1. #511
    Happily married!

    Reacties
    551
    18-12-2003

    Citaat Geplaatst door Maintenant Bekijk reactie
    ik kan me nog herinneren dat ze in een topic haar nicknaam uitlegde dat ze zei dat haar zoontje haar nick had aangemaakt. haar zoontje heet chakir en hij zette er lil voor. en ze vertelde trots hoe goed haar zoontjes zijn met de pc en zij er niks van bakte.

    Moge Allah al haar goede daden verdubbelen en verdubbelen en verdubbelen.
    Inshallah is ze nu op een betere plek en wacht ze haar beurt af om de jennah in te mogen.
    Verschrikkelijk voor haar zoontje en familie

  2. #512
    Getrouwd!

    Reacties
    24.907
    18-11-2006

    Citaat Geplaatst door Maintenant Bekijk reactie
    ik kan me nog herinneren dat ze in een topic haar nicknaam uitlegde dat ze zei dat haar zoontje haar nick had aangemaakt. haar zoontje heet chakir en hij zette er lil voor. en ze vertelde trots hoe goed haar zoontjes zijn met de pc en zij er niks van bakte.

    Moge Allah al haar goede daden verdubbelen en verdubbelen en verdubbelen.
    Inshallah is ze nu op een betere plek en wacht ze haar beurt af om de jennah in te mogen.
    Ah mseken, die zullen vast ook deze topic kennen hier.

    Moge Allah swt hun veel sbar geven en opgroeien tot vrome moslimmannen

  3. #513
    getrouwd

    Reacties
    2.481
    30-01-2009

    Is onze geliefde zuster al begraven?
    A man who treats his woman like a princess, is proof that he has been raised by a queen!

  4. #514
    anti NOS en P&W

    Reacties
    10.724
    19-11-2002

    inna lilahi wa inna ilayhi raji3oen

  5. #515
    Koran en Sunnah

    Reacties
    12.845
    01-01-2010

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mevrouwtje20 Bekijk reactie
    Lil Chakir is een lid hier dat best actief was geweest de laatste tijd. Ze is Allahi7ma overleden aan de vreselijke ziekte kanker.
    Aaah dat is vreselijk nieuws en ook nog eens tijdens de ramadan, wollah krijg er echt rillingen van, zo zie je maar dat het leven heel kort kan zijn.

    Moge Allah soebhanahoe wata3ala haar een plekje en het paradijs geven en moge Allah soebhanahoe wata3ala ook haar naasten en familie veel sbar geven.

    Inna Lilaahi wa inna iljahi raji3oen

    "De besten onder jullie zijn diegenen die hun vrouwen het best behandelen"

    If your legs can’t take you to prayer, then how do you expect them to carry you to Paradise ?


  6. #516
    MVC Premium

    Reacties
    307
    13-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Allahuma 3abdoeka wabnoe amatika a7tadja ila Ra7matika, wa Anta ghaniyyoen an 3adhabihi, in kana moe7sinan fazid fie 7asanatihi, wa in kana moesie3an fata-djawaz 3anhoe.
    Moge Allah Tabaraka Wa Ta'ala haar genadig zijn. Haar zonden doen vergeven en haar Al Jennat laten binnentreden. Ameen. Ina lilahie wa ina ilajhie radjiehoen
    Allah Subhana wata3ala heeft de vrouw speciaal gemaakt;
    Hij gaf haar schouders sterk genoeg om het leed van de wereld te dragen, zachte armen om comfort te bieden, kracht om bevallingen te doorstaan, doorzettingsvermogen om voor vrienden en familie te kunnen zorgen, gevoel zodat zij haar kinderen lief zal hebben.
    Hij schiep haar uit een rib van de man om zijn hart te beschermen. HIJ gaf haar ook een traan die is van haar, zij kan het gebruiken wanneer zij dat nodig heeft.

  7. #517
    Getrouwd!

    Reacties
    24.907
    18-11-2006

    Citaat Geplaatst door mister_anouar Bekijk reactie
    Aaah dat is vreselijk nieuws en ook nog eens tijdens de ramadan, wollah krijg er echt rillingen van, zo zie je maar dat het leven heel kort kan zijn.

    Moge Allah soebhanahoe wata3ala haar een plekje en het paradijs geven en moge Allah soebhanahoe wata3ala ook haar naasten en familie veel sbar geven.

    Inna Lilaahi wa inna iljahi raji3oen
    Ja het is ook heel vreselijk, vooral omdat ze in een andere topic (Dua voor Lil Chakir) ook paar keer heeft gereageerd is het gewoon zo ongelovelijk hoe dichtbij de dood is. Het kan gewoon elke moment gebeuren en soms staan we er niet bij stil omdat we te druk bezig zijn met het wereldse leven.

    op je dua

  8. #518
    mijn meisje.

