1. #76
    MVC Lid

    Reacties
    35
    25-01-2016

    Citaat Geplaatst door miss_koffie Bekijk reactie
    Elmektab! Verder haat ik mensen die elkaar eerst jaren lief hebben, elkaar daarna zwart maken.
    Dit dus!
    Alhamdoulilah ten alle tijden ♥️

  2. #77
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door Nieuwe_stap Bekijk reactie
    Ik vindt dat je de reden niet hoeft te weten dat blijft tussen de 2.
    Precies!
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  3. #78
    Verbannen

    Reacties
    1.782
    31-10-2013

    Ze zaten van s morgens na het ontwaken op m.nl man komt van het werk en vind haar nog op m.nl..

    Waloe marmita alleen maar vliegen achter de huilënde peuters in huis door honger en vuile pampers.

  4. #79
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    rare topic

  5. #80
    MVC Lid

    Reacties
    1.255
    13-09-2007

    nou 1 woord schoonmoeder. de rest is history

  6. #81
    Verbannen

    Reacties
    702
    07-07-2019

    Thumbs down

    Citaat Geplaatst door marokkaan1 Bekijk reactie
    Even voor de ALLE DUIDELIJKHEID. De vrouwen kunnen er ook wat van laat dat duidelijk zijn. Ken helaas genoeg mannen die zijj gescheiden omdat:
    Vrouw vreemd ging
    Vrouw was heel vaak bij der ma
    Vrouw deed niks alleen naar luieren
    Vrouw gaf aan der vriendin meer aandacht dan aan haar gezin.
    Vrouw
    Vrouw

    Oftewel ook de vrouwen maken er een zootje van.
    Vreemdgaan is sowieso not done. Als je liever bij een ander bent dan moet je dat gewoon kenbaar maken als vrouw. Dan kan ieder zijn eigen kant op gaan zonder gedoe. Even goede vrienden, laters.

    Vrouwen van tegenwoordig leven bij hun moeder. Ze zijn daar letterlijk elke dag. Snappen ze dan niet dat ze andere verantwoordelijkheden hebben nu? Je kunt nu elke dag bij je ma rondhangen en je man/kids verwaarlozen. Natuurlijk gaan mannen dan scheiden. Wat is het nut van getrouwd zijn als je niet eens een vrouw in huis hebt. Kan je als man beter alleen blijven. Ze had dan ook gewoon bij haar moeder moeten blijven in plaats van in het huwelijksbootje te stappen met maar 1 voet erin. Ze was duidelijk niet ready!

    Zo ook vrouwen die alleen maar met vriendinnen bezig zijn. Doelloos rondslenteren op straat, alsof ze nog 15 is. Grow up, loserinnen.

  7. #82
    MVC Lid

    Reacties
    184
    10-07-2013

    Scheiding is tussen jouw en jouw ex-man. Dient ook tussen jullie twee te blijven en niet gedeeld te worden met vreemden.

    Gun elkaar het beste en ga verder met jullie leven, inshaAllah heeft Allah soubhana wa taala iets moois voorgeschreven voor jullie.

  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    140
    21-05-2019

    Citaat Geplaatst door Casagirl81 Bekijk reactie
    Ik ben zelfs twee keer gescheiden, marokkanen schrikken altijd als ik dat vertel. Heb zelfs gehad dat vriendinnen die ik van kinds af aan kende opeens geen contact meer met me wouden/mochten.

    De eerste keer was ik jong en ook ik heb fouten gemaakt. Hij wilde dat ik alleen maar thuis zat. We zijn pas gescheiden toen hij is vreemdgegaan. Ook kwam ik er achter dat hij veel blowde. Al ons geld opmaakte zodat we zwaar in de schulden kwamen.

    De tweede keer ging al snel mis. Ik kreeg steeds naar mijn hoofd geslingerd dat ik gebruikt was, dat ik niet voor niks gescheiden kon zijn. Uiteindelijk aangemoedigd door zijn moeder heeft hij scheiding aangevraagd en kort erna is hij getrouwd met een jong nichtje uit Marokko. Zijn moeder had vanaf het begin een hekel aan me.

    De familie reageerde goed. Ze wisten van de situatie en dat ik echt niet zomaar was gescheiden. Daarmee bedoel ik mijn moeder, vader, broers en zusjes. De rest van de familie en Marokkaanse gemeenschap vinden me nu natuurlijk een slet en slecht en ik zal het er wel naar gemaakt hebben en die dingen. Maar daar zit ik echt niet mee.


    Laat ze lekker praatten joh
    What goes around comes around
    Levensgenieter❤️

  9. #84
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door .Lief. Bekijk reactie
    Heb ooit een onderzoek gelezen die dit te kennen gaf. Vrouwen worden verliefd of gaan vreemd als de man zijn vriendin/vrouw emotioneel verwaarloost.
    Ik kan dit best geloven dat vrouwen dan verliefd worden. Maar wij zijn moslimas en moeten onze waarde hoog houden. Met die verliefdheid dien je niets te doen tot je gescheiden bent.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  10. #85
    Verbannen

    Reacties
    1.782
    31-10-2013

    Citaat Geplaatst door l0velyMe Bekijk reactie
    Nee ons huwelijk was dood hij had het te druk met werken, geld verdienen en zichzelf.

    Nu ben ik alleen. Heeerlijk.
    Wat ik denk is dat jij gewoon maar aan het trollen bent, en dat je van je man en kids houdt.

  11. #86
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Citaat Geplaatst door Zonnebloem00 Bekijk reactie
    Meestal zijn vrouwen de schuldige. Die hangen om een getrouwde man heen alsof het hun eigen man is. Tuurlijk is een man daar gevoelig voor. Ik reken het de mannen ook niet aan, zij zijn slachtoffer. Wat ik wel vaak zie is spijt van een scheiding en dat ze weer terug bij elkaar komen. Dus zo slecht was dat gearrangeerde huwelijk toch niet.
    Hahahahaha dus als jouw man vreemd gaat, ga je een vrouw daarvan de schuld geven? Waaaar is hij dat er vrouwen om hem heen moeten hangen? dat moet je je afvragen en waarom laat hij dit toe? Niet vrouwen de schuld geven die niet godvrezend zijn, als het goed is ben je met een godvrezende man getrouwd, hij moet gewoon niet op plekken komen waar die dingen gebeuren en zn leuter in zn fucking broek houden!
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  12. #87
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Sorry het is echt een ernstige zaak dat je het zover laat komen om verliefd te worden op een ander terwijl jij getrouwd bent en de ander ook. Er is dus al het een an ander voorafgegaan omdat het bespreekbaar is gemaakt tussen jullie. Is niet de fout van je man omdat hij je verwaarloosd heeft maar is toch echt zeker jouw fout. Jij maakt keuzes en laat bepaalde dingen toe. Net zo erg van die getrouwde man. Zijn arme vrouw moest s weten dat hij interesse toonde in een andere getrouwde vrouw. GADVER!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  13. #88
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Nou sorry hoor als jij weet dat de ander ook verliefd op jou was etc dan heb je er zeker wel wat mee gedaan. Niks mee doen betekent letterlijk niks mee doen en er niet gezellig over gaan praten met diegene. Diegene had t niet eens moeten weten en jij niet van hem. Moehiem mijn mening. Iedereen maakt fouten maar dit soort dingen vind ik gewoon ernstig.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  14. #89
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Heb niet alles kunnen lezen. Zie dat er veel reacties verwijdert zijn ofzo.
    Maar ben het volledig mee eens met Hidaya.

  15. #90
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Nou sorry hoor als jij weet dat de ander ook verliefd op jou was etc dan heb je er zeker wel wat mee gedaan. Niks mee doen betekent letterlijk niks mee doen en er niet gezellig over gaan praten met diegene. Diegene had t niet eens moeten weten en jij niet van hem. Moehiem mijn mening. Iedereen maakt fouten maar dit soort dingen vind ik gewoon ernstig.
    Klopt.
    Ik denk wel dat je "verliefd" kunt worden, of toch allesins je aangetrokken voelen, je hoeft daarvoor niet eens met die persoon contact te hebben. Maar als getrouwde vrouw dien je gewoon alles te blokkeren en te vergeten.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