1. #1
    Bijna Lid

    Reacties
    1.746
    07-01-2004

    Post Robben maakt competitiedebuut voor winnend Chelsea

    LONDEN, 23 oktober 2004 18:28 - Pas in de negende speelronde kon Arjen Robben eindelijk zijn competitiedebuut voor Chelsea maken. De ex-PSV'er kampte sinds de voorbereiding met een voetblessure, maar sinds vorige week is hij weer fit. Coach Mourinho liet hem vandaag na een uur invallen tegen Blackburn Rovers. Dat kon de Porrtugees met een gerust hart doen, want op dat moment leidde Chelsea al met 3-0. Deze doelpunten waren stuk voor stuk gemaakt door een andere PSV'er: Eidur Gudjohnson.
    Uiteindelijk werd het 4-0 voor Chelsea, dat nu op twee punten is gekomen van Arsenal. De koploper speelt morgen de topper tegen Manchester United.
    Robben kreeg in het half uurtje dat hij speelde overigens twee kansen. Beide keren schoot hij voorlangs. Verder bood hij een andere ex-PSV'er, Mateja Kezman, de kans te scoren, maar de Serviër mikte op de lat.

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Wat Zitten Er Veel Ex-Psv'ers Bij Chelsea .....Ik Mis Kezman Bij Psv

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    1.746
    07-01-2004

    Ewa Moet ik hem anders bellen???

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ja Graag Als dat Kan

  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    1.746
    07-01-2004

    Ik Heb Gebeld Maar Hij mag Niet weg van Mourinho,Hij Heeft Hem Al ie tijd heel erg gemist zegt ie !

    Dit zei ie tegen mij:


    Mourinho: "We hebben Robben hard gemist"

    José Mourinho was tevreden over de prestatie van Arjen Robben. De Nederlander maakte zijn comeback na een enkelblessure.

    "Robben is zonder twijfel een heel groot talent", begon de coach van Chelsea. "Dat merk je aan hoe hij speelt en hoe hij zich gedraagt. Als je dan zo iemand drie maanden moet missen is dat een zware klap, ook voor een club als Chelsea. Voor de supporters was het goed dat ze Robben nog eens te zien kregen. Ik ben ook tevreden over de manier waarop ze Kezman gesteund hebben."

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Maar We Hadden Het Tog Over KEzman Niet Over Robben ...Robben wil Ik Ook Wel Terug Daar Niet Van Hoor

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    1.746
    07-01-2004

    oh oke!

    Ik dacht dat Je robben terug wilde!

    want ik wil graag dat ie gozer terug komt!daarom had ik er even gebeld!

    Ik Vind Kezman Maar nix joh!
    Ik bel over ruud VNR!Oke!Hij moet terugggggg!

    Of Romareo en Ronaldo!




    weet je?
    PSV Heeft Altijd wrreld Spitsen gehad!Behalve de laatste twee jaar!

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Kezman NIKS???.....Hij Scoorde Alles..Hij Was De Beste Speler Daar Op Het Veld Vind Ik....Ja Joh Waarom Niet Romareo Ronaldo..Ze Kunnen Allemaal Nog Terug Tog ..

  9. #9
    Bijna Lid

    Reacties
    1.746
    07-01-2004

    Jah zekers!


    Dat willen ze zo graag zelfs!

  10. #10
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Whahahah Ja Denk Het Ook.....

    Maarja Jammer Genoeg Zullen Ze Allemaal Niet Terug Komen...En Zullen Het Met Onze Spelers Van Nu MOeten Doen..Waar Het Trouwens Ook Heel Goed MEe Gaat Tog ...

  11. #11
    Bijna Lid

    Reacties
    1.746
    07-01-2004

    Jah Dat wel!
    Maar dan Met veel geluk!