1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.236
    29-01-2010

    Wat is dit nou!! Iedereen die ik ken is bezig met afvallen en rage of zo

    echt iedereen is met dieeten(cb,koolhydraten,(sb,zkh dieet,enkel doet het gezond plus sport,) begonnen zowel nu als voor de ramadan
    dan heb ik het niet over 5kilo maar meer dan 10kilo
    en ze zijn extreem dik,bij lukt het niet ik zou niet weten hoe ik moet beginnen????
    mensen wat zijn jullie tips

  2. #2
    Chamalia

    Reacties
    3.132
    03-04-2009

    volslank is de nieuwe mode
    ...
    In het juni -nummer van Vogue in Italie op de voorpagina 3 volle dames ....
    meerdere gebruikers!

  3. #3
    marocanische

    Reacties
    5.192
    06-03-2008

    Ik denk dat mensen tegenwoordig meer bewust zijn van hun overgewicht en het goede voorbeeld aan hun kinderen willen geven.

    Tips:
    - Eet elke dag gestoofde groente (doe van alles wat: wortels, sperziebonen, brocoli etc)
    - Drink hale volle melk ipv volle melk (drink niet meer dan 1 glas per dag)
    - Koop absoluut geen snacks
    - 2 fruit per dag (voorkeur gebruik maken van groene appels en ananas)
    Denk aan de Dag des Oordeels, wanneer jij verantwoording zal moeten afleggen bij Allah Jij en jouw daden zullen het enige zijn wat zal tellen. Noch uw familiebanden noch uw kinderen zullen u op de Dag der Opstanding iets baten. Hij zal over u beslissen. En God ziet alles wat gij doet. ( Soerat al-Momtahanah: Aya 3 )

  4. #4
    Chamalia

    Reacties
    3.132
    03-04-2009

    en nog een tip:
    in de ramadan je soep niet aandikken met meel of verdikkingsmiddel...
    geen gefrituurde dingen
    meerdere gebruikers!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    6.460
    29-02-2004

    Citaat Geplaatst door gamar Bekijk reactie
    echt iedereen is met dieeten(cb,koolhydraten,(sb,zkh dieet,enkel doet het gezond plus sport,) begonnen zowel nu als voor de ramadan
    dan heb ik het niet over 5kilo maar meer dan 10kilo
    en ze zijn extreem dik,bij lukt het niet ik zou niet weten hoe ik moet beginnen????
    mensen wat zijn jullie tips
    Nu jij nog!

    We die only once...
    and for such a long time...


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    6.460
    29-02-2004

    Citaat Geplaatst door Somayra_ Bekijk reactie
    volslank is de nieuwe mode
    ...
    In het juni -nummer van Vogue in Italie op de voorpagina 3 volle dames ....

    Ja, dat is wat ze je willen laten geloven. En de zomer erop is het opeens weer size zero. Men hoort gewoon te sporten en gezond te leven. Daardoor zit je zoveel lekkerder in je vel. En niet gaan sporten omdat Fatima en Khadija het ook doen. Dat is een stomme reden.

    We die only once...
    and for such a long time...


  7. #7
    Love my prinsesjes

    Reacties
    3.821
    28-04-2005

    Citaat Geplaatst door Vlampje Bekijk reactie
    Ja, dat is wat ze je willen laten geloven. En de zomer erop is het opeens weer size zero. Men hoort gewoon te sporten en gezond te leven. Daardoor zit je zoveel lekkerder in je vel. En niet gaan sporten omdat Fatima en Khadija het ook doen. Dat is een stomme reden.
    Gezond leven is prima, maar ik wil mijn zak chips en chocola echt niet missen in het weekend bij een filmpje...

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.236
    29-01-2010

    Citaat Geplaatst door Vlampje Bekijk reactie
    Nu jij nog!
    ik doe juist alles omgekeer van gezond het is bij mij kwisti van de knop omdraaien
    maar toch lukt het me niet door nog van alles en nog wat,ik heb en fiets gebrek aan mijn eigen tijd,oppas heb ik niet als ik die heb wel een van mijn kind ook eruit samen,

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.236
    29-01-2010

    ik krijg meer binnen dan ik verbruik
    werk niet