1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    108
    23-03-2011

    Iemand ervaring met islamitische hotels in turkije

    vertel op: hoe was het?

    ik denk wel dat het leuker is om met andere stel te gaan, want in me uppie in vrouwenzwembad of een lekkere spa-behandeling is ook geen hol aan.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.425
    07-10-2009


  3. #3
    all eyes on me

    Reacties
    8.204
    05-03-2009

    Turkije is erg gefocused op t westen en niet op islam..
    I wish that i could have this feeling for life.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.545
    02-05-2007

    ❤ Mama Van 2 Prinsesjes En Een Prinsje
    (2008)(2011)(2012)

  5. #5
    Ait touzine

    Reacties
    532
    23-03-2008

    Citaat Geplaatst door orientelqueen Bekijk reactie
    Turkije is erg gefocused op t westen en niet op islam..
    Daar is niets van waar, mijn zus gaat elk jaar nr Turkije. Ze verbleef in een all-in hotel, ze durfde niet van hun vlees eten omdat ze niet zeker wist of het wel halal was. Haar man was dat dan gaan vragen aan het personeel van is dit halal, dat personeel keek nr hem van hoe durft gij dat vragen, die waren echt beledigd. 2 jaar terug is ze nr Agadir geweest, ze at gezellig van dat vlees, tot haar man te weten is gekomen dat dat niet halal is, en die vieze honden zeiden er niets van. Dus schrijf Turkije niet zo snel af, ze zijn misschien op sommigen gebieden zigzag, maar onze Marokkanen doen niet onder

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    11
    31-01-2011

    Daar zul je er niet zo veel van vinden vrees ik! Ik ben met mijn man ook naar turkeije geweest en het is inderdaad erg verwesterd!

  7. #7
    all eyes on me

    Reacties
    8.204
    05-03-2009

    Islamitische hotels??? Ik heb er nooit van gehoord daar.
    Benin dat smerige Alanya geweest nou nooit meer.
    gEEF mij maar Marrakech!!
    I wish that i could have this feeling for life.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    108
    23-03-2011

    waarom zijn wij marokkanen altyd zo negatief.
    TURKIJE IS EEN GEWELDIG LAND, ZOWEL MENSEN ALS LANDSCHAP

    en ja er bestaan islamitische hotels, worden ook veel bezocht door welvarende midden-oosten gezinnen
    geloof mij het is echt BOOMING BUSINESS...is enorm in opkomst...want zeg nou zelf...tis toch ideaal voor ons.

    en wat betreft marokko....: IS OOK EEN GEWELDIG LAND, BEN ER GEK OP....maar as usual loopt marokko altijd achter en zijn er nog niet dergelijke faciliteiten(op die gescheiden simpele zwembad in tanger na, waar je belachelijk veel voor betaald!!)

    je kan terecht bij

    Caprice palace en bij Bera alanya

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.545
    02-05-2007

    Citaat Geplaatst door Saffraan Bekijk reactie

    en ja er bestaan islamitische hotels, worden ook veel bezocht door welvarende midden-oosten gezinnen
    geloof mij het is echt BOOMING BUSINESS...is enorm in opkomst...want zeg nou zelf...tis toch ideaal voor ons.

    Je kan terecht bij

    Caprice palace en bij Bera alanya
    Dat klopt, elk jaar dat ik daar ben zitten er veel arabieren en soms marrokanen.

    En caprice en bera zijn niet de enige hoor

    Je hebt ook nog Sahinn paradise en nog een maar ben de naam kwijt.

    I love it
    ❤ Mama Van 2 Prinsesjes En Een Prinsje
    (2008)(2011)(2012)

  10. #10
    Bijna Lid

    Reacties
    7.876
    13-03-2005

    Zo en we hebben hier een nationalistische Turk in ons midden,dat zijn Turken bijna allemaal ofcourse

    ben paar jaar terug naar side en antalya geweest,gatverdamme NOOIT MEER. was geen islamitisch hotel maar echt die medewerkers van hotel keken me echt aan alsof ik van mars kwam, tegen die ongelovigen Russen,duitsers en hollanders deden ze extreem aardig en beleefd. terwijl die Russen hun als vuil behandelen. en wij als mede-moslims werden niet goed behandeld en ze deden arrogant tegen ons. nou goh van je moslims broeders/zuster moet je het hebben!!

    EN daar moet je als turk trots op zijn??? don't think so...

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.545
    02-05-2007

    Jeetje, waar gaat over . Ts zoekt info over islamitische hotels en dan komen jullie het verpesten met je onzin. Alsof jullie zulke goede moslims zijn als jullie het tenminste zijn. Zitten elkaar zwart te maken, jullie maken nog liever jullie eigen moslimbroeder/zuster dood als het zou moeten. En niet te vergeten dat het ook Ramadan is. Erg zijn jullie zeg.
    ❤ Mama Van 2 Prinsesjes En Een Prinsje
    (2008)(2011)(2012)

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.649
    08-10-2007

    Ik ben naar Caprice Palace geweest, GEWELDIG!!

    Maar ga niet naar Marmaris, Side, Antalya, Alanya en dat soort ongein. Dat is gewoon een en al fitna! Turkse meiden die erbij lopen alsof ze Lady Gaga zijn en allemaal van die verwijfde Turkse mannen. Nee sorry....dat is gewoon echt een schande.

    Als je de echte normale Turken wil ontmoeten dan moet je naar die dorpen gaan maar daar is geen zak te beleven.
    In Istanbul is het een mix... het is daar heel verwarrend. Overal moskeeen en je hoort de hele dag door de adhaan...maar je ziet bijna niemand de moskee binnenlopen..
    Moge Allah Subhanna Wa Ta'Allaah onze vasten accepteren, onze gebeden verhoren en ons beschermen tegen het kwade. AMIN!

    Ramadan Moubarak!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.649
    08-10-2007

    Citaat Geplaatst door Turkmen Bekijk reactie
    Ik heb helemaal niks tegen andere volkelen mensen zijn mensen. Maar waar echt gruwelijke hekel aan hebt dan zijn dat marokanen wel zo welde man als de vrouw gatverdamme jullie zijn echt vieze volk.Goed dat Turken je als een khape hebben behandeld hahaha





    De Turken behandelen marokaanse vrouwen in marokko ook als een h0er dus je moet niet zo klaaaagen kamelenkop
    Wat doe je hier dan op MAROKKO . nl???? Ga naar H ababam en ga daar de boel verzieken in deze Heillige Maand... als deze maand al wat voor je betekent!
    Moge Allah Subhanna Wa Ta'Allaah onze vasten accepteren, onze gebeden verhoren en ons beschermen tegen het kwade. AMIN!

    Ramadan Moubarak!

  14. #14
    Technicolordreamcoat

    Reacties
    2.380
    05-08-2007

    Citaat Geplaatst door orientelqueen Bekijk reactie
    Turkije is erg gefocused op t westen en niet op islam..
    Ben het er niet mee eens. Ga eens een kijkje nemen, je zult verstelt staan..
    Rasul (saw): ''Allah is meer tevreden met het berouw van een dienaar van Hem, dan een ieder van jullie zou zijn als hij zijn kameel in een dorre woestijn zou kwijt raken en hem dan plotseling zou vinden'' (Overgeleverd door Bukharie en Moeslim.)

  15. #15
    Technicolordreamcoat

    Reacties
    2.380
    05-08-2007

    Citaat Geplaatst door orientelqueen Bekijk reactie
    Islamitische hotels??? Ik heb er nooit van gehoord daar.
    Benin dat smerige Alanya geweest nou nooit meer.
    gEEF mij maar Marrakech!!
    ehh dan zou ik beter zoeken, want ze zijn er! In Alanya al Stuk of 3!! Ben er namelijk geweest..
    Rasul (saw): ''Allah is meer tevreden met het berouw van een dienaar van Hem, dan een ieder van jullie zou zijn als hij zijn kameel in een dorre woestijn zou kwijt raken en hem dan plotseling zou vinden'' (Overgeleverd door Bukharie en Moeslim.)