1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    1.144
    16-04-2004

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten
    Het is degelijk waar wat hij zegt..Boussaboun vast niet op de wedstrijd dag maar op andere dagen vast hij wel en ik weet niet of hij dat kan inhalen ..voetballers hebben namelijk geen tijd om hun ramadan in te halen of hij moet stoppen met voetbal dan tijd genoeg..het is gewoon een smoes ik haal het later wel..waneer later over 20 jaar ? en stel je voor dat je dood op de grond valt en je hebt je ramadan dan niet ingehaald ?

    hij is toch niet zwak ...kijk naar Boukhari en naar Naybet..zij doen gewoon met ramadan mee ..wedstrijd of geen wedstrijd ..Ramadan gaat voor
    Wanneer je bewust niet mee vast zonder reden behoort men 60 dagen in te halen per dag dat je niet hebt gevast.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.144
    16-04-2004

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten
    ah wie zijn wij eigenlijk om over hem te oordelen over zijn ramadan maar hij blijft een gevaarlijke speler met ramadan of zonder ramadan
    Als moslim hoor je te houden aan de 5 zuilen. En ja De Saum is daar 1 van. Een beetje logisch nadenken kan zonder te oordelen.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    4.890
    06-01-2003

    Je mag niet zomaar eten voor een sport, je geeft iets op wat je hasanat levert voor na je dood voor iets werelds. Als je opzettelijk eet moet je 2 maanden achter elkaar door vasten of je moet 60 armen voeden. Ramadan is zo belangrijk dat als je dagen mist dat je een testament achter moet laten dat iemand het voor je betaalt. (dus armen voeden).
    Als je zwanger bent, borstvoeding geeft, verre reis moet maken, ziek of oud bent.
    Het is niet zozeer in nood dat men zijn vrienden kent; een echte vriend verheugt zich in je voorspoed[/LIST]

  4. #19
    MVC Premium

    Reacties
    6.076
    06-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    maar het is wel waar....ik heb het ook gelezen op mountakhab dat boussabon heeft afgesproken met zijn trainer dat hij met wedstrijden niet vast


    Wel zwak van hem....boukhari blijft toch ook gewoon vasten

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    84
    21-10-2004

    als het inhaald dan is het gewoon goed hallo gaan jullie een s voetbaalen met een lege maag.

  6. #21
    MVC Premium

    Reacties
    6.076
    06-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door elmaghrebia
    als het inhaald dan is het gewoon goed hallo gaan jullie een s voetbaalen met een lege maag.

    Dan is het helemaal niet goed!!!!......Als hij dan niet kan voetballen...met een lege maag....dan gaat hij toch gewoon NIET voetballen......

  7. #22
    MVC Premium

    Reacties
    77.602
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door elmaghrebia
    als het inhaald dan is het gewoon goed hallo gaan jullie een s voetbaalen met een lege maag.


    ik voetbal op hoog niveau

    zondag hoofdklasse ..ik kan je wel zeggen dat het inderdaad zwaar is ...ik heb eigenlijk bijna nooit honger maar wel altijd droge mond en dorst ..maar ik persoonlijk vind dat hij zwak is om niet deel te nemen aan de ramadan aangezien hij uit een vrome familie komt..zijn broer heeft volgens mij moskee nooit verlaten..zijn vader ook en zijn andere broers en zussen ook niet en hij Eten ..is gewoon puur zwak

  8. #23
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ik Vind Het Egt Raar...Hoevaak Het Ook Ergens Staat Het Blijft Raar Dat Zo'n Club Dat Kan Eisen!!!

  9. #24
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Waar Staat Dat??

  10. #25
    100% Abdars

    Reacties
    20
    29-10-2004

    Citaat Geplaatst door elmaghrebia
    ik vind het nergens opslaan.Ik vind dat ze gewoon mee kunnen doen(als het waar is)


    nou ze moeten toch wel kunnen voetballen met een lege maag kan dat niet

  11. #26
    100% Abdars

    Reacties
    20
    29-10-2004

    Citaat Geplaatst door elmaghrebia
    als het inhaald dan is het gewoon goed hallo gaan jullie een s voetbaalen met een lege maag.


    eerst gaan leren schrijven

  12. #27
    100% Abdars

    Reacties
    20
    29-10-2004

    Thumbs down

    Citaat Geplaatst door xxhananexx
    Dan is het helemaal niet goed!!!!......Als hij dan niet kan voetballen...met een lege maag....dan gaat hij toch gewoon NIET voetballen......


    ja wel het kan ingehaald worden

  13. #28
    MVC Premium

    Reacties
    6.076
    06-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mocro_mo
    nou ze moeten toch wel kunnen voetballen, met een lege maag kan dat niet

    Waarom kan boukhari het dan wel .....ik weet dat het niet makkelijk is, maar om niet mee te doen met de ramadan op wedstrijddagen is onzin.......Dan maar niet voetballen

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    558
    24-04-2004

    Allemaal Bullsh*t man...waar slaat dit nou weer op..geloof er niets van spijt me zeer..

    Live The Life You Love, Love The Life You Live


  15. #30
    Keukenmeid

    Reacties
    853
    03-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    bron aub?.....