1. #1
    Alhamdoelilah

    Reacties
    2.221
    07-01-2008

    Na 3 weken de pil...

    Salaam dames,

    Kort geleden plaatste ik hier een topic over de kraambloeding na 40 dagen. Er werd een link geplaatst naar al yaqeen.com met daarin de verplichting om na 40 dagen gewoon weer de bidden en te vasten, ondanks de kraambloeding die nog aanwezig is.

    Nu is het zo dat ik de pil 3 weken geslikt heb (gisteravond laatste) en binnen deze dagen dus ongesteld moet worden, maar hoe onderscheid ik de menstruatie van de bloeding die ik nog steeds heb? Wanneer moet ik stoppen met bidden en vasten? Hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.

    Groetjes.

  2. #2
    ik ben het!

    Reacties
    1.264
    14-01-2011

    je kan beter naar een gyneacoloog gaan voor onderzoek, dan heb je gelijk het antwoord.
    er zijn veel vrouwen die bloedingen hebben, maar bij iedereen kan de oorzaak verschillen.
    veel succes

  3. #3

    Reacties
    4.785
    17-02-2010

    Als je voortdurend bloedingen hebt is het zo dat je de menstruatie moet '' volgen'' van de andere vrouwen in huis.
    Heb je die niet dan dien je de normale tijd dat je ongesteld wordt te nemen, en ook de hoeveelheid dagen dat je ongesteld bent als tijd te nemen.

    Verder is het zo dat menstruatie bloed een kenmerkende geur en textuur heeft.


    Misschien is dit interessant voor jou om te lezen mbt de kraambloeding.
    http://islamqa.com/en/ref/10488

    Verder zou ik indd naar een gynaecoloog gaan.
    ik had vernomen van mijn verloskundige dat kraambloedingen soms zelfs 70 dagen kunnen duren.

    Maar ik zou een afspraak maken om te checken of alles oké is.
    و صدق الشعر اذ يقول ؛ قل لي صاحب اراك غريبا، بين هذا الانام دون الخليل
    قلت كلا! بل الانام غريب انا في عالم و هذه سبيلي. هذا هو الغريب ؛ غريب عند العابثين من البشر ولكنه عند ربه في مقام كريم

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.236
    29-01-2010

    bij mij was het zo kraambloeding werden na de geboorte steeds minder en bruiner en na pil gebruik opeens heel helder rood bloed met stolsels en dat was mijn minstruatie