1. #46
    MVC Premium

    Reacties
    6.076
    06-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Kneusje
    Benfica rond met Ronbinho en Santos

    Het Portugese Record meldt dat Benfica een akkoord heeft bereikt met Santos en Robinho over een transfer van het talent naar de Portugese topclub. Een bestuurslid van de Braziliaanse club zou dit nieuws gelekt hebben tegen de Portugese krant. Betrokkenen ontkennen het of willen het bericht niet bevestigen.

    Psv word toch niet weer genaaid na tevez en van persie

    Ik hoop maar dat het een grap is van die bestuurslid

  2. #47
    Best defender

    Reacties
    3.531
    20-10-2003

    Chelsea drijvende kracht achter transfer Robinho?

    In de poging van PSV om Robinho te halen werd eigenlijk nooit de naam van Chelsea genoemd. Volgens het doorgaans goed geinformeerde Braziliaanse persbureau Lance press zou Chelsea drijvende kracht zijn achter de interesse van Benfica voor Robinho, maar zou Ajax via Chelsea ook nog een poging kunnen doen om het talent binnen te halen. Robinho kan in Engeland nog geen werkvergunning krijgen, reden waarom Chelsea hem eerst bij een andere club onder zou kunnen willen brengen.
    ''Alles wat ik zeg kan ook niet waar zijn''

  3. #48
    100% Contra FC Porco

    Reacties
    1.591
    02-04-2004

    Hij is Bevestigd en zal Vanaf Januari bij ONS te bewonderen zijn (smile) Trouwens me dag kan al niet meer stuk nadat Fc Porco uit de Beker is geknikkerd (hihihi)

  4. #49
    100% Contra FC Porco

    Reacties
    1.591
    02-04-2004

    Citaat Geplaatst door hayete
    Ik Denk Dat Hij Voor Psv Kiest...Psv Hoort Bij De Top Van Nederland..En Benfica Niet Egt Bij De Top Van portugal Tog??
    Nee die horen bij de degradatie kandidaten hehehehehehe, Hahaha Mensen als je alleen die stadion ziet dan hangen je ogen al , vergelijken met die Philips stadion hahaha. En wie staat er eerste in Portugal?? is dat dan geen top club ?? diegene die elke jaar in de top 3 eindigd??? beantwoord me vragen en dan is de vraag beantwoord Hayate (smile)

  5. #50
    100% Contra FC Porco

    Reacties
    1.591
    02-04-2004

    Citaat Geplaatst door Kneusje
    Benfica rond met Ronbinho en Santos

    Het Portugese Record meldt dat Benfica een akkoord heeft bereikt met Santos en Robinho over een transfer van het talent naar de Portugese topclub. Een bestuurslid van de Braziliaanse club zou dit nieuws gelekt hebben tegen de Portugese krant. Betrokkenen ontkennen het of willen het bericht niet bevestigen.

    Psv word toch niet weer genaaid na tevez en van persie

    Ik bevestig dat PSV nu ook ROBINHO verloren heeft (smile)
    Hij heeft bij ONS getekend (smile)

  6. #51
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Okey Abdul_Hakeem ......Maarr Nu Hoeven We Niet Meer Te Discuseren Tog ....Jullie Hebben Gewonnen :tranen:

  7. #52
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door abdul_Hakeem
    Ik bevestig dat PSV nu ook ROBINHO verloren heeft (smile)
    Hij heeft bij ONS getekend (smile)
    ............

  8. #53
    100% Contra FC Porco

    Reacties
    1.591
    02-04-2004

    Hehehe maak je geen zorgen zolang van Bommel heeft zal jullie aan de kop blijven en mooie dingen in Europa doen (smile)

  9. #54
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    We Zijn Gewoon Beste!!!

  10. #55
    100% Contra FC Porco

    Reacties
    1.591
    02-04-2004

    Ik hoop het voor je (smile)

  11. #56
    100% Contra FC Porco

    Reacties
    1.591
    02-04-2004

    O empresário José Varandas, representante do fundo de investimento que pretende colocar o avançado brasileiro Robinho no Benfica a partir de Janeiro, regressou esta manhã a Lisboa e, apesar de algumas cautelas, explicou que «já há princípio de acordo».

  12. #57
    MVC Premium

    Reacties
    6.076
    06-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door abdul_Hakeem
    O empresário José Varandas, representante do fundo de investimento que pretende colocar o avançado brasileiro Robinho no Benfica a partir de Janeiro, regressou esta manhã a Lisboa e, apesar de algumas cautelas, explicou que «já há princípio de acordo».


    En wat staat hier ......wordt hier bevestigd dat hij naar benfica gaat of niet????......