1. #1576
    La illaha illa ALLAH

    Reacties
    8.092
    06-07-2008

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Salaam wa aleikoum,

    Hopelijk lees je mijn bericht

    Hoe is het jullie vergaan na al die jaren zijn wij Aïcha (of zoals wij haar hier allemaal kenden Lil Chakir) nooit vergeten. Had zo veel bewondering voor het feit dat ze zich zo sterk hield Allah yar7amha

    Hoop dat (met name) haar zoons het goed maken. Ze waren jong nog destijds.

    Inna lilahi wa inna ilayhi radjie3oen. Moge Allaah haar graf verruimen! En djanaat el feirdous el a3la haar eindbestemming laten zijn. Ameen.
    Ik zat daar ook mee in mijn hoofd...moge ALLAH subhanawatahala hen bijstaan amin
    ALLAH OU AKBAR!!!!!

  2. #1577
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Zahraan Bekijk reactie
    Ik zat daar ook mee in mijn hoofd...moge ALLAH subhanawatahala hen bijstaan amin
    Ameen. Sub7an Allah lijkt wel als de dag van gister. Zoveel jaren zijn inmiddels verstreken.

    Maar we zijn haar nooit vergeten ♥️
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  3. #1578
    LilChakir (L)

    Reacties
    15.960
    07-09-2009

    Allah ie Rahmha, Moge zij op een betere plek zijn dan hier op het wereldse.

    Inshaa Allah verkeren haar naasten in goede staat en moge allah ze bijstaan bij alle goede dingen die ze doen of willen doen, Ameeen.

    Liefs VZ
    Alhamdoulillah - Sabri my boy, 16-07-2016.

    Sabr is de sleutel - Liefs Vrouwzijnde

    (snap:Nima Tammant)

  4. #1579
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Inna lilahi wa inna ilayhi radjie3oen. Moge Allaah haar graf verruimen! En djanaat el feirdous el a3la haar eindbestemming laten zijn. Ameen.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  5. #1580
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Vrouwzijnde Bekijk reactie
    Allah ie Rahmha, Moge zij op een betere plek zijn dan hier op het wereldse.

    Inshaa Allah verkeren haar naasten in goede staat en moge allah ze bijstaan bij alle goede dingen die ze doen of willen doen, Ameeen.

    Liefs VZ
    Ameen ♡
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna