1. #151
    MVC Lid

    Reacties
    150
    03-07-2010

    Citaat Geplaatst door Berberclan Bekijk reactie
    kom onder die steen vandaan,
    echt allemaal bla. Waar is die filmpje zahma dan .

  2. #152
    MVC Lid

    Reacties
    150
    03-07-2010

    Citaat Geplaatst door Berberclan Bekijk reactie
    hahahaha jij wil gewoon filmpje zien
    ik geef alleen aan dat door jongens als jij , flikkertjes diejullie zijn. Dooor jullie worden negers nieuwsgierig en gaan ze op marokaanse meiden letten a homotjes. Alleen maar roddels en domme dingen zeggen die niet waar zijn. Zoals deze kk topic weer. Gewoon bek houden over mrokkaanse meiden klaar. Want je moeder en zus en tantes zijn ook marokkaanse vrouwen.

  3. #153
    MVC Lid

    Reacties
    44
    03-09-2011

    van jou houden ra77777 atesjed nenem ah djis n mazok
    upppp


  4. #154
    MVC Lid

    Reacties
    204
    07-05-2014

    Citaat Geplaatst door Aadamwest Bekijk reactie
    denk niet dat ze gaan liegen.. geloof me het is niet eens gek ofzo dat het gebeurt.. is normaal tegenwoordig
    gast kijj wat voor taal je uitspreekt en check wat je allemaal onderaan je naam heb staan

  5. #155
    MVC Lid

    Reacties
    204
    07-05-2014

    Citaat Geplaatst door Yoghibear Bekijk reactie
    ik geef alleen aan dat door jongens als jij , flikkertjes diejullie zijn. Dooor jullie worden negers nieuwsgierig en gaan ze op marokaanse meiden letten a homotjes. Alleen maar roddels en domme dingen zeggen die niet waar zijn. Zoals deze kk topic weer. Gewoon bek houden over mrokkaanse meiden klaar. Want je moeder en zus en tantes zijn ook marokkaanse vrouwen.
    plus tien

  6. #156
    MVC Lid

    Reacties
    2.840
    15-08-2012

    Citaat Geplaatst door Aadamwest Bekijk reactie
    is normaal man.. sta er niet van versteld meer
    -

  7. #157
    MVC Lid

    Reacties
    110
    05-05-2013

    Altijd weer he. Als er een marokkaanse meid iets verkeerds doet is het meteen 'al' die marokkaanse meiden doen het. Scheer ons niet allemaal door een kam..
    I only need love

  8. #158

    Reacties
    231
    30-11-2012

    Vijf fucking jaar later.

  9. #159
    MVC Lid

    Reacties
    204
    07-05-2014

    Citaat Geplaatst door mevrouwtje_Love Bekijk reactie
    Altijd weer he. Als er een marokkaanse meid iets verkeerds doet is het meteen 'al' die marokkaanse meiden doen het. Scheer ons niet allemaal door een kam..
    ik denk dat je bedoelt over 1 kam maar je hebt gelijk over de marokkaanse jongens die dealen en andermans leven verzieken inclusies de ouders/kinderen van de ouders hoor je ze njet over

  10. #160
    Verbannen

    Reacties
    230
    15-10-2010

    yiiiiiiiieh woeshoem

  11. #161
    MVC Lid

    Reacties
    110
    05-05-2013

    Citaat Geplaatst door Laconiek123 Bekijk reactie
    ik denk dat je bedoelt over 1 kam maar je hebt gelijk over de marokkaanse jongens die dealen en andermans leven verzieken inclusies de ouders/kinderen van de ouders hoor je ze njet over
    Bedankt voor de verbetering. Ik irriteer me echt eraan. Opeens zijn alle marokkaanse meiden slecht. Klopt ik oordeel er ook nietover Ik kan ook zeggen. Alle marokkaanse jongens dealen. Wat niet zo is. Komt wel op zelfde neer
    I only need love

  12. #162
    MVC Lid

    Reacties
    204
    07-05-2014

    Citaat Geplaatst door mevrouwtje_Love Bekijk reactie
    Bedankt voor de verbetering. Ik irriteer me echt eraan. Opeens zijn alle marokkaanse meiden slecht. Klopt ik oordeel er ook nietover Ik kan ook zeggen. Alle marokkaanse jongens dealen. Wat niet zo is. Komt wel op zelfde neer
    helemaal mee eens

  13. #163
    MVC Lid

    Reacties
    1.771
    23-11-2011

    Marrokkaanse wijven he, ik ga dat voortaan als scheldwoord gebruiken. Bijvoorbeeld yeh marokkaanswijf

  14. #164
    MVC Lid

    Reacties
    9.807
    20-08-2012

    Topic is van 2011, vraag me af hoe hun leven 4 jaar verder is...
    Waarschijnlijk eenzaam, woonachtig in een krot met kindje waar ze niet weten wie de vader is.
    Halleluja....

  15. #165
    MVC Lid

    Reacties
    3.542
    06-10-2006

    Was het weer eens tijd voor zo eeen trieste topic, bah! Haatzaaiende onzin. En al is het gebeurd, who gives a fck, laat iedereen lekker zijn eigen leveen leiden en bemoei je met je eigen zaken.
    "Als je wilt weten wiens slaaf je bent, dan moet je beginnen te kijken naar wie je niet mag bekritiseren"
    Voltaire