    Reacties
    15.273
    20-04-2004

    Citaat Geplaatst door Zomerse Bekijk reactie
    Meervoud van doua is ad3iya oukhtie.
    Oh barakalofiek dat wist ik niet thx
    Degenen die het meest beproefd worden zijn de profeten en daarna de rest van de mensen afhankelijk van hun goedheid. Een persoon wordt beproefd aan de hand van zijn geloof. Hoe sterker zijn geloof is, des te meer hij beproefd wordt. En hoe zwakker zijn geloof is, des te minder hij beproefd wordt. En het beproeven van een persoon duurt voort en laat hem niet los totdat hij rondloopt en niets van zijn zonden meer met zich meedraagt.”

  9. #519
    LilChakir (L)

    Reacties
    15.960
    07-09-2009

    Citaat Geplaatst door Maintenant Bekijk reactie
    ik kan me nog herinneren dat ze in een topic haar nicknaam uitlegde dat ze zei dat haar zoontje haar nick had aangemaakt. haar zoontje heet chakir en hij zette er lil voor. en ze vertelde trots hoe goed haar zoontjes zijn met de pc en zij er niks van bakte.

    Moge Allah al haar goede daden verdubbelen en verdubbelen en verdubbelen.
    Inshallah is ze nu op een betere plek en wacht ze haar beurt af om de jennah in te mogen.
    Ja klopt meskiena!

    Incha Allah heeft ze het nu beter...
    Alhamdoulillah - Sabri my boy, 16-07-2016.

    Sabr is de sleutel - Liefs Vrouwzijnde

    (snap:Nima Tammant)

  10. #520
    Home Sweet Home

    Reacties
    7.090
    03-04-2003

    MVC Premium MVC Premium
    weet iemand al of onze geliefde zuster al is begraven?

    ❤ ❤❤ Blessed, elhamdoulilaah with the most loving parents❤❤❤


  11. #521
    mijn meisje.

    Reacties
    15.273
    20-04-2004

    Citaat Geplaatst door ouafaetoen Bekijk reactie
    weet iemand al of onze geliefde zuster al is begraven?
    Ik denk dat ze morgen begraven wordt..de ouders zijn vandaag naar marokko vertrokken van aicha allahi7mha.
    Degenen die het meest beproefd worden zijn de profeten en daarna de rest van de mensen afhankelijk van hun goedheid. Een persoon wordt beproefd aan de hand van zijn geloof. Hoe sterker zijn geloof is, des te meer hij beproefd wordt. En hoe zwakker zijn geloof is, des te minder hij beproefd wordt. En het beproeven van een persoon duurt voort en laat hem niet los totdat hij rondloopt en niets van zijn zonden meer met zich meedraagt.”

  12. #522
    ~As sweet as candy~

    Reacties
    4.788
    18-04-2002

    Allahyrhamha, veel sterkte en sbar toegewenst aan de nabestaanden..
    .







    14-05-10



    Make my day--Hij die mij vergezelt in het leven









    Citaat Geplaatst door kurac
    Mensen die zoiets belachelijks doen als het bewust zwart maken van iemand zonder ook maar stil te staan bij gevolgen, kennen geen schaamte of inhoudingen, en doen t morgen weer als ze t kunnen..
    Aanpakken die hap!
    Als men je een spiegel voorhoudt, projecteer dat dan niet op de ander, maar verwelkom hetgeen jou wordt geschonken aan inzicht opdat je er rijker van wordt als mens.

  13. #523
    Koran en Sunnah

    Reacties
    12.845
    01-01-2010

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mevrouwtje20 Bekijk reactie
    Ja het is ook heel vreselijk, vooral omdat ze in een andere topic (Dua voor Lil Chakir) ook paar keer heeft gereageerd is het gewoon zo ongelovelijk hoe dichtbij de dood is. Het kan gewoon elke moment gebeuren en soms staan we er niet bij stil omdat we te druk bezig zijn met het wereldse leven.

    op je dua
    Mischien is dit wel de ultieme kans om te beseffen waar we tegenwoordig mee bezig zijn.
    Als je ziet hoe men tegenwoordig met elkaar omgaat en dan doel ik virtueel op marokko.nl dan sta je met de mond vol tanden.

    Leden heben geen respect voor elkander, zwartmakerij, islamitisch NIET evenwichtig en ik kan wel zo doorgaan.

    Moge Allah soebhanahoe wata3ala ons op het goede pad leiden amien.

    Ghair inshaAllah

    "De besten onder jullie zijn diegenen die hun vrouwen het best behandelen"

    If your legs can’t take you to prayer, then how do you expect them to carry you to Paradise ?


  14. #524
    Bijna Lid

    Reacties
    62
    25-09-2006

    Allah yarham ha, sorry, maar wie is lil chakir????

  15. #525
    Koran en Sunnah

    Reacties
    12.845
    01-01-2010

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door farahia Bekijk reactie
    Allah yarham ha, sorry, maar wie is lil chakir????
    Zie pagina 35. Ik wist eerst ook niet wie het was maar het schijnt een oud lid te zijn.

    "De besten onder jullie zijn diegenen die hun vrouwen het best behandelen"

    If your legs can’t take you to prayer, then how do you expect them to carry you to Paradise ?