1. #121
    ...

    Reacties
    3.014
    19-11-2010

    Citaat Geplaatst door DeRegeerder Bekijk reactie
    Marokkanen en hun obsessie voor jaloezie. Ik was aan het wachten op deze reactie. Jij had het over inhoudelijk reageren toch? Wat doe jij nu? Bovendien zijn dit slechts aannames die op lucht zijn gebaseerd. Maar ik ben gewend van jou dat je reacties echt van een bepaald hoog niveau zijn.

    1. Hoe weet jij of jij het beter hebt dan de rest van de mensen hier?
    2. Wanneer heb je het beter dan een ander?
    3. Is jou de Hemel beloofd? Zoja, dan ben ik inderdaad jaloers.

    Antwoord graag.
    Haha het is ook inhoudelijk, het gaat over rijkdom en marokkanen, wat loop je nou stom te doen.

  2. #122
    MVC Lid

    Reacties
    18.146
    22-03-2009

    Niet waar. Bovendien geef je wederom geen antwoorden. Niet op mijn voorlaatste en ook niet op mijn laatste post.
    Zoek je een snotneus van 14 waar je mee kunt discussieren. Aan jou verspil ik geen tijd meer tenzij je antwoord wil geven op de vragen.

  3. #123
    Forever his!

    Reacties
    4.108
    22-03-2010

    ' El mel wal banoen, zinatoe dounya.' - Het staat niet voor niets in de Koran.

    Geld en een geZin zijn het beste in deze
    Dounya. Zonder geld kom je niet Rond en teveel geld kan leiden tot hoogmoed en hoogmoed kan leiden tot een eenzame leven.
    You and I, always.

  4. #124
    ...

    Reacties
    3.014
    19-11-2010

    Citaat Geplaatst door DeRegeerder Bekijk reactie
    Niet waar. Bovendien geef je wederom geen antwoorden. Niet op mijn voorlaatste en ook niet op mijn laatste post.
    Zoek je een snotneus van 14 waar je mee kunt discussieren. Aan jou verspil ik geen tijd meer tenzij je antwoord wil geven op de vragen.
    Ik wil best die andere vraag beantwoorden, maar deze vragen zijn nonsens..

    Oke stel ik ga deze laatst wel voor je beantwoorden, wtf heb je daar dan aan? Das pas offtopic

    Overbodig spreekt voor zich lijkt mij; spullen die je eigenlijk niet nodig hebt, dus als je een telefoon hebt die het goed doet en waar je veel aan hebt dan is de allernieuwste iphone versie niet nodig, dat vind ik overbodig. maar als het gaat om kleding, kleding is een must tegenwoordig. Wat betreft een 2e auto, is niet perse overbodig, kan handig zijn als je een grote gezin hebt en vaak met de auto word gereden. Vaak gaat de prijs gepaard met de kwaliteit, dus wat is er mis mee als je een goede kwaliteit van een auto wilt?

  5. #125
    MVC Lid

    Reacties
    2.910
    13-12-2008

    Ik heb nog nooit een individu zoveel koppige reacties zien plaatsen als in deze topic. En nog hardnekkig doorzetten ook

  6. #126
    Bijna Lid

    Reacties
    3.929
    27-02-2010

    Geld maakt niet kapot.. Je maakt jezelf kapot. lol

  7. #127
    MVC Lid

    Reacties
    2.943
    13-11-2010

    Citaat Geplaatst door Nimbooda Bekijk reactie
    ' El mel wal banoen, zinatoe dounya.' - Het staat niet voor niets in de Koran.

    Geld en een geZin zijn het beste in deze
    Dounya. Zonder geld kom je niet Rond en teveel geld kan leiden tot hoogmoed en hoogmoed kan leiden tot een eenzame leven.
    Rijkdom en kinderen zijn een sieraad van het leven dezer wereld, maar blijvende goede werken, zijn beter bij uw Heer tot beloning en hoop. (soerah Al-Kahf).

    Rijkdom vergaren en Kinderen zijn de sieraad van dit leven, maar niet de hoofdzaak waarvoor de mens is geschapen.

  8. #128
    MVC Lid

    Reacties
    15.748
    10-03-2010

    .
    ☾ґε@☂ї√ї⊥ε☤т is ʞɾıןǝʇʇǝɯsǝq ⓖⓔⓔⓕ ⓗⓔⓣ ⓓⓞⓞⓡ