Poll resultaten: Wie is jullie favoriet?

Stemmers
427. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Lina

    332 77,75%
  • Samia

    54 12,65%
  • Amira

    41 9,60%
  1. #376
    MVC Lid

    Reacties
    192
    25-04-2008

    Up voor jou en kijk uit voor die "noodweer".
    sir tnakez

  2. #377
    Voorgoed Offline.

    Reacties
    2.307
    17-06-2011

    Citaat Geplaatst door lifeless Bekijk reactie
    Ja, vond ik ook Maarja, dit kom vaker voor dan je zou verwachten!



    Bedankt voor het mooie compliment

    Ja idd,had het wel een beetje verwacht!

  3. #378
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Citaat Geplaatst door haaajjaaarr Bekijk reactie
    hey Lifeless,
    Aangezien je graag de mening wil weten van je lezers haha
    k vind je verhaal in een woord; geweldig
    blijf vooral doorgaan met schrijven zou ik zeggen, want jou schrijftalent is zeldzaam!
    Kussss x
    Wat lief van je, dankjewel!

    Citaat Geplaatst door hollereer Bekijk reactie
    Up voor jou en kijk uit voor die "noodweer".
    Hahaha, ik wel!
    Jij was degene die door de regen moest lopen. Voor hetzelfde geld was je door de bliksem getroffen!!
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  4. #379
    nultien.

    Reacties
    69
    10-08-2010

    Heel mooii ga snel verder

    The prettiest thing you can wear is a smile.


  5. #380
    #,, Prinsesjj (L)

    Reacties
    1.259
    19-05-2007

    Wauwww keep up the good work!

    Love it!

    Xx

    We can go, far away.. to a sunny place. Yallah habibi!


  6. #381
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Citaat Geplaatst door Nador_Prinsesjj Bekijk reactie
    Wauwww keep up the good work!

    Love it!

    Xx
    Thnxx

    Ik schrijf vandaag weer verder! x


    Ps: dames bedankt voor jullie upss
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  7. #382
    Je nachtmerrie;)

    Reacties
    258
    05-12-2010

    oepaaaaaaaaa!
    'Als het avond wordt, verwacht dan niet dat het weer ochtend wordt en als het ochtend wordt,verwacht dan niet dat het avond wordt. Als je gezond bent,moet je je op ziekte voorbereiden en als je leeft,moet je je op de dood voorbereiden'.
    -15

  8. #383
    MVC Lid

    Reacties
    150
    25-05-2010

    Citaat Geplaatst door lifeless Bekijk reactie
    Thnxx

    Ik schrijf vandaag weer verder! x


    Ps: dames bedankt voor jullie upss

    waar wacht je nog op.. can't waitt

  9. #384
    Voorgoed Offline.

    Reacties
    2.307
    17-06-2011

    Is er een andere schrijfster ofso?

  10. #385
    MVC Lid

    Reacties
    150
    25-05-2010

    Citaat Geplaatst door Mileila_moslima Bekijk reactie
    Is er een andere schrijfster ofso?
    jaah ik hahah

    nee se had me em gestuurd om te vragen of k em wou plaatsen der inet doet raar maar se zei net hoeft niet meer

  11. #386
    Voorgoed Offline.

    Reacties
    2.307
    17-06-2011

    Citaat Geplaatst door KRULLENBOLLL. Bekijk reactie
    jaah ik hahah

    nee se had me em gestuurd om te vragen of k em wou plaatsen der inet doet raar maar se zei net hoeft niet meer
    Ow haha oke!

  12. #387
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Citaat Geplaatst door KRULLENBOLLL. Bekijk reactie
    jaah ik hahah

    nee se had me em gestuurd om te vragen of k em wou plaatsen der inet doet raar maar se zei net hoeft niet meer
    Dankjewel schat, wat zou ik zonder jou moeten
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  13. #388
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    30.1 Het antwoord


    Amira

    De afgelopen dagen, heeft Amira doorgebracht in haar slaapkamer. Niemand hoeft te proberen bij haar in de buurt te komen of met haar te praten. Zelfs Ikram kan Amira nu niet luchten of zien. De enige die haar verdriet een beetje kan afnemen, zijn haar vrienden Ben & Jerry, de enige mannen die je in je leven nodig hebt. Maar zodra die op zijn, valt Amira weer terug in haar eindeloze huilbui. ‘Ik kan niet zonder hem, ik kan niet zonder hem,’ prevelt Amira in zichzelf.
    Op dat moment gaat Amira’s telefoon over. Vluchtig kijkt Amira op het beeldscherm en ziet dat het Lina is die haar de hele dag door belt, met de bedoeling haar te steunen in deze moeilijke tijd.
    ‘Lien,’ zegt Amira haast onhoorbaar. ‘Ik kan niet zonder hem.’
    ‘Mira, ben je nu weer aan het huilen?’ zucht Lina een tikkeltje geërgerd. Ze haat het als mensen huilen, ze kan haar eigen verdriet of gevoelens ook niet uitstaan.
    ‘Ik ben zo wanhopig gek op hem, dat ik hem hier zelfs voor zou vergeven als hij zou bewijzen dat hij echt alleen voor mij wilt gaan.’
    ‘Vergeven? Ben je helemaal gek geworden?’ roept Lina aan de andere kant van de lijn. ‘Vergeven dat hij is vreemd gegaan? Damn girl. Hij is ook maar een mens, hij poept geen goud of zo.’
    ‘Maar weet je wat het zeerst doet?’ praat Amira ongestoord verder. ‘Het kan hem niks schelen. Het kan hem niets schelen dat ik hem na al deze dagen niet heb gebeld, noch ge-sms’t. Het kan hem helemaal niets schelen! Hij heeft het niet eens opgemerkt, vandaar dat hij niets van zich laat horen. Volgens mij is hij zelfs blij dat ik hem niet continue lastig val.’
    ‘Zie je,’ zucht Lina. ‘Hij is het gewoonweg niet waard Amira.’
    ‘Hij geeft niets om me,’ treurt Amira en ze voelt opnieuw een huilbui aankomen. Leeg staart ze voor zich uit en wilt weer troost zoeken bij Ben & Jerry.
    ‘Ik heb films?’ probeert Lina in een zielige poging een ander onderwerp te startten. Er klinkt geen gehoor vanuit Amira’s kant en Lina slaakt een diepe zucht. ‘Lieverd, kom op, wees nou de oude gezellige spontane Amira. Wees niet zo saai, en zoek afleiding. Desnoods van andere mannen. Ik heb een hele leuke buurman voor je in de aanbieding? Ik heb ooit gehoord dat je een man het best kan vergeten door een andere ervoor in te ruilen.’
    ‘Ik wil niemand anders!’ barst Amira uit. Nu weet Amira eindelijk hoe Lina zich heeft gevoeld. Ook zij heeft mannen afgeschreven, en dat kan Amira nu prima begrijpen.
    ‘Ik wil hem dood hebben. Hij moet gestraft worden! Hoe kan hij nou verdergaan met zijn leuke leventje, terwijl ik hier dood ga van de pijn?’ roept Amira uit pure frustratie. Ze is zo verstrooid, dat ze niet beseft wat ze allemaal zegt.
    Lina denkt even na, ze is het met Amira eens. ‘Ik ga even iemand bellen, dan bel ik je vanavond.’
    ‘Oké,’ snikt Amira.

    Just one look in the mirror, and I know I don't look the same being alone
    I don't walk the same without you on my arm
    It feels like the end, I lost my friend
    I can't sleep at night, the hurt in my eyes, won't go away
    I'm in so much pain


    Amira luistert naar de tekst van het nummer. De woorden dringen haar oorschelp binnen en de pijn lijkt nu heviger dan alvorens. ‘Verdomme!’ vloekt Amira en ze smijt haar telefoon tegen de muur. Nooit geweten dat liefdesverdriet zo’n pijn deed. De gedachte dat Hicham vreemd zou gaan, had ze ergens in haar achterhoofd. Maar ze hoopte ergens dat zijn gedrag een andere verklaring had.
    Amira is op dit moment zo gefrustreerd, dat het haar niet eens kan schelen of ze er nog is of niet. Ze kan zo echt niet verder, het liefst wilt ze haar ogen sluiten en niet meer wakker worden. Zo hoeft ze al deze pijn niet te verdragen.
    Alsof de duivel een spelletje met haar speelt, flitsen alle mooie momenten en herinneringen van haar en Hicham voorbij. Hun eerste ontmoeting, hun eerste kus, maar bovenal de liefde die hij haar ooit gaf. Amira kan zijn gezicht nog voor zich zien, zijn lieve pretoogjes, zijn lieve lach. Maar Lina heeft gelijk, ze moet verder zonder hem, hoe moeilijk het ook is.
    In haar ooghoek ziet ze de telefoon, die ze net met alle kracht in haar fijne lichaam tegen de muur had gesmeten, overgaan. Amira had verwacht dat ze de telefoon kapot gesmeten had, en dat was stiekem ook haar doel geweest. In eerste instantie wilt Amira hem over laten gaan, maar iets zegt haar dat ze moet opnemen.
    Als ze ziet dat het Hicham is die haar belt, krijgt Amira zowat een hartverzakking. Moet ze opnemen? Wel, niet, wel, niet. Amira zit in een dubio, ze heeft gemengde gevoelens.
    Haar duim gaat automatisch naar het groene knopje, alsof die door iemand anders bestuurd wordt.
    ‘Ja?’ probeert Amira zo koel mogelijk te klinken. Ze wilt niet dat hij aan haar hoort dat ze gehuild heeft.
    ‘Amira? Ben je er?’
    Amira slaakt een zucht, zijn vertrouwde stem horen maakt het allemaal nog moeilijker.
    ‘Ik wil je iets vertellen,’ begint hij dan.
    ‘Nee. Je hoeft me niets te vertellen. Ik heb het met mijn eigen ogen moeten zien. En dat is maar goed ook.’
    ‘Huh, wat? Hoe?’ stamelt Hicham verward.
    ‘Hoe jij daar met die s*let liep!’ Amira’s stem is inmiddels overgegaan in woede, en eigenlijk is ze erg oneerlijk bezig. De vrouw waarmee hij liep, zag er in de verste verte niet als een s*let uit. Ze droeg beschaafde kleding en droeg zelfs een hoofddoek.
    ‘Gedraag je Amira. Zeg dat nooit, en nooit meer,’ zegt hij bits. Amira valt weer terug in haar oude rol, en begint te huilen. ‘Hoe durf je haar nog te verdedigen? Je hebt mij ingewisseld voor haar. Dat wijf met de theedoek op het hoofd. Hoe kan ik ooit voor jou zijn gevallen Hicham, hoe? Ik dacht werkelijk dat je de liefde van me leven was.’
    ‘Dat wijf met de theedoek op het hoofd, is toevallig wel mijn verloofde,’ zegt Hicham op zijn beurt.
    Amira’s is zo onthutst dat ze bevriest. Haar wereld lijkt even stil te staan en de slaapkamermuren lijken om haar heen te draaien. ‘V.. Verloofd?’ stottert Amira.
    ‘Ik ga binnenkort trouwen,’ verduidelijkt Hicham, alsof Amira dat niet begrijpt. ‘Onze relatie was zinloos. Mijn ouders zullen je niet accepteren. Ze eisen een Berberse, en jij voldoet niet aan die eis, jammer genoeg. Ik hou van je Amira, je hebt mijn hart, maar er is geen toekomst. Ik wilde je het zo vaak zeggen, maar ik kon geen geschikt moment vinden. We hebben een mooie tijd gehad samen, maar aan al het moois komt een eind, dus bij deze.’
    Amira’s ogen vullen zich met tranen. Zijn woorden lijken een klap die met harde kracht terecht komt in haar gezicht. ‘Dus dat was het?’ piept Amira.
    ‘Daarom ben ik verhuisd naar Antwerpen, mijn verloofde woont daar en we zullen na de bruiloft intrekken in dat huis. Het spijt me Amira, het spijt me echt.’
    ‘Besef je dan niet wat dit met me doet, besef je dan niet hoeveel pijn je me bezorgd? Je laat me gewoon stikken, en gaat verder met je schijnheilige leventje. Jij gaat trouwen en wordt gelukkig, hoe kan je leven met het idee dat je iemands hart gebroken hebt? En waarom moest ik er zelf achterkomen? Waarom heb jij het me nooit recht in me gezicht verteld? Omdat je daar niet mans genoeg voor bent natuurlijk! Hier kom je niet zomaar vanaf Hicham,’ dreigt Amira.
    En dat zijn Amira’s laatste woorden. Ze breekt haar simkaart door tweeën en slaat het dekbed over haar hoofd heen. En zo blijft Amira urenlang huilend liggen.

    Lina

    Nadat Lina heeft opgehangen, ijsbeert ze ongedurig door de huiskamer heen. Ze is woedend, ziedend, laaiend. Ze haat mannen! Het zijn klootzakken! Hufters! Kansloze piemelbezitters!
    Ze grist haar telefoon van de keukentafel en belt Ramzi op. Ze heeft een geniaal plan en de gevaarlijke beruchte Ramzi kan haar met het plan helpen. Natuurlijk ziet ze de gevaren van Ramzi in, maar dat kan haar uit boosheid niets meer schelen. ‘Hé Lina, wat ben ik blij dat je me belt!’
    ‘Ramzi, je moet me helpen!’ komt Lina ter zaken.
    ‘Met wat?’ vraagt hij.
    Lina verteld dat een jongen, genaamd Hicham, haar zonder toestemming heeft aangeraakt op plekken waar Lina dat niet wilde. Een leugentje voor eigen bestwil, vind Lina. Enkel op deze manier zal Ramzi doen wat ze van hem vraagt. ‘Sla hem in elkaar, maak hem af tot hij nauwelijks op zijn eigen benen kan staan, tot hij gaat smeken voor zijn leven en nooit meer een onschuldige meid, als ik, zal aanraken met zijn smerige poten.’
    Ramzi is woest. ‘Ik ga hem zoeken,’ zegt hij kordaat. Wanneer er is opgehangen lacht Lina voldaan. Hicham heeft haar helemaal niet aangeraakt, sterker nog, ze heeft hem nooit in levenden lijve gezien. Maar Ramzi moet met hem afhandelen, en dat zal hij goed doen ook. Hij zal het Hicham betaald zetten dat Amira anderhalf jaar van haar leven heeft verspild aan zo’n eikel!
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  14. #389
    MVC Lid

    Reacties
    150
    25-05-2010

    Citaat Geplaatst door lifeless Bekijk reactie
    Dankjewel schat, wat zou ik zonder jou moeten
    iwajah kan jou moeilijk zo laten stressen whahawh

  15. #390
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Uppen is gratis dames.
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love