1. #61
    Bijna Lid

    Reacties
    47
    04-12-2010

    Aangezien het je vriendin is en niet je vrouw, is alles haram.

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    432
    05-12-2009

    Citaat Geplaatst door zonL Bekijk reactie
    Ik zou het zeker niet weigeren als mijn man het vraagt. En dan zeuren vrouwen dat jun mannen vreemd gaan, logisch jullie bakken er niks van en stellen jullie aan
    tfoe ...

  3. #63
    Verbannen

    Reacties
    4.154
    23-01-2012

    Citaat Geplaatst door Aboe_Surfer Bekijk reactie
    Als mijn vrouw ongesteld is, wil ze mij ook niet oraal bevredigen. Vind dat ze een beetje overdrijft? Ik bedoel, het is geen penetratie of zo.

    Hoe kan ik ervoor zorgen dat ze het wel doet?

  4. #64
    Meerdere gebruikers!

    Reacties
    1.894
    14-04-2008

    Citaat Geplaatst door Aboe_Surfer Bekijk reactie
    Nee dan heeft zij pech. Want het wordt afgeraden om de man je rug te keren op gebied van intimiteit.
    Afgeraden? hahaha
    Je bedoeld pijpen is haram en als ze ongesteld is mag je haar niet aanraken.

  5. #65
    5 x per dag

    Reacties
    315
    22-01-2006

    Beffen als ze ongesteld is NEE.
    N..ken JA.

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    57
    08-12-2009

    Vind je het gek dat er personen zijn die vreemd gaan of de prostituees bezoeken. Als een vrouw dat zou doen dan zou ze er niet versteld van hoefen te staan als je man het dan op een andere manier gaat zoeken.
    Als vrouw zijnde zou ik alles doen om mijn man een pleziertje te doen!! Als vrouw zijnde hoor je te weten van waar je man naar verlangt..

    Maar ik vind ook als man dat je niet hoeft te zeuren als je vrouw namelijk niet wil dan maar niet probeer dit gewoon te bespreken na haar menstruati

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    57
    08-12-2009

    Geplaatst door Aboe_Surfer
    Nee dan heeft zij pech. Want het wordt afgeraden om de man je rug te keren op gebied van intimiteit.
    Klopt, wat ik heb ''gehoord'' is dat wanneer een vrouw weigert te doen wat haar man van haar vraagt dat de melaikat ( engelen ) de hele nacht tot ze wakker word op haar spugen?

    Dit klopt helemaal ..Ze mag haar man niet weigeren en de rug keren ..Hij mag als man niet boos gaan slapen.
    Bekrompen maar waar

    Geweldig dit---> Als vrouw zou je eens moeten weten hoe een man zich voelt als je vrouw je de rug toe keert!

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    47
    16-03-2013

    Citaat Geplaatst door Kissy Bekijk reactie
    iwa wat moet ik zeggen jongeman...Dikke pech ! je kan heus wel 4 a 5 dagen zonder.
    4 5 dagen zonder uhumm 2 dagen zonder sex kan ik begrijpen maar een man raakt snel geil en opgewonden een vrouw is anders aleen waneer ze die grote dikke ziet dan word ze nat en wilt ze graag sexen vrouw is anders

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    47
    16-03-2013

    Citaat Geplaatst door angel21 Bekijk reactie
    Afgeraden? hahaha
    Je bedoeld pijpen is haram en als ze ongesteld is mag je haar niet aanraken.
    lieve schat nergens staat er dat pijpen en beffen haram is het is gewoon dat jij het mischien nooit hebt gedaan daarom lijkt het haram en vies maar geloof me als ik een vrouw heb inchallah en zie dat die mooi kaal is en nat ik lik haar elke dag ik smeer der honing op met argan olie en happen die lekkere ding daar hahaha

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    1.083
    02-02-2011

    haar gwn geil maken dan komt ze meg hangenden pootjes naar je of je zelf af trekken voor haar neus
    Live, love, laugh.

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    13
    19-03-2013

    Geef haar een flying kick, bind haar vast en dwing haar.

    Ik ben irritant .


  12. #72
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Dus hij gaat bijna dood vd pijn... maar moet aan jou behoefte denken. Dit noemen wij nou officieel geen man.nl


    Geen imaan.... geen medeleven... geen mens

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    43
    16-07-2021

    Haha