1. #16
    Bijna 25 alweer

    Reacties
    155
    04-06-2002

    je hebt helemaal gelijk. Jihadz21 je deed echt alsof wat ik had gezegd echt super voor de hand liggend is wat niet zo is
    dus......
    De Waarheid Die Een Leugen Is, Komt Harder Aan Dan De Leugen Die De Waarheid Blijkt .

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    93
    03-11-2002

    ik hou ook veeel van mijn mamsie! zoveel dat ik soms moet huilen omdat ik blij ben dat ik haar nog heb!
    ze is echt sterk; ze heeft namelijk echt veel meegemaakt, en toch doet ze heel lief tegen de mensen die haar leven hebben verpest, dat noem ik nou een goed mens...... mijn moeder is the best!!!
    safe your sorry for yourself.....

  3. #18
    bra zda3

    Reacties
    202
    13-01-2003

    Salaam

    Ja he onze moeders,

    Ik verschiet er nog elke dag van hoeveel SBAR dat mijn moeder wel ni heeft. Als ik een vierde kreeg van wat m'n moeder had, zou ik mij al geen zorgen meer maken over later.......


    p.s: Onze ouders komen op de 2de plaats in de islam, en dat zal niet voor niets zijn, dus respect voor je ouders he broeders en zusters

    Ma'a salama


  4. #19
    MVC Premium

    Reacties
    2.782
    04-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Wees het stof onder de voeten van je moeder, want het Paradijs ligt daar waar haar voeten rusten.

    Als ja daar over nadenkt dan ...................
    Afgunst wordt veeleer geboren uit de onvolkomenheid van hem die haar koestert, dan uit de volkomenheid van hem die haar inboezemt.

  5. #20
    Just be yourself...

    Reacties
    258
    06-08-2002

    dagindeling van een moeder:
    opstaan, kinderen naar school doen (de kleintjes helpen aankleden, zien dat ze alles bijhebben),het gezaag horen van de verhalen, "a mama ik ben ziek ik wil ni... , stofzuigen,(waarna 10 minuten later alles terug overhoop ligt), eten maken (nog rekening houden met iedereen), kuisen, dweilen, boodschappen (weer aan iedereen denken), strijken, eten maken, kuisen, kinderen van school halen, (alle verhalen horen van de voorbije dag, ook al interesseert het haar niet, of is ze met andere dingen in haar hoofd, ze doet toch alsof), thuis, op 37 zaken tegelijk letten, eten maken, ondertussen tijdens de dagelijkse discussies en vechtpartijen komen, scheidsrechtertje spelen, opruimen, de kleintjes in bad stoppen, in hun bed doen, beneden, verder opruimen, naar de verhalen van vader luisteren wanneer deze thuiskomt, iemand is aan het wenen, gaan kijken wat het is, wat er gebeurde, nog wat opruimen want boven is alles 1 grote rommel, beneden, afwassen, boven, kleren weghangen, beneden,
    dit is slechts een korte samenvatting, maar dit lijstje kan nog eindeloos aangevuld worden

    een moeder is de persoon die de maatschappij psychisch laat draaien, fysiek doen de mannen meestal (hoewel er steeds meer en meer vrouwen ook hun handje toesteken),

    that is why you have to respect your mother more than anything in the world!!!!!!
    Je weet pas wat je mist als je het niet meer hebt...

  6. #21
    ex lid binnenkort

    Reacties
    1.392
    25-09-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Re: Onze Moeders....

    Origineel gepost door romaisa81
    Salaam,

    Zal meteen met de deur in huis vallen. Ik heb ZEER VEEL respect voor onze moeders! Zij hebben zooo veel meegemaakt, maar nog staan ze sterk in hun schoenen. Ik weet zeker dat wij, de women van tegenwoordig, nooit zoveel zouden kunnen meemaken als zij hebben meegemaakt.

    Dat moest ik effe kwijt. Want er zijn er nogal veel persoontjes die slecht over de moeders denken en praten. Als een van jullie dit overkomt denk dan aan dat alles wat je moeder heeft moeten meemaken om jou o.a. een goede opvoeding te geven...... Zet haar op een voetstuk zou ik zeggen!!!!!

    (dat geldt ook wel voor de vaders,maar nu heb ik het over de mama's)

    Beslama

    zeker ik heb een en al repect voor mn moeder...hoe zij de kinderen heeft opgevoed...8 kids in totaal ik doe het haar niet na!!
    en nu ik zelf moeder ben...respecteer ik haar meer! en ik besef nu pas eigenlijk wat voor zware taak ze heeft en heeft gehad!!!
    22-09-2002 logde ik ivoor het eerst als soumaya1, een hele leuke toffe tijd gehad met een aantal leden, o.a rahmona cheetah mimi amar, en 1 speciaal iemand nu bijna 5 jaar later op 18 juni 2007 log ik voor het laatst uit, om dan ook nooit meer in te loggen als Soumaya1 Aan alle bekende wil ik zeggen, bedankt dat ik jullie heb leren kennen, en het gaat jullie allemaal goed

  7. #22
    Bent a nass

    Reacties
    131
    22-01-2003

    Wij mogen echt een gat in de lucht springen als wij net zoveel bereiken als onze moeders. Wallah, zij hebben veel dingen waar wij alleen van kunnen dromen. Als ik naar mijn zelf kijk en mezelf vergelijk met mijn moeder dan mag ik blij zijn als ik zoveel sbar heb. Zij hebben zoveel gezien en meegemaakt in dit leven. Wij gaan, a3iebaddallah, maar een paar uurtjes naar school en als we thuis zijn en onze moeder vraagt iets van ons hoor je je ons al zeggen; ik ben moe. Wij weten niet wat vermoeidheid is. Als wij nou evenveel hadden meegemaakt als onze, dan zeg ik ok, je bent moe. Wij hebben alles voorgeschoteld gekregen. Als we thuis komen ; eten ligt opo tafel, onze kleren; hangen altijd mooi in de kast( we kunnen onze kleren aan doen en wegwezen). Een moeder moet de lusten en de lasten dragen van een gezin. Want als de kinderen iets slechts doen, gaat de vader niet naar het kind zelf en met hem praten. maar hij gaat naar de moeder. Iwa allah i sme7na mina el waladien

    en zoals vele voor mij al hebben gezegd; aljanti te7ta el akdamie 'l oemahat

    gelietkoem 'f elgier
    Ina lilah, wa ina ilayhi ra7ie3oen

  8. #23
    Mysterious...

    Reacties
    143
    23-02-2003

    Origineel gepost door zoes
    Wij mogen echt een gat in de lucht springen als wij net zoveel bereiken als onze moeders. Wallah, zij hebben veel dingen waar wij alleen van kunnen dromen. Als ik naar mijn zelf kijk en mezelf vergelijk met mijn moeder dan mag ik blij zijn als ik zoveel sbar heb. Zij hebben zoveel gezien en meegemaakt in dit leven. Wij gaan, a3iebaddallah, maar een paar uurtjes naar school en als we thuis zijn en onze moeder vraagt iets van ons hoor je je ons al zeggen; ik ben moe. Wij weten niet wat vermoeidheid is. Als wij nou evenveel hadden meegemaakt als onze, dan zeg ik ok, je bent moe. Wij hebben alles voorgeschoteld gekregen. Als we thuis komen ; eten ligt opo tafel, onze kleren; hangen altijd mooi in de kast( we kunnen onze kleren aan doen en wegwezen). Een moeder moet de lusten en de lasten dragen van een gezin. Want als de kinderen iets slechts doen, gaat de vader niet naar het kind zelf en met hem praten. maar hij gaat naar de moeder. Iwa allah i sme7na mina el waladien

    en zoals vele voor mij al hebben gezegd; aljanti te7ta el akdamie 'l oemahat


    Zoes je bent weer eens VET goed


    Daar zeg je me eens wat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    gelietkoem 'f elgier
    Behind Every Player, There's A True Playette...

  9. #24
    Mysterious...

    Reacties
    143
    23-02-2003

    Wallah echt weer iets voor mij ze3ma citeren je weet zoes VET DOM!!!!!!!

    GA TROUWEN!!!!!!!!!!!!!!!

    hahahahahhaa zoes je weet je bent mijn zoes

    Ik hou van je zoes!!!!!!!!!!!
    Behind Every Player, There's A True Playette...

  10. #25
    Bent a nass

    Reacties
    131
    22-01-2003

    hahahhahahahhahahhahah ya mistique
    Ina lilah, wa ina ilayhi ra7ie3oen

  11. #26
    Bent a nass

    Reacties
    131
    22-01-2003

    moehim mistique twee zinnen voor jou: ga maar zelf trouwen en ik ook van jou hoorrrrrrrr. Anyway, een vraagje; wil je me met me trouwen??? zeg ja a hoofd
    Ina lilah, wa ina ilayhi ra7ie3oen

  12. #27
    Mysterious...

    Reacties
    143
    23-02-2003

    Origineel gepost door zoes
    moehim mistique twee zinnen voor jou: ga maar zelf trouwen en ik ook van jou hoorrrrrrrr. Anyway, een vraagje; wil je me met me trouwen??? zeg ja a hoofd
    a jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Behind Every Player, There's A True Playette...

  13. #28
    Bent a nass

    Reacties
    131
    22-01-2003

    okej dan mooi meegenomen, weet je. Mistique; jij bent mijn ware, dat gevoel heb ik gewoon.Wat ik voor jou voel voel ik voor niemand anders.
    Ina lilah, wa ina ilayhi ra7ie3oen

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    6.593
    09-02-2003

    Ik ben verliefd op mijn mama

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    120
    23-09-2003

    Salaam oe aleikoem allemaal!

    Ik kan bijna niet eens in woorden uitdrukken hoeveel ik van mijn moeder hou. En ook van mijn vader. Zij zijn degenen op wie ik altijd kan terugvallen. Zij willen het beste voor mij, ze willen dat ik beter wordt dan dat zij zijn. Niet dat het me ooit zal lukken. Al het geduld en harde werken van mijn ouders zou ik nooit kunnen opbrengen.

    Voor alle leden hier: Zonder onze ouders zouden wij waarschijnlijk hier niet eens op dit forum zitten de dag van vandaag. Jaren geleden lieten zij de hele familie achter en kwamen zij hier 14 uur per dag werken om ons een goede toekomst te geven.
    Ik hoop dat Alah ons vergeeft voor al die keren dat onze ouders maar een klein beetje teleurgesteld in ons waren.

    Beslemma