1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.817
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Veenendaalse start magazine voor Marokkaans-Nederlandse vrouw

    De Marokkaans-Nederlandse vrouw in Nederland kan vanaf volgende week een tijdschrift speciaal op hen gericht kopen.

    Het eerste nummer van lifestyle magazine HODA (spreek uit: HOEDA) is vanaf de eerste ramadandag, 1 augustus 2011, verkrijgbaar. Oprichtster en hoofdredacteur is Hoda Hamdaoui uit Veenendaal.

    HODA is het eerste lifestyle magazine voor de Marokkaans-Nederlandse vrouw. HODA betekent 'gids & goede weg'. Een tijdschrift met mode, beauty, interieur, reizen, gezondheid, koken, muziek, werk en meer… ,,Eindelijk een mooi lifestyle blad voor de Marokkaans-Nederlandse vrouw met een goede mix van alle pracht uit El Maghrib en het gezellige uit ons mooi kikkerlandje'', zegt Hoda Hamdaoui. ,,Kortom HODA is hét lifestyle magazine voor de Marokkaans-Nederlandse vrouw."

    Nederland is een mengelmoes van verschillende culturen en zo ook de Marokkaanse. Hamdaoui: ,,De Marokkaans-Nederlandse dames blijken uit onafhankelijk onderzoek het meest modebewust te zijn, erg geïnteresseerd in mode en geven zeer veel geld uit aan beauty, mode & lifestyle. Maandelijks tussen de 500 tot 800 euro. Deze dames gaan minder uit dan andere Nederlanders en hebben daardoor meer tijd en geld te besteden. Dé ultieme doelgroep voor een lifestyleblad."

    Het 'extreem' hoge koopgedrag van de Marokkaans-Nederlandse dames is volgens de Veenendaalse ook terug te zien in de huidige mode. ,,Zo duurt de tuniek trend in Nederland al een aantal jaren, puur omdat de -gesluierde- dames zeker vijf stuks in hun basis garderobe bezitten. De legging of broek onder jurk of rok is een ander voorbeeld en zo ook de huidige zomer trend van maxi rokken en jurken."

    ,,De Marokkaans-Nederlandse vrouw gaat voor een goed verzorgd uiterlijk zowel in mode als in beauty en HODA is een aangename gids waarin ze zichzelf eindelijk zullen herkennen", belooft Hamdaoui.

    De eerste editie van HODA is voor 3,99 euro online te bestellen, en bij een aantal winkels in Nederland verkrijgbaar.

    Meer weten? Volg HODA via Facebook, Hyves, Twitter of blog: www.ditishoda.nl


    Bron: veenendaalsekrant.nl

  2. #2
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    over 12 maanden falliet
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    5.811
    17-07-2009

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    De Marokkaans-Nederlandse dames blijken uit onafhankelijk onderzoek het meest modebewust te zijn, erg geïnteresseerd in mode en geven zeer veel geld uit aan beauty, mode & lifestyle. Maandelijks tussen de 500 tot 800 euro.
    zozo...dan houden ze vast geen 3,99 over voor een tijdschrift
    De posts die geplaatst worden op deze gebruikersnaam kunnen persiflerend, satirisch of parodiërend van aard zijn. De poster behoudt zich het recht voor stijlmiddelen te gebruiken die, ondanks dat de intentie daartoe bij de poster ontbreekt, ertoe kunnen leiden dat lezers zich geschokt, beledigd of gekwetst voelen. Poster aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor materiële of immateriële schade ontstaan door geplaatste reacties.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    53
    04-01-2010

    gaat niks worden aangezien marokkanen elkaar niks gunnen. zowel de vrouwen als de mannen..

  5. #5
    Zero-dix.

    Reacties
    1.790
    30-04-2008

    Doe maar niettt. Andere tijdschriften zullen waarschijnlijk niet zo heel erg veel verschillen van deze. Waarschijnlijk deze iets meer met een Marokkaans tintje, welakien zoveel verschil zal het heus niet uitmaken. En zeydoen Marokkanen halen hun inspiratie van de kufar dus -moe- waar gaat dit over, menna het meest modebewust.

  6. #6
    Al kasoel

    Reacties
    1.042
    28-05-2009

    Zulk bladen gaan nergens over,gaan altijd over hoe je meer naar de klote kunt gaan, en nu als Nederlands-Marokkaanse Moslim meisje. Laