1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    77.573
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium

    Beste traptechniek op dit moment?

    Welke spelers van dit moment hebben

    1. De beste voorzet?

    2. De beste vrije trap?

    3. Het beste schot?


    Je mag hele wereld afreizen om je beste speler eruit te halen die de beste is in voorzetten of vrije trappen of beste schot...ik zou maar zeggen ..begin maar te zoeken naar je speler

  2. #2
    Best defender

    Reacties
    3.531
    20-10-2003

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten
    Welke spelers van dit moment hebben

    1. De beste voorzet?

    2. De beste vrije trap?

    3. Het beste schot?


    Je mag hele wereld afreizen om je beste speler eruit te halen die de beste is in voorzetten of vrije trappen of beste schot...ik zou maar zeggen ..begin maar te zoeken naar je speler

    1. De beste voorzet? In nederland: Ugur Yildirim (ken ik goed hij komt ook uit Deventer) hij heeft gewoon de beste voorzet. In het buitenland: David Beckham

    2. De beste vrije trap? Van Hooydonk. Die gozer trapt ze in elk land even gemakkelijk in. Beter gemiddelde dan Beckham of een andere speler.

    3. Het beste schot? Roberto Carlos
    ''Alles wat ik zeg kan ook niet waar zijn''

  3. #3
    jaaaaaaaaaaa

    Reacties
    197
    26-09-2004

    Ugur Yildirim heeft sowieso een goed traptechniek, ook qua vrije trappen. Ik mis tegenwoordig de acties en voorzetten van Finidi George in zijn ajaxtijd.
    Figo, Ronaldinho, Hooijdonck, Sneijder, Beckham, Zidane hebben ook allemaal een mooie traptechniek. Roberto Carlos heeft weinig rendement naar mijn mening en kan gewoon hard schieten, maar zuiver is het zelden

    Maar Pirlo van AC Milan heeft denk ik de beste traptechniek van heel de wereld!!

  4. #4
    Best defender

    Reacties
    3.531
    20-10-2003

    Citaat Geplaatst door marocquepasa
    Ugur Yildirim heeft sowieso een goed traptechniek, ook qua vrije trappen. Ik mis tegenwoordig de acties en voorzetten van Finidi George in zijn ajaxtijd.
    Figo, Ronaldinho, Hooijdonck, Sneijder, Beckham, Zidane hebben ook allemaal een mooie traptechniek. Roberto Carlos heeft weinig rendement naar mijn mening en kan gewoon hard schieten, maar zuiver is het zelden

    Maar Pirlo van AC Milan heeft denk ik de beste traptechniek van heel de wereld!!
    Ik heb ook niet gezegd dat R Carlos de beste traptechniek heeft maar het beste schot. Die gozer kan pegelen hoor. Een vrije trap van hem is bijna hetzelfde als een penalty. Laatst tegen Roma bewees hij weer dat ie een schitterend schot heeft.

    En in nederland vind ik Ugur Yilderim idd ook een goede vrije trap hebben. Ik heb vaak wedstrijden gezien van Go Ahead Eagles uit Deventer vorig jaar en hij schoot ook heel veel vrije trappen erin Hij scoorde twee jaar geleden zelfs 6 keer tegen Cambuur Leeuwarden in een wedstrdijd die Go Ahead met 9-0 won
    ''Alles wat ik zeg kan ook niet waar zijn''

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    6.076
    06-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ik vind dat beste baltechniek niet aleenmaar met deze 3 schoten te maken heeft.......

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    6.076
    06-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ronaldinho is namelijk 1 van de beste kwa baltechniek

  7. #7
    Onbereikbare- Lid

    Reacties
    576
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten
    Welke spelers van dit moment hebben

    1. De beste voorzet?

    2. De beste vrije trap?

    3. Het beste schot?


    Je mag hele wereld afreizen om je beste speler eruit te halen die de beste is in voorzetten of vrije trappen of beste schot...ik zou maar zeggen ..begin maar te zoeken naar je speler

    1. Beckham

    2. Zidane

    3. Lampard, Nedved


    Maar ik verander vijf minuten later toch weer van mening
    ]

  8. #8
    Bismillah

    Reacties
    504
    06-11-2003

    Citaat Geplaatst door xxhananexx
    Ik vind dat beste baltechniek niet aleenmaar met deze 3 schoten te maken heeft.......
    Daarom wordt er ook gevraagd naar de beste TRAPtechniek

  9. #9
    MVC Premium

    Reacties
    6.076
    06-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door maroc1984
    Daarom wordt er ook gevraagd naar de beste TRAPtechniek

    Sorry ......ik had het te snel gelezen

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    93
    23-05-2004

    Traptechniek? Dan hebben jullie Nastja Ceh nog niet eens gezien

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    13
    25-10-2004

    1. De beste voorzet?
    Beckham..

    2. De beste vrije trap?
    Zidane.. en niet zeggen beckham of hooydonk... die kunnen 't alleen op papier..

    3. Het beste schot?
    Rivaldo en geen carlos... ze schieten bijna even hard... alleen rivaldo is preciezer..

  12. #12
    Ik ben GEEN 37 jaar!

    Reacties
    5.010
    05-10-2003

    yildirum heeft in nederland sowieso de beste traptechniek, bijna elke doelpunt komt van zijn voorzet...