1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    124
    24-12-2002

    Onze Moeders....

    Salaam,

    Zal meteen met de deur in huis vallen. Ik heb ZEER VEEL respect voor onze moeders! Zij hebben zooo veel meegemaakt, maar nog staan ze sterk in hun schoenen. Ik weet zeker dat wij, de women van tegenwoordig, nooit zoveel zouden kunnen meemaken als zij hebben meegemaakt.

    Dat moest ik effe kwijt. Want er zijn er nogal veel persoontjes die slecht over de moeders denken en praten. Als een van jullie dit overkomt denk dan aan dat alles wat je moeder heeft moeten meemaken om jou o.a. een goede opvoeding te geven...... Zet haar op een voetstuk zou ik zeggen!!!!!

    (dat geldt ook wel voor de vaders,maar nu heb ik het over de mama's)

    Beslama

  2. #2
    BintEnaas met HIJAAB

    Reacties
    1.589
    08-04-2002

    IK ben het zeer zeker met je eens.
    De islam raadt de zachtheid van de kinderen meer aan de moeder te geven dan aan de vader. Dit heb ik niet uit mijn hoofd, maar heb ik gelezen in een hadith. Sommige kennen hem vast wel.

    Zo gaat die hadith ongeveer: Het dialoog ging tussen Mohammed vzmh en nnog iemand van de sahaba.
    je moeder, en wie dan, je moeder, en wie dan, je moeder, en wie dan, je vader.
    Ik vind dat je je moeder zeer weinig tot niets kwalijk mag nemen, maar vergeet niet dat zij alles voor jou doen, als zijnde hun dochter/zoon.

    Laterzzz.
    BintElmagreb.

    ديتول دض الجراثيم


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    124
    24-12-2002

    You're right girl. Heb het zelf ook niet uit mn hoofd, maar lijkt me ook logisch, of niet??

    Beslama!!!

  4. #4
    Don Juan-wannabe

    Reacties
    199
    30-12-2002

    Inderdaad Romaissa,

    zet je mama op een voetstuk. Fysiek zijn de mannen misschien sterker. Maar qua geest, qua geduld, qua levenservaring, qua adviezen om een leuke bruid te vinden.....etc....etc....etc....moeten de papa's het afleggen tegen de mama's.

    (maar om heel eerlijk te zijn waren er heel af en toe ook wel eens momenten dat ik papa liever vond dan mama. Mama was namelijk meestal diegene die met een schoen of soeplepel achter mij aan kwam rennen. Maar goed, dat was natuurlijk altijd mijn eigen schuld...hehe).
    LETS SEPARATE THE MEN FROM THE BOYS.........


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    124
    24-12-2002

    hahaha redone!!!
    dat zal het zijn ja....
    maar vergeet niet...bij wie kon en kan je uithuilen? wie zorgde en zorgt ervoor dat papa niet boos wordt en blijft op jou??

    mama....................

  6. #6
    Don Juan-wannabe

    Reacties
    199
    30-12-2002

    Origineel gepost door romaisa81
    hahaha redone!!!
    dat zal het zijn ja....
    maar vergeet niet...bij wie kon en kan je uithuilen? wie zorgde en zorgt ervoor dat papa niet boos wordt en blijft op jou??

    mama....................
    Dat heb je weer mooi gezegd Romaisa....zonder mama's zouden we niks zijn......ik word er een beetje emotioneel van....



    (zo kunnen jullie ook eens (....snik....) de menselijke kant van Redouan zien, en niet alleen maar (....snik.....) de flauwe grappen makende Redouan (...snik...snik....)
    LETS SEPARATE THE MEN FROM THE BOYS.........


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    124
    24-12-2002

    Redouane? Ik reageer wel wat laatjes.... Maarre gaat het jongen? Het was niet mijn bedoeling om jullie te laten huilen....
    De flauwe grappen makende redouan? Sta je daar bekend om? Nou dat wist ik dus niet.
    Rustig aan he! Wees gewoon lief voor mammie.....

  8. #8
    Offline

    Reacties
    1.968
    29-11-2002

    MVC Premium MVC Premium
    mammieeee is the best
    Hazel Eyes
    Hazelnoot komt het meest voor in Zuid- en Oost-Europa alsook in het noorden van het Arabisch schiereiland en het Midden-Oosten, maar zelden in Oost-Aziƫ. Het is niet eenvoudig hazelnoot te constateren. Soms wordt het voor bruin aangezien en soms voor groen, ofwel als lichtbruin en geel-bruin. Vooral de lichtbruine variant komt voor in het Midden-Oosten.

  9. #9
    .

    Reacties
    39
    08-01-2003

    dat vind ik ook!!!! Probeer zoveel mogelijk terug te doen voor je ouders (en in de dit onderwerp je moeder) om te laten zien dat je ze in ieder geval de respect geeft die ze verdienen!!!

    het zal je maar gebeuren dat een van hen heengaat en dat jij het gevoel hebt dat je nooit voor hen bent klaargestaan. geen leuk gedachte he?
    denk daar maar es na voordat je weer schreeuwt naar je moeder

    groeten Genuine


  10. #10
    Me Against Myself

    Reacties
    2.158
    25-11-2002

    Re: Onze Moeders....

    Origineel gepost door romaisa81
    Salaam,

    Zal meteen met de deur in huis vallen. Ik heb ZEER VEEL respect voor onze moeders! Zij hebben zooo veel meegemaakt, maar nog staan ze sterk in hun schoenen. Ik weet zeker dat wij, de women van tegenwoordig, nooit zoveel zouden kunnen meemaken als zij hebben meegemaakt.

    Dat moest ik effe kwijt. Want er zijn er nogal veel persoontjes die slecht over de moeders denken en praten. Als een van jullie dit overkomt denk dan aan dat alles wat je moeder heeft moeten meemaken om jou o.a. een goede opvoeding te geven...... Zet haar op een voetstuk zou ik zeggen!!!!!

    (dat geldt ook wel voor de vaders,maar nu heb ik het over de mama's)

    Beslama
    ik sluit me helemaal bij jou aan we kunnen nog veel leren van onze mama's en sbar (geduld) is zeker een van die zaken.
    ........

  11. #11
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    ik wou dat ik de helft van mijn moeder had alleen dat is al genoeg om van mijn een complete vrouw te maken.

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  12. #12
    ...The Sweetest...

    Reacties
    8.887
    17-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door beppie_truus
    ik wou dat ik de helft van mijn moeder had alleen dat is al genoeg om van mijn een complete vrouw te maken.

    mooi gezegd



  13. #13
    Bijna 25 alweer

    Reacties
    155
    04-06-2002

    Ik hou ook echt ontzettend veel van mijn Moeder. ik kan het niet eens in woorden uitdrukken zo veel.
    De Waarheid Die Een Leugen Is, Komt Harder Aan Dan De Leugen Die De Waarheid Blijkt .

  14. #14
    Bekeerd tot de waarheid!

    Reacties
    198
    22-11-2002

    Wie nou niet :melig: Ik kan ook niet zonder mijn moeder! Ze is me alles wat ik op deze wereld hebt lopen hamdulilah
    bismillahi rahman rahim, Bij de tijd.Voorzeker,de mensen is te midden van verlies.Behalve die geloven en goede werken doen,en elkander tot waarheid en geduld aansporen. sourath al-asr

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    124
    24-12-2002

    Jihadz21 vergis je niet agoeya.
    Er zijn er heel wat die hun moeder zo kunnen neerschieten zonder schuldgevoelens eraan over te houden.... Jaja jammer maar helaas...