1. #1
    Benny Felous Djelli

    Reacties
    5.099
    13-09-2001

    De koning gaat trouwen

    Zou ik misschien kans maken als zijn tweede vrouw, ik doe immers ook ICT!!!!!!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    26
    08-03-2002

    Kadd

    Go for it girl........

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    132
    21-02-2002

    Ik wil dan de derde vrouw zijn van de koning!!! hahaha... het lijkt me echt leuk!!!! ..ik doe een goede opleiding dus.....wat denken jullie.....hahaha

  4. #4
    Benny Felous Djelli

    Reacties
    5.099
    13-09-2001

    Origineel gepost door langenedman36
    Waarom zou jij een man willen delen? Er zijn toch mannen die jou als een koningin kunnen behandelen en waarbij je niet ingeroosterd staat voor de dinsdag avond en zaterdagavond?

    Je hebt gelijk Edwin, ik heb een man nodig die me ten alle tijden kan ontvangen! Dus dan toch maar wachten op die andere Prins op het Kameel (of was het Kamu).
    L Mounia

  5. #5
    Benny Felous Djelli

    Reacties
    5.099
    13-09-2001

    Ik heb vanochtend op het nieuws vernomen dat hij deze week in ondertrouw zou gaan. Verder weet ik het ook niet. Je weet toch dat de Marokanen altijd zo achterdochtig doen, alsof we zijn vrouwtje gaan neerschieten ofzo. .....emmmmmm misschien is dat een idee

    l mounia

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    132
    21-02-2002

    Hoi oumaya,

    Hij gaat 21 maart trouwen, dus morgen..(snik)

  7. #7
    Benny Felous Djelli

    Reacties
    5.099
    13-09-2001

    wejouw.....het doet me pijn!

  8. #8
    Benny Felous Djelli

    Reacties
    5.099
    13-09-2001

    Origineel gepost door langenedman36
    Gelet op de discussie op deze site over maagdelijkheid. Zijn zowel de koning als de bruid nog wel maagd, het zal toch wel eens besproken zijn op de Marokkaanse TV of kranten?
    Niet dat ik dat belangrijk vind, maar de marokkaanse cultuur of de islam schrijft dat toch voor?

    geloof me Edwin daar zullen ze het echt niet over gaan hebben op de tv anders gebeurt er dit

    L Mo

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    45
    19-03-2002

    hij is bij ons langs geweest maar ik wou niet..............................jeh right

    nee maar onze lieve koning trouwt officeel in maart maar de de bruiloft wordt 12 april in marakech groots gevierd.........

    seeeeeeeeeeee jah

  10. #10
    Benny Felous Djelli

    Reacties
    5.099
    13-09-2001

    Origineel gepost door ilham17
    dag mouny alles ikee? hahahaha
    Alhamdoelilah saqsa a3liek el gier! Het gaat nog wel ja, e toi cava?

    En Hayat, zijn aanstaande is lang en zo dus als een latje dus ik kan haar zo wegblazen!!!!!!!!
    O en een bos rode krullen. Geen chleegggggggttttttt

    L Mounia

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    57
    27-02-2002

    Ik heb haar foto ergens op het internet gezien (weet niet meer welke site), maar ze is niet knap of zo!! Zoals al eerder hierboven beschreven is, is ze erg dun en heeft rood haar (krullen nog wel)!!. Ze is ook nog erg wit en lijkt totaal niet op een Marokkaanse!!! Zou eerder zeggen dat ze uit Polen komt of zo!!! Geen mooie meid dus voor onze koning!! (althans dat vind ik!)

    Groetjes,
    Bulma
    Boven elke wetende staat de Alwetende!

  12. #12
    Dont mess with me

    Reacties
    991
    27-02-2002

    Talking salaaaaaaammmmm

    hij gaat dus in april trouwen en ik wist niet dat zijn vrouw ook een riffia is leuk,

    :tover: had ik eve zin in

  13. #13
    Benny Felous Djelli

    Reacties
    5.099
    13-09-2001

    Laat je mailadres achter dan mail ik je um vrijdag! Ik heb hem niet hier op de pc vandaar.

    L mounia

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.412
    30-10-2001

    Aanzien doet gedenken........

    Hey dames,

    Ben blij voor de koning, schijnt dat ze echt verliefd op elkaar zijn, het was alleen volgens mij geen berberse meid, ze gaan donderdag 21 maart in ondertrouw en over een maand kan je het grote feest verwachten, het schijnt ook zo te zijn dat we er wat van te zien krijgen op tv........ :verliefd: ben benieuwd..............

    Voor de rest, maakt mij het ook helemaal niet uit of hij nou gaat trouwen met een roodharige of blonde meid, knap of lelijk, dik of dun, zolang ze maar gelukkig zijn, daar draait het tenslotte allemaal om........

    Groetjes Saida
    Wie de waarheid spreekt,
    hoeft nooit na te denken..........

  15. #15
    Benny Felous Djelli

    Reacties
    5.099
    13-09-2001

    geef me je emailadres, dan krijg je um vrijdag!

    Liefs Mounia