1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2.461
    06-05-2010

    Het spel is voor hem over

    Vanaf nu ziet hij de kinderen niet meer.

    Hij negeert mijn verzoek, en laat alles aan mij over.

    Mijn jongste vertelde me net dat papa zegt: "mama is stom".

    Dit is voor mij de druppel die de emmer doet overlopen.

    Niets zal me meer doen laten overtuigen dat de kinderen hun vader moeten blijven zien.

    De kinderen willen hun vader überhaupt niet eens zien.

  2. #2
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    1.413
    08-05-2005

    Jeetjeeee hij durft
    Ik hou van mijn prinses leila inoe

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    8.757
    03-12-2009

    Arme kindjes.
    I keep my dreams alive untill the right time.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.667
    03-11-2010

    Dit is echt fout van hem:s, maar ik zou zeggen doe wat goed is voor je kinderen
    als ze hun vader niet willen zien hierdoor .Bescherm ze maar verbied ze nooit
    om hun vader niet te zien, het is en blijft hun vader in welke situatie dan ook.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    546
    11-05-2011

    Moeilijk.....
    Allah O Akbar

  6. #6
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Bah bah.. over de rug van de kinderen elkaar proberen te kwetsen.. how low can you go...
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  7. #7
    TheFirstLady!

    Reacties
    16.306
    30-10-2003

    Jij bent ook continu bezig met je ex. Waarom??
    Als hij niet wilt betalen of weet ik het; so what! Dat is zijn verlies, niet die van jou. Zorg nou maar ALLEEN voor jezelf en je kids en screw him!


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    574
    24-02-2011

    Tja, jammer genoeg heeft hij ook zijn rechten als vader. Of jij het nu wil of niet..

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.461
    06-05-2010

    Ik zorg in godsnaam dag en nacht voor de kinderen. Ik geef mij helemaal over aan de kinderen, en dan komt die laffe LAFFE eikel, mijn kinderen vertellen dat mama STOM is ??? Sorry, maar dit gaat mij vééls te ver, op een gegeven wil ik hier een einde aan maken!

  10. #10
    TheFirstLady!

    Reacties
    16.306
    30-10-2003

    En waarom willen de kinderen hun vader niet meer zien? Dat zal ook niet zomaar zijn, want hoe slecht mama's en papa's zijn, de kinderen blijven gek op hun ouders en willen altijd mama en papa zien. Volgens mij speel jij hierin ook een grote (negatieve) rol in...


  11. #11
    Blessed

    Reacties
    2.450
    13-04-2009

    Citaat Geplaatst door ImeneBella Bekijk reactie
    Jij bent ook continu bezig met je ex. Waarom??
    Als hij niet wilt betalen of weet ik het; so what! Dat is zijn verlies, niet die van jou. Zorg nou maar ALLEEN voor jezelf en je kids en screw him!

    En zo hoort het inderdaad!
    S&H

  12. #12
    TheFirstLady!

    Reacties
    16.306
    30-10-2003

    Citaat Geplaatst door OkOk Bekijk reactie
    Ik zorg in godsnaam dag en nacht voor de kinderen. Ik geef mij helemaal over aan de kinderen, en dan komt die laffe LAFFE eikel, mijn kinderen vertellen dat mama STOM is ??? Sorry, maar dit gaat mij vééls te ver, op een gegeven wil ik hier een einde aan maken!
    Jij maakt je veelste druk om hem.
    Als hij dat heeft gezegd, moet je je kinderen uitleggen dat papa zomaar wat zegt. Het laatste wat je moet doen is hen hun vader ontnemen. Want zo ben jij ook geen haar beter, meid.


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    574
    24-02-2011

    Citaat Geplaatst door OkOk Bekijk reactie
    Ik zorg in godsnaam dag en nacht voor de kinderen. Ik geef mij helemaal over aan de kinderen, en dan komt die laffe LAFFE eikel, mijn kinderen vertellen dat mama STOM is ??? Sorry, maar dit gaat mij vééls te ver, op een gegeven wil ik hier een einde aan maken!
    Kom op, het is je ex-man. Had je dan verwacht dat hij zo positief over je zou praten? Hij moet dat alleen niet doen waar de kinderen bij zijn, vind dat je ondanks een scheiding kinderen er buiten moet laten.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    2.461
    06-05-2010

    Ik heb OOK rechten niet alleen HIJ. Ik ben geen ezelin om dit te moeten pikken! De kinderen zien er tegenop als ik ze vertel papa er zo aankomt. Waarom zou ik ze dat aandoen??

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    574
    24-02-2011

    Citaat Geplaatst door OkOk Bekijk reactie
    Ik heb OOK rechten niet alleen HIJ. Ik ben geen ezelin om dit te moeten pikken! De kinderen zien er tegenop als ik ze vertel papa er zo aankomt. Waarom zou ik ze dat aandoen??
    Dan ga jij achter je rechten aan, niet je kinderen er van weerhouden om hun vader te zien. Wel eens met ImeneBella, speel je zelf geen rol in het vormen van een negatief beeld van je ex-man?