, ééntje om nooit te vergeten!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    20-09-2004

    Nu heb ik van iemand een rood puntje gekregen waar heb ik dat nu weer aan verdiend?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    20-09-2004

    Citaat Geplaatst door Corrie
    Ik vind die punten nogsteeds wel leuk, maar vraag me af welke aantallen gangbaar zijn
    Dat wil ik ook wel weten hoeveel heb jij er? Volgens mij heb jij nog niet zo veel rooie gekregen. Ik denk dat ik er een stuk of 75 groene heb gekregen en iets 46 rooie. Op 15 gestart (zoals iedereen denk ik) en sta nu op 44 .... ik had er bijna 50 alleen door deze thread begint iedereen mij rooie te geven.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.308
    26-08-2004

    Citaat Geplaatst door gEwE
    Ik wilde jou wel reputatiepunten gunnen, maar je bent zo dom geweest niet te onthouden wat je hebt gelezen.

    Tot ziens,

    De zwakste schakel.

    gEwE

    Grappig: voor bovenstaande (bericht) heb ik 2 groene & 2 rode 'blokjes' gekregen...

    "Gelukkig" was één van die groene blokjes zeer veel punten waard! Waarvoor THANKS!
    [glow=red][/glow]

    2000 & ZEVEN


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    20-09-2004

    Citaat Geplaatst door gEwE
    Grappig: voor bovenstaande (bericht) heb ik 2 groene & 2 rode 'blokjes' gekregen...

    "Gelukkig" was één van die groene blokjes zeer veel punten waard! Waarvoor THANKS!
    Dat is een mod geweest die kunnen veel meer punten geven, ik heb ooit eens een rooie van heiba gekregen, nadat ik haar een rooie had gegeven en mijn naam erbij had gezet. omdat ze een topic van mij op slot had gezet.

    Toen was ik in een keer al mijn puntjes kwijt maar ze had er wel wat bijgeschreven en eigenlijk vind ik de textjes erbij leuker als de puntjes. Jammer dat je alleen de laatste textjes kan lezen...

    Mare je staat nog wel steeds op rood hoeveel (of hoe weinig heb je eigenlijk)

  14. #14
    theedrinkend lid

    Reacties
    8.302
    29-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ik meen ook gelezen te hebben dat het ook afhankelijk is van hoelang iemand lid is en hoeveel berichten hij heeft gepost, hoeveel punten zijn duiveltjes of engeltjes waard zijn. Ben je nog maar net lid, dan is een punt dat je uitdeelt 1 punt, maar ben je bijvoorbeeld al 2 jaar lid en heb je meer dan 5000 berichten geplaatst dan telt een reputatiepunt die je uitdeelt voor 7.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    20-09-2004

    Citaat Geplaatst door tonk
    Ik meen ook gelezen te hebben dat het ook afhankelijk is van hoelang iemand lid is en hoeveel berichten hij heeft gepost, hoeveel punten zijn duiveltjes of engeltjes waard zijn. Ben je nog maar net lid, dan is een punt dat je uitdeelt 1 punt, maar ben je bijvoorbeeld al 2 jaar lid en heb je meer dan 5000 berichten geplaatst dan telt een reputatiepunt die je uitdeelt voor 7.
    Tonk is lief!!!