1. #1
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    Allah saws heeft voor zijn dienaren gereedgemaakt

    "Wat geen oog ooit heeft gezien n wat geen oor heeft gehoord,noch is het ooit opgekomen in het mnselijk hart
    (Al bukhari,Muslim)

    Voor onze forum leden leila 100% estee lauder etc etc hoop jullie tijdens jaum al kiyama daar te zien

  2. #2
    *getrouwd*

    Reacties
    306
    26-02-2002

    ..........EHM???? IK GA ERVAN UIT DAT IK NIET ONDER DIE CATEGORIE BEHOOR!!!!!
    Baby djelli is zo'n schatje! Rabbi i 7afdo o Galihli

  3. #3
    Medicine Woman

    Reacties
    664
    20-01-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Dienna,

    wat bedoel je nou met trutjes??

    En hoe weet je eigenlijk wanneer iemand een trutje is??

    Trut, kinderachtig of hoogmoedig, iedereen heeft toch het recht om te reageren, of niet soms?
    Intelligente mensen willen je niet beledigen, domme mensen kunnen je niet beledigen.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    109
    16-04-2004

    Als vrouw ben ik het eens met dieenna!!@!!!


    Thank you all for your attention!!!
    Waar een wil is, is een weg
    PS: arafat you're the BEST rust in peace!!!!!!!!!!!!!
    PS: dazzdillinger love you en zinagirlgouda/larachababe EN CHABAA SANNAE.....you tooooo
    Hadith:Een man vroeg de Profeet (vzmh): 'Wat is het beste om te doen in de Islam?' Hij antwoordde: 'mensen voeden, en iedereen met de vredesgroet groeten of je ze nu kent of niet.' (Boekhari)

    [IMG]buik danseres[/IMG]

  5. #5
    la illaha illa Allah

    Reacties
    500
    08-12-2003

    a salam oealaikom warahmatahoe wabaraktahoe

    Sunhanna allah echt zo een prachitge hadith...ik hou er echt van om die hadith te lezen...inschallah zullen wij mosliims dat ook bereiken.

    en beste broeders en zusters gewoon normaal doen joh!!!!

    wa salaam oealaikom warahmahtaoe wabaraktahoe
    Zeg: "O mijn dienaren die tegen u zelf buitensporig zijn geweest, wanhoopt niet aan de barmhartigheid van Allah, voorzeker Allah vergeeft alle zonden, waarlijk, Hij is de Vergevensgezinde, de Genadevolle
    (Soerat Az-Zoemar aya 53)


    '' Voorwaar, Allah doet de mensen geen onrecht, maar de mensen doen zichzelf onrecht aan. (soerah yoenoes aya 44)