1. #31
    Chaimae (L)

    Reacties
    12.931
    15-10-2009

    Ik heb 40 broek maat en 36 truitjes. Beetje raar lichaam dus. Moet wel zeggen ik ben 1.73

    08-08-'08



  2. #32
    Taftiya men Tetouan!

    Reacties
    227
    04-04-2010

    Citaat Geplaatst door verhaalmaakster Bekijk reactie
    maatje 40+

    Vroeger was het raar als een marokkaanse vrouw niet meer dan een maatje 42 had, en nu is iedereen aan het dieeten om in een maatje 36 te passen.

    Welke maat heb jij? En wat heeft je vent/de mannen van tegenwoordig liever? En wat vind jij de perfecte maat? dik/dun/volslank

    In mijn omgeving hoor ik juist dat ze vroeger allemaal dun waren hooor...







    Wat ik de perfecte maat vind, uhm jaa kan dat niet zeggen ligt per lichaams opbouw!

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    38.177
    25-09-2007

    hangt ervan af hoe je lichaam in mekaar zit ; sommigen hebben inderdaad maatje 42 maar ze hebben dan alles mee & anderen met dezelfde maat hebben eerder een blubberbuik & geen vormen


    dus maatjes zeggen helemaal niks ; ik heb een kleine 36 ; een grote 38 vind ik het allermooiste


  4. #34
    Taftiya men Tetouan!

    Reacties
    227
    04-04-2010

    Citaat Geplaatst door Aboe_Qaboe Bekijk reactie
    Hélima in de paskamer...

    Vanuit het etalageraam lacht een prachtig model naar Helima stralend toe. Het langbenige, dunne model met blonde haren en volle lippen draagt DE spijkerbroek waar Helima al maandenlang naar opzoek was. Opgetogen rent Helima de winkel in en zoekt tussen de rekken naar die fantastische broek. "Yoeppie, Daar is 'ie! Maatje 42, dat zou toch wel moeten passen?"

    Er staat geen rij bij de paskamers, dus Helima is gelijk aan de beurt. Oh, Helima hoopt toch zo dat dit hem wordt. Zij trekt de broek aan en... hij komt maar tot halverwege de benen, Zij past er niet in. Niet getreurd, Zij kan altijd maatje 44 proberen. Ja, dat gaat de goede kant uit, een beetje duwen en een beetje persen... met moeite maar toch snel de knoop dicht. Helima gaat zelfverzekerd rechtop staan en... zij ziet eruit als een rolladeworst.

    Teleurgesteld doet Helima de broek uit en in het overbelichte pashokje bekijkt zij zichzelf kritisch in de spiegel. Helima ziet een mollige vrouw, met een diep teleurgesteld gezicht. Zij denkt: oh god, weer aangekomen, ik begin toch ook echt rimpels te krijgen. En kijk die cellulitis.

    Helima snelt de winkel uit op weg naar de dichtstbijzijnde snackbar.... 'Pfffff... dan maar een broodje kipburger, het kan me niets meer schelen, ik zie er toch als Khatshi Yamna uit'.


    whahhahaha

  5. #35
    Eet verslaafd

    Reacties
    331
    26-01-2011

    Citaat Geplaatst door verhaalmaakster Bekijk reactie
    wat? heb je maat 54?
    Jep is dat zeldzaam???

  6. #36
    Eet verslaafd

    Reacties
    331
    26-01-2011

    Citaat Geplaatst door verhaalmaakster Bekijk reactie
    TbarkAllah nee indd. geloof het niet daarom mijn reactie. Komt heel zelden voor ....i think
    Nou sorry hoor, er zijn wel meerdere met mijn maat, eigenlijk te veel dan te weinig. Maar staan er niet open voor. Hoeveel vrouwen hebben wel overgewicht.

  7. #37
    Eet verslaafd

    Reacties
    331
    26-01-2011

    Het lijkt net dat op marokko nl geen dikke vrouwen bestaan haha

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    5.661
    31-01-2009

    ik zie genoeg jonge meiden met maatje 36/38 met een zwemband om hun middel, dat vind ik weer lelijk terwijl ik een maatje 40 zonder die uitpuilende zwemband weer mooi vind. Sommige hebben gewoon een vreemd figuur

    Do not do evil to those who do evil to you, but you deal with them with forgiveness and kindness

  9. #39
    .....Waarom.....

    Reacties
    3.394
    12-02-2007

    Ik heb maatje 56 en ben 1,50m, dus is wel heel mooi om aan te zien.
    Verlies nooit de hoop,
    ook niet in de donkerste uren van wanhoop:
    het heerlijkste merg bevindt zich
    in de hardste beenderen.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    5.661
    31-01-2009

    trouwens 1,50m lang en maatje 34 is gewoon kindermaat 152 hoor

    Do not do evil to those who do evil to you, but you deal with them with forgiveness and kindness

  11. #41
    *GELUKKIG GETROUWD*

    Reacties
    4.443
    01-04-2003

    MVC Premium MVC Premium
    ik ben 1.64 en draag 36/38. Verschilt om welke winkel het gaat en om wat voor kledigstuk. Broeken 38 truitjes 36.

    Het mooiste ooit gegeven, het beste in ons bestaan, de liefde van ons leven, Lina is haar naam!


  12. #42
    MVC Premium

    Reacties
    28.180
    27-06-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Houden vrouwen eigenlijk van dik?

    Dan bedoel ik een beer van een man: dikke pens, achterwerk en smoeltje?

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    260
    30-07-2011

    ik heb 40-42 van onder en 38 van boven, en ben 170 lang,
    ik irriteer me mateloos aan broeken, want bij de benen zijn ze te groot terwijl ik ze maar over de helft van mijn kont krijg -.-
    maar met boven ben ik hmdl wel tevreden

  14. #44
    .....Waarom.....

    Reacties
    3.394
    12-02-2007

    Citaat Geplaatst door BoraSita Bekijk reactie
    Houden vrouwen eigenlijk van dik?

    Dan bedoel ik een beer van een man: dikke pens, achterwerk en smoeltje?
    Bij een man staat dik lelijker dan bij een vrouw.
    Verlies nooit de hoop,
    ook niet in de donkerste uren van wanhoop:
    het heerlijkste merg bevindt zich
    in de hardste beenderen.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    334
    21-07-2009

    ik heb van boven een mtje 36 en onder 38...ben 1.63 en weeg 56 kilo..Alhoewel de laatste tijd weeg ik 60 kilo voor het eerst in me leven. zelfs als ik zwanger ben weeg ik niet eens zoveel in begin van me zwangerschappen..Me man vind me goed zo, hij zou ook niet willen dat ik meer aankwom, vind het goed zo zegt tie.