Poll resultaten: EWA DAMES WAAR WILLEN JULLIE INSHALLAH TROUWEN???

Stemmers
172. Je mag niet stemmen op deze poll
  • HMMM MAAKT NIETS UIT...

    20 11,63%
  • TJA LIEFST NEDERLAND.....

    61 35,47%
  • HMMM EWA IK PLAK ER EEN LEKKERE VAKANTIE IN MAROKKO AAN VAST....

    16 9,30%
  • OOOOH ABSOLUUT IN MAROKKO!!

    75 43,60%
  1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Talking Huwlijk In Marokko Of Nl???

    Citaat Geplaatst door ouiam_tet1
    EWA DAMES WAAR WILLEN JULLIE JE DROOM BRUILOFT HIER IN NEDERLAND OF IN MAROKKO LEKKER BRUIN VAN DE ZON EN LEKKER MET JE HELE FAMILIE???

    OUIAM
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    85
    22-11-2002

    MAROKKO, zeker weten!!
    tjille met die bille

  3. #3
    Happy getrouwd!!

    Reacties
    3.048
    30-01-2002

    [GLOW=blue]MARLOUM EL MAGHRIEB [/GLOW]


    made by moonwalker www.abdellahdaoudi.com

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    184
    12-03-2002

    Salaam,

    Ik wil het liefst mijn bruiloft strakkies ( in overleg met mijn toekomstige partner) in nederland houden omdat je hier alles zelf kan regelen zonder bemoeials, in marokko denken mensen het vaak beter te weten en word je alles uit handen genomen.
    Daarbij heb ik hier bijna al mijn familie, kennissen en vrienden wonen maar de voornaamste reden is dat ik gewoon bang ben voor de mensen in marokko, ik weet waar toe ze in staat zijn en dat ze echt tot het uiterste durven te gaan, ze zijn niet bang voor Allah .
    Let op je gedachten, ze worden Woorden.
    Let op je woorden, ze worden je daden.
    Let op je daden, ze worden je gewoontes.
    Let op je gewoontes, ze vormen je karakter.
    Let op je karakter, ze vormt je lotsbestemming.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    316
    24-09-2002

    Ben ik met je eens SamraS, dat is dus ook wat ik van plan Incha Allah als mijn toekomstige man daar mee eens is...

    In marokko is er toch een bepaalde sfeer, en ja hier in Nedereland heb je toch bepaalde vrienden en kennissen die je ook op je bruiloft wil uitnodigen..Het blijft en is toch wel moeilijk..
    VoOr jE HeT WeeT Is HeT leVen VoOrBij..
    EerLijKHeiD...

  6. #6
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    ik wil insallah hier in nl trouwen met al mijn familie en vrienden.

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    40
    30-12-2002

    nee man geef mij maar nederland man serieus lekker in nederland dan weet ik tenminste alles en kan ik alles zelf regelen...
    en tja ik wil niet als ik getrouwd ben een paar weken met m'n schoonouders opgescheept zitten en hier kan ik tenminste lekker naar m'n eigen huisje met m'n mannetje snappie??

    maja beslamaa
    je kunt twijvelen aan de stand van de maand, de warmte van de zon en het licht van de maan maar twijvel niet aan ALLAH

  8. #8
    BintEnaas met HIJAAB

    Reacties
    1.589
    08-04-2002

    Ik...???
    Ik zekerzz wel insha-allah ik marokko.
    Lekker met mijn man, familie, bekenden en natuurlijk mijn vriendinnen.
    Lijkt me echt te gek en een gebeurtenis om nooit te vergeten.
    laterz
    BintElmagreb

    ديتول دض الجراثيم


  9. #9
    jeblia

    Reacties
    59
    05-01-2003

    marokko insa allah

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    357
    11-01-2003

    ik zou het liefst in marokko willen
    is echt traditioneel enzo thja als het kan dan maar ook in nederland gewoon allebei!!
    Je bent het helemaal voor mij,je bent voor mij vandaag en de dagen na morgen...
    Je zit heel diep in mijn hart verborgen..
    Het is je ware liefde die in mn bloed drijft..
    En voor eeuwig in mijn hart blijft..

  11. #11
    Mama van 2 schatjes.

    Reacties
    9.388
    14-01-2003

    Ewa ik vind absoluut marokko beter man. En waarom al dat gepraat van hier kan ik alles zelf regelen enzo? moet het dan zo groot en uitgebreid zijn? waar gaan we heen? denken we ook nog aan de islam? sorry hoor, maar sommige vieren hun bruiloft wel op een ongepaste manier, maar dat is mijn mening. Ga lekker in marokko je bruiloft vieren met familie enzo en misschien met Anasheed muziek, niet al die bekende bands van tegenwoordig, want dat is allemaal HARAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    43
    05-08-2002

    Salaam


    Nou ik zou incha'allah mijn trouwfeest in België organiseren want ben namelijk van België
    Nou in marokko denk het niet veel te warm en de meeste van mijn familie zijn hier
    En in nederland :nl: nou denk het niet want ken daar niemand

    Groetjes aan iedereen

    :blauwkus:

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    297
    21-02-2002

    Talking

    ahlan wassahlan,

    ewa anssalallah in marokko, in een mooi ksar(zaal)...

    (ewa al bnet lei ziebkoem shie weldde a ness insaallah)

    thallaw bezaff
    al_tetouania

  14. #14
    Bijna Lid

    Reacties
    266
    03-05-2002

    Insha allah in marokko.

    Bijna al mijn famillie woont in marokko en de rest die in europa woont die kunnen toch naar marokko in de zomer gaan ze toch al.

    Lekker gezellig met famillie, kennissen, vrienden, en lekker weertje, als ik insha allah ga trouwen dan in marrakech daar kom ik vandaan, en je hebt er alles.
    Ik wil het groots aanpakken, en in marokko is het gewoon goedkoper en veel mooier vind ik.

    Mijn nicht is een tijdje geleden getrouwd(vorig jaar) en het ging als volgt.
    :

    eerste dag zijn ze met elkaar verbonden(getrouwd)
    tweede dag hennadag met famillie en kennisen
    Derde dag party
    we hebben de bruidloft in de serathon hotel in marrakech gehouden echt mooi gewoon,vetmooi binnen met buikdanseres, band, dakka marrakchia, het was echt compleet, met een heeeele grote taart, lekker eten enzo enzovoort.

    fotoschoot in fotostudio en op mooie plaatsen in marrakech parken enzo.

    Daarna met limo naar een hotel gebracht, dag erna nog een feestje thuis en 4 dagen later zijn ze op huwelijksreis naar de maledieven geweest het was er prachtig.

    In een woord geweldig, en het was stukken goedkoper dan in nederland.



    voor de aanstaande bruidjes denk goed na waar je gaat trouwen en hoe, goed plannen van te voren, circa 1 jaar vante voren.

    bye bye

    En daarna op huwelijks reis naar de maledieven of hawaii sechelles geweldig insha allah

    bye

  15. #15
    Mama van 2 schatjes.

    Reacties
    9.388
    14-01-2003

    Allemaal Haram, band enzo en vooral dat gemixte bruiloften. Mensen waar gaan we heen!!!!!!!!!!!!!!! Denken we nog alleen aan het genot tijdende de bruiloft en aan jezelf? niet aan Allah en wat ons later te wachten staat????????????? Moge Allah over ons waken.


    Wa Sallaam Alikoum