1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    65
    21-07-2011

    Citaat Geplaatst door Mtiwiaaaaa Bekijk reactie
    gemeen
    yoerinou i3amar

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    65
    21-07-2011

    Citaat Geplaatst door FaithfullFlower Bekijk reactie
    Dat sommige mensen er lacherig over kunnen doen.. Hoop dat jullie t nooit mee hoeven te maken!
    inderdaad
    als je ooit een snor krijgt
    ga je anders piepen
    :
    yoerinou i3amar

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    193
    08-06-2008

    Citaat Geplaatst door floderina. Bekijk reactie
    inderdaad
    als je ooit een snor krijgt
    ga je anders piepen
    :

    whahaha gekkie Hoe is het nu met je snor hou je die een beetje kort en getrimt whahaha

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    65
    21-07-2011

    als zieknfondst betaalt
    ga ik
    die stroom verbranding doen
    :
    yoerinou i3amar

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    193
    08-06-2008

    Citaat Geplaatst door floderina. Bekijk reactie
    als zieknfondst betaalt
    ga ik
    die stroom verbranding doen
    :
    Whahahahaha jou had ik echt ff nodig vandaag ik lig helemaal dubbel. Zie het al voor me hoe je nu achter je laptop zit met je snor wachten tot ziekenfonds betaald

  6. #36
    MVC Premium

    Reacties
    10.740
    21-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door floderina. Bekijk reactie
    als zieknfondst betaalt
    ga ik
    die stroom verbranding doen
    :

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    65
    21-07-2011

    Citaat Geplaatst door Mtiwiaaaaa Bekijk reactie
    Whahahahaha jou had ik echt ff nodig vandaag ik lig helemaal dubbel. Zie het al voor me hoe je nu achter je laptop zit met je snor wachten tot ziekenfonds betaald
    chouma lach je me uit
    ik wilt die stomme dikke snor weg
    ga ik me
    exman
    laten zien
    dat ik
    mooi ben:
    ould hram hij beledigde me
    over die snor
    yoerinou i3amar

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    65
    21-07-2011

    Citaat Geplaatst door Maroc_Meissie Bekijk reactie
    lach je met me
    of me uit?
    yoerinou i3amar

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    193
    08-06-2008

    Citaat Geplaatst door floderina. Bekijk reactie
    chouma lach je me uit
    ik wilt die stomme dikke snor weg
    ga ik me
    exman
    laten zien
    dat ik
    mooi ben:
    ould hram hij beledigde me
    over die snor

    You go girl laat m zien wat voor schoonheid hij heeft laten gaan..Wel de before and after foto's meenemen

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    48
    27-04-2011

    Diegene die al 2 keer gescheiden zijn willen jullie hertrouwen? Of zeggen jullie nee laat maar.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    65
    21-07-2011

    Citaat Geplaatst door Mtiwiaaaaa Bekijk reactie
    You go girl laat m zien wat voor schoonheid hij heeft laten gaan..Wel de before and after foto's meenemen
    hij gaat zien
    hij zal een poepje laten in zijn broek
    van schrik
    :
    yoerinou i3amar

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    431
    17-05-2007

    Citaat Geplaatst door BabyBling Bekijk reactie
    Een scheiding is voor de 1 een drama en voor de ander een "bevrijding". Elk mens zal een hele goede reden hebben om te scheiden, elke individu heeft z'n grenzen zodra die is overschreden dan komt het onvermijdelijke. Een hele goede vriendin van me is gescheiden en echt waar tot op de dag van vandaag spreekt ze geen kwaad woord over hem, ze vond dat ze een goed huwelijk hadden samen. Zijn moeder heeft wel enige vinger in de pap gehad, maar goed blijkbaar toch niet voor elkaar voorbestemd anders had haar man zich nooit laten distantiƫren van zijn gezin. Het enige wat je kan leren is dat je het beste kan leren omgaan met de situaties die Allah s.w.t. op je pad laat komen.
    Mooi gezegd.

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    1.209
    03-01-2010

    Sorry, maar die vuile was moet je hier echt niet gaan ophangen vind ik.

  14. #44
    La illaha illa ALLAH

    Reacties
    8.092
    06-07-2008

    Citaat Geplaatst door Nismat Bekijk reactie
    Diegene die al 2 keer gescheiden zijn willen jullie hertrouwen? Of zeggen jullie nee laat maar.
    Ik ben 1 keer gescheiden en wil zoiets noooit meer meemaken, wat een emotionele achtbaan is dat zeg.

    Ik ben ook erg bang om te hertrouwen ooit en vooral nu ik 2 kindjes heb moet ik over een 2e huwelijk volgende keer 1000 keer meer nadenken dan de 1e keer. Ik zou misschien best wel willen, maar ik durf gewoon niet meer.

    Ik vond trouwens nog het ergste van mijn scheiding dat mijn schoonzussen (de vrouwen van mijn broers) hun geluk niet op konden toenik ging scheiden. Ze waren altijd zo schijnheilig in mijn gezicht en ik zag ze echt als zussen, heb nog nooit 1 enkel keer slecht over hun gesproken, blijkt dat ze zo blij waren dat mijn huwelijk mislukt was ((woorden als; net goed voor haar). Nadat ik gescheiden was deden ze alsof ik minder was omdat mijn huwelijk kapot was en zij nog wel getrouwd waren met mijn broers.
    Hamdoullilah stonden mijn ouders altijd achter mij, ook mijn broers trouwens, maar hun vrouwen...
    Ik vergeef het hun niet, wollah, van 1 schoonzus had ik echt helemaal nooit verwacht dat ze me een scheiding gunde. Terwijl iedereen wist dat mijn ex-man de oorzaak was. Alsof ik wilde scheiden, ik heb gevochten als een leeuw voor mijn huwelijk en voor mijn gezin om mijn kindjes maar niet zonder vader te laten opgroeien, maar als de andere partij de handdoek in de ring wil gooien, wat moet je dan doen?

    Ik durf ook al om die reden eigenlijk niet te hertrouwen, stel dat het weermisgaat, alleen al die schande weer mee moeten maken bij mijn schoonzussen zou me weer enorm kwetsen.

    Ana dhithoum lah.
    ALLAH OU AKBAR!!!!!

  15. #45
    ;)

    Reacties
    4.772
    20-10-2005

    al ghair inshaAllah