1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    26
    08-03-2002

    Hoogwater Marokkanen.

    Luister Lieve marokkanen,

    Wat vinden jullie nou van de hoogwater marokkaanse jongen dit zijn toch geen mannen meer. En het wordt alleen maar erger. Bestaan er nog echte marokkaanse mannen........... Toch meiden

    Schande,,,,


    Groetjes oujdia

  2. #2
    Benny Felous Djelli

    Reacties
    5.099
    13-09-2001

    Iewa Kadd je moet ze niet allemaal over een kam scheren. Er zijn nog genoeg echte mannen. Maar meid wat versta jij onder een echte man. Iemand die GEEN hoogwater draagt. Dit is wel erg kort door de bocht meid. Zoals iedereen weet schoonheid zit van binnen. En je kunt echt niet aan iemands kleding zien welke waarden en normen hanteerd.

    L Mounia

  3. #3
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    Kadd ik dacht dat je me een man vond zo te zien niet

  4. #4
    obsesion

    Reacties
    842
    05-07-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Nou die jongens met die hoogwater broeken lijken net wijfen...

    Schandalig...!!

  5. #5
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    Bij allah sinds wanneer is een broek oprollen haram.Ik heb een hele goede vriend uit saie arabie heeft veel leuke idieen maar hij heeft me nooit me verboden men broek omhoog te rollen of goed te kleden

  6. #6
    Beloved Member

    Reacties
    438
    20-02-2002

    Iwaaaaaaaaaaaaaa safi, wat gaat jou dat nou aan??? Als die marokkaanse jongens hoogwaterbroeken leuk vinden..... dan is het toch hun probleem!!!! IedeR en zijn smaak toch?? Ze zitten jou niet in de weg... En hoe weet jij nou of zij geen ECHTE mannen zijn????/

    KIJK NAAR JEZELF, WANT ER ZIJN GENOEG ANDERE.......... en geniet van je leven........

    Widad

    ~Hdi Marra Men 3doek Oe Alf Marra Men Sdik~


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    26
    08-03-2002

    Ho ho Ho!!!!

    Jullie begrijpen mij helemaal verkeerd!!!

    Hoogwater is maar een voorbeeld!!
    En iemands drachten zegt heel wat over een persoon.
    Ik heb het over de jongens die met broeken lopen vol met vlekken, oorbelletje homo jasjes.

    Dit zijn toch geen mannen.
    Ezhma modda

    Schandalig

  8. #8
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    haha vlekken is relax mijn beste vriend heeft dat gedaan puma'tjes er onder is mooi hoor

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    26
    08-03-2002

    Dag abdenour,

    Het valt me van je tegen.
    Allah heeft ons gevraagd om ons degelijk te kleden.
    Maar goed, het kan ook aan mij liggen.
    groetjes kadd. Oujdia

  10. #10
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    hahaha jou gedachte is een beetje bekrompen marokkaans.wat is mis met een broek die vlekken heeft allah swt verbiedo ns zijde te dragen niet broeken met vlekken.Ik ken jongnes met al taqwa 19 20 18 jaar met een baard een soenah baard dus.En dragen diesel broekjes omhoog etc Ze dragen ook die pakistaans kleren doei k ook af en toe en jellaba.De jongens die zich niet kunnen kleden zijn meestal dealers of criminelen niet alle maar een slordige 80%

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    26
    08-03-2002

    abdenour ik denk helemaal niet bekrompen.

    Ik ga dit jaar toevallig afstuderen en ben tot bepaalde grenzen vrij modieus. Ben alleen bang, dat wij marokkanen zullen vergeten waar wij vandaan komen. Begrijp je wat ik bedoel.

  12. #12
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    Broek omhoog heben wij verzonnen dus het is marokkaans

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    26
    08-03-2002

    abdenour niet dat ik wil vluchten, ik moet nu weg de keuken wacht.

  14. #14
    MVC Premium

    Reacties
    16
    06-03-2002

    MVC Premium MVC Premium
    hoi hoi
    ik weet nie waar jullie je zo druk om maken laar iedereen zich kleden zoals ze willen en met dat hoog water en vlekken in de broek volgens mij liepen ze er in marokko eerder mee als hiero dus ik denk nie dat de jongens vergeten waar ze vandaan komen en ik vind het wel mooi en ik denk dat meer het wel mooi vinden

  15. #15
    Beloved Member

    Reacties
    438
    20-02-2002

    HC lady ALLAHAI RDA3LIK!!!!!!!!!!!!!!

    Ik voor de rest niks aan toe te voegen

    Iedereen moet zelf weten hoe die kleed/gedraag/praat enz.....

    Boesa kbiraaaaaaaaaaa

    ~Hdi Marra Men 3doek Oe Alf Marra Men Sdik~