1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    10.800
    12-12-2010

    Wasmiddel en wasverzachter gebruiken jullie?

    Ik hou er van als mijn was lekker ruikt heb op dit moment robijn sensation(ruikt heerlijk)lenor goud(gaat wel) en lenor lavendel
    ( ruikt ook wel maar blijft niet lang...en wasmiddel ?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5.038
    03-02-2010

    zowel wasverzachter als wasmiddel gebruik ik DASH.
    ik heb vele geprobeerd maar over deze ben ik echt tevreden je ruikt het de hele dag door.
    ElHamdoelilah Yarabie!!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.074
    17-01-2011

    Is wasverzachter nou eigelijk om je was zachter te laten voelen of om lekker te ruiken want het eerste doet tie mij bij echt niet!

    Mijn handdoeken worden echt hard als ze uit de wasmachine komen..

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    7.540
    30-06-2009




  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    7.540
    30-06-2009

    Citaat Geplaatst door Sunlight_ Bekijk reactie
    Is wasverzachter nou eigelijk om je was zachter te laten voelen of om lekker te ruiken want het eerste doet tie mij bij echt niet!

    Mijn handdoeken worden echt hard als ze uit de wasmachine komen..
    welke wasverzachter gebruik je dan? mijn handoeken voelen ook niet zo zijdezacht aan zoals ze in reclame's beweren, maar ze ruiken wel heerlijk.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    10.800
    12-12-2010

    Citaat Geplaatst door Miss_Tashel7it Bekijk reactie


    hahah en ik dacht dat ik verslaaf was aan wasverzachters

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    10.800
    12-12-2010

    Citaat Geplaatst door Sunlight_ Bekijk reactie
    Is wasverzachter nou eigelijk om je was zachter te laten voelen of om lekker te ruiken want het eerste doet tie mij bij echt niet!

    Mijn handdoeken worden echt hard als ze uit de wasmachine komen..
    om het zacht aan te laten voelen en lekker te ruiken wel wasverzachter gebruik jij? lenor is wel goed en robijn

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    10.800
    12-12-2010

    Citaat Geplaatst door NoLoveNoCry Bekijk reactie
    zowel wasverzachter als wasmiddel gebruik ik DASH.
    ik heb vele geprobeerd maar over deze ben ik echt tevreden je ruikt het de hele dag door.
    heeft Dasch ook een wasverzachter nooit gezien? ik wissel ook af en toe met dash en ariel wasmiddel

  9. #9
    Chamalia

    Reacties
    3.132
    03-04-2009

    Ariel wasmiddel
    Robijn wasverzachter

    alhoewel ik ook merk dat de handdoeken er niet zo zacht uitkomen als Robijn beweert in reclames..
    Misschien toch maar Lenor?
    meerdere gebruikers!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.074
    17-01-2011

    Ik gebruik die van Robijn gewoon. Maar volgens mij ligt het echt aan de wasmachine! Want mijn moeder die gebruikt geen wasverzachter alleen zon'n grote fles Ariel, die bij de Makro vaak in de aanbieding is, en haar kleren ruik je veel meer dan de mijne.

    Ik dacht ik doe het goed, gebruik Robijn klein en krachtig plus die wasverzachter met al die bloemtjes erop . Of ik moet er echt overdreven veel in doen, dan pas ruik ik iets.

  11. #11
    MVC Premium

    Reacties
    10.740
    21-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Voorheen Robijn maar sinds een jaar overgestapt op Persil..merk dat de vlekken die mijn kleuter op zn kleding mee naar huis neemt met Persil op een lager temperatuur sneller eruit worden gewassen. Wasverzachter Silan..

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.074
    17-01-2011

    Citaat Geplaatst door Maroc_Meissie Bekijk reactie
    Voorheen Robijn maar sinds een jaar overgestapt op Persil..merk dat de vlekken die mijn kleuter op zn kleding mee naar huis neemt met Persil op een lager temperatuur sneller eruit worden gewassen. Wasverzachter Silan..
    Is het zo dat je voor babykleertjes geen wasverzachter mag gebruiken? Geldt dat voor peuters/kleuters niet meer?

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    10.800
    12-12-2010

    ik heb ook die robjijn met die bloemetjes maar vind die blauwe lenor echt het lekkerste en blijft langer zitten heb echt alle kleuren geprobeerd

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    15.599
    23-10-2005

    Wasmiddel van Dash (die blauwe vloeibare) en wasverzachter van Lenor (blauwe en witte)
    Offline

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    3.415
    12-06-2011

    Wasmiddel: Dash met febreze effect
    Wasverzachter: Soupline (blauwe)
    Sami3na wa ata3na..