Poll resultaten: Welke Media Software gebruik jij??

Stemmers
71. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Windows Media Player (Microsoft)

    35 49,30%
  • Winamp (Nullsoft)

    16 22,54%
  • RealPlayer (RealNetworks)

    12 16,90%
  • Sonique (TerraLycos)

    0 0%
  • Cowon Jet-Audio (JetAudio)

    0 0%
  • QuickTime (Apple)

    2 2,82%
  • Kazaa/Morpheus buildin Mediaplayer (Sharman/Streamcast Networks)

    29 40,85%
Meerkeuze vragen
  1. #1
    Administrator

    Reacties
    215
    03-12-2000

    MVC Staf MVC Staf

    Welke Media Software gebruik jij??

    Salaam,

    Welke software gebruik jij om muziek te beluisteren?

    Ma3a salama,
    Moderator

  2. #2
    Meowth, Ogen Dicht....

    Reacties
    910
    31-07-2002

    onzintopic maar ach....


    WINAMP
    [size=0,5]Om de wereld voor verder verval te behoeden,[/size]

  3. #3
    La Vie en Rose

    Reacties
    35.904
    08-02-2002

    Kazaa....is echt wel megaaaaaaaaatraag

    maar vroeger gebruikte ik Audiogalaxy..maar die was zo opeens weg

    maar jaa

    I love my 2 boys. I gave them life...
    They gave me a reason to live.

  4. #4
    Perish...

    Reacties
    114
    05-01-2003

    Origineel gepost door graptrui
    winamp bevat spyware!!!

    Uitgeklede versie met alle troep eraf gegooid in msconfig,
    PC heeft geen geheimen voor mij...
    "Hoe minder je hebt te bieden, hoe mooier je de verpakking maakt."

  5. #5
    La Vie en Rose

    Reacties
    35.904
    08-02-2002

    Origineel gepost door Iszy
    Uitgeklede versie met alle troep eraf gegooid in msconfig,
    PC heeft geen geheimen voor mij...
    oeeeeeeeeeeeeeehhh interessant

    het enigste wat ik begrijp in die zin is: versie met alle eraf gegooid en in....
    I love my 2 boys. I gave them life...
    They gave me a reason to live.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    24
    06-01-2003

    ik gebruik mijn eigen hanane soft ware hahahahaha
    :verliefd: beatrix kan niet zwaaien onze koning mohammed is tha best maar zijn vader was ook tha best

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.677
    30-11-2001

    Ik gebruik die van windows voor de muziek op de harde schijf en de muziek die in Kazaa staat luister ik gewoon in Kazaa af

  8. #8
    Berbertje00 & Ik

    Reacties
    183
    17-10-2002

    Origineel gepost door DePaRaBier
    onzintopic maar ach....


    WINAMP




    Ik ook, maar is niet goed?
    Spyware? What the MoFo is dat?


    Heb nooit last gehad van winamp, hoop dat het zo blijft..
    Yahdikumallah wa yuslih balakum


  9. #9
    Administrator

    Reacties
    215
    03-12-2000

    MVC Staf MVC Staf
    Nullsoft moet toch wat terug krijgen voor hun harde werk. Krijg je een prachtige multimedia player kado, begint men te zeuren over spyware. Het is ook nooit goed. Voor niets komt de zon op!

    Freeware/Shareware internet is gebasseerd op 'spyware', datahandling en het (al dan niet commercieel) gebruiken van survey resultaten om diensten en produkten te verbeteren. Of denk je dat men peperdure software schrijft en gratis weggeeft gewoon om jou blij te maken?

    Privacy op internet is een fabeltje, bedacht door mensen met een identiteitscrisis en een slecht geweten! Je hoeft niet bang te zijn voor spyware. Je hebt er geen last van, dus verder ook geen reden om erover te klagen. Het internet en de vele multimedia toepassingen zoals wij die nu kennen (mp3, divx, p2p servers etc) is o.a. te danken aan 'spyware'!

    Heb je wel last van spyware (wat ik me niet kan voorstellen), dan koop je toch een player, ipv er gratiesschhhh één te rippen/dloaden! Men wil altijd maar voor een dubbeltje (of gratiesschhhh) op de eerste rij

    Moderator

  10. #10
    Berbertje00 & Ik

    Reacties
    183
    17-10-2002

    Origineel gepost door Moderator
    Nullsoft moet toch wat terug krijgen voor hun harde werk. Krijg je een prachtige multimedia player kado, begint men te zeuren over spyware. Het is ook nooit goed. Voor niets komt de zon op!

    Freeware/Shareware internet is gebasseerd op 'spyware', datahandling en het (al dan niet commercieel) gebruiken van survey resultaten om diensten en produkten te verbeteren. Of denk je dat men peperdure software schrijft en gratis weggeeft gewoon om jou blij te maken?

    Privacy op internet is een fabeltje, bedacht door mensen met een identiteitscrisis en een slecht geweten! Je hoeft niet bang te zijn voor spyware. Je hebt er geen last van, dus verder ook geen reden om erover te klagen. Het internet en de vele multimedia toepassingen zoals wij die nu kennen (mp3, divx, p2p servers etc) is o.a. te danken aan 'spyware'!

    Heb je wel last van spyware (wat ik me niet kan voorstellen), dan koop je toch een player, ipv er gratiesschhhh één te rippen/dloaden! Men wil altijd maar voor een dubbeltje (of gratiesschhhh) op de eerste rij

    Moderator




    Is dit nu een uitleg over spyware?
    Me Jane You Tarzan.. Qua Innet/pc zit ik nog in hun tijd



    Neej, maar goed.. als ik het dus goed begrijp wordt er gratis software aangeboden met spyware om te kijken hoe en waarvoor je het gebruikt? En met die info gaan de aanbieders dus hun eigen product verbeteren om het eventueel met extra winst te kunnen verkopen..???

    Pfff...ach zolang ik er maar geen last van heb. En DAT gebeurd toch niet las ik duidelijk in de uitleg
    Yahdikumallah wa yuslih balakum


  11. #11
    Administrator

    Reacties
    215
    03-12-2000

    MVC Staf MVC Staf
    Origineel gepost door ReaLFaatjuH
    Is dit nu een uitleg over spyware?
    Me Jane You Tarzan.. Qua Innet/pc zit ik nog in hun tijd



    Neej, maar goed.. als ik het dus goed begrijp wordt er gratis software aangeboden met spyware om te kijken hoe en waarvoor je het gebruikt? En met die info gaan de aanbieders dus hun eigen product verbeteren om het eventueel met extra winst te kunnen verkopen..???

    Pfff...ach zolang ik er maar geen last van heb. En DAT gebeurd toch niet las ik duidelijk in de uitleg
    Precies.

    Meer dan 50% van je pc zit vol met software, welke zodra je verbinding hebt met het internet ongemerkt allerlei data stuurt naar de uitgever. Voornamelijk informatie over hoe jij die software gebruikt. Je hebt er tot nu toe ook niets van gemerkt.

    Je merkt het zodra je bijv. een firewall installeert op je PC, je ziet dan constant applicaties die (ongevraagd) verbinding proberen te maken met het internet.

    Moderator

  12. #12
    Berbertje00 & Ik

    Reacties
    183
    17-10-2002

    Origineel gepost door Moderator
    Precies.

    Meer dan 50% van je pc zit vol met software, welke zodra je verbinding hebt met het internet ongemerkt allerlei data stuurt naar de uitgever. Voornamelijk informatie over hoe jij die software gebruikt. Je hebt er tot nu toe ook niets van gemerkt.

    Je merkt het zodra je bijv. een firewall installeert op je PC, je ziet dan constant applicaties die (ongevraagd) verbinding proberen te maken met het internet.

    Moderator

    jah nu je het over Firewalls hebt.. Ik kom soms niet op msn en dan krijg ik na meerdere malen proberen het bericht dat ik achter een firewall zit?
    Nu, een firewall is toch een soort preventiemiddel voor hackers? Maar ik heb nooit zoiets geinstalleerd.. Hoe kan ik het dan hebben? En ik heb trouwens ook altijd heel erg last van pop-ups als ik het Net ben.

    Hoe kan ik het weghalen als ik een firewall heb, want het is super irritant.

    En dankje wel voor je uitleggen, superlief dat je nog de moeite neemt om het een pc-nalfabeet probeerd uit te leggen.


    Yahdikumallah wa yuslih balakum


  13. #13
    Administrator

    Reacties
    215
    03-12-2000

    MVC Staf MVC Staf
    Origineel gepost door ReaLFaatjuH
    jah nu je het over Firewalls hebt.. Ik kom soms niet op msn en dan krijg ik na meerdere malen proberen het bericht dat ik achter een firewall zit?
    Nu, een firewall is toch een soort preventiemiddel voor hackers? Maar ik heb nooit zoiets geinstalleerd.. Hoe kan ik het dan hebben? En ik heb trouwens ook altijd heel erg last van pop-ups als ik het Net ben.

    Hoe kan ik het weghalen als ik een firewall heb, want het is super irritant.

    En dankje wel voor je uitleggen, superlief dat je nog de moeite neemt om het een pc-nalfabeet probeerd uit te leggen.



    Ligt eraan. Hangt jouw pc in een netwerk? Wat voor soort verbinding heb je?

  14. #14
    Berbertje00 & Ik

    Reacties
    183
    17-10-2002

    Origineel gepost door Moderator
    Ligt eraan. Hangt jouw pc in een netwerk? Wat voor soort verbinding heb je?



    Nee niet in een netwerk, gewoon privegebruik. En ik heb een kabel-aansluiting.

    ..... Hoop dat het meer betekenis heeft voor dan het voor mij heeft.


    Yahdikumallah wa yuslih balakum


  15. #15
    Die Eckte Lid

    Reacties
    4.208
    17-11-2001

    standaard KaZaA en Windows Media Player

    /me sticks with these two
    "...Ik verander de zaken als maffiabazen die een wandeling maken
    Spit met een grote mond, ik ben tot de tanden bewapend
    Veel te dope voor jou om je gram te gaan halen
    Je kan kant noch wal raken, je valt net als je plan in het water..."

    - D@T KrAy-Z MoCrO, Platinum Lid