1. #31
    --

    Reacties
    42.780
    17-05-2002

    Ben het helemaal met je eens, heb zoveel respect voor mijn moeder, ze werkt meer dan 50 uur per week en dan nog es het huishouden en haar twee zoons.. dan heeft ze een keer per week een kookavond waarop ze 10 mensen kookles geeft

    in het weekend is het altijd superdruk want dan heeft ze familie over de vloer..... en ik begrijp nog steeds niet hoe ze dat allemaal doet!!

    maarre ik heb heel veel van haar geleerd en daar ben ik heel blij om!!

    Liefs Safia


  2. #32
    M.

    Reacties
    3.423
    01-04-2003

    Re: Onze Moeders....

    Origineel gepost door romaisa81
    Salaam,

    Zal meteen met de deur in huis vallen. Ik heb ZEER VEEL respect voor onze moeders! Zij hebben zooo veel meegemaakt, maar nog staan ze sterk in hun schoenen. Ik weet zeker dat wij, de women van tegenwoordig, nooit zoveel zouden kunnen meemaken als zij hebben meegemaakt.

    Dat moest ik effe kwijt. Want er zijn er nogal veel persoontjes die slecht over de moeders denken en praten. Als een van jullie dit overkomt denk dan aan dat alles wat je moeder heeft moeten meemaken om jou o.a. een goede opvoeding te geven...... Zet haar op een voetstuk zou ik zeggen!!!!!

    (dat geldt ook wel voor de vaders,maar nu heb ik het over de mama's)

    Beslama
    Yep zekers respect voor je mama

  3. #33
    Mama van 2 schatjes.

    Reacties
    9.388
    14-01-2003

    Sallaam, nou ik ga ook maar effe reageren.

    Nou me moeder is echt een schat van een mens ik kan altijd bij haar terecht en nu ik getrouwd ben is helemaal goed tussen ons, helaas ik mis haar wel, omdat ze nu nog op vakantie is in marokko, maar insha allah binnenkort is ze hier. Ik bel haar bijna dagelijks joh, ik mis het gewoon, normaal kwam je thuis en daar zaten je ouders, nu niet meer wel heel jammer. maar het komt wel goed. En mensen wees altijd lief tegen je ouders en je schoonouders, want deze personen zijn heel belangrijk.



    Wa Sallaam Alikoum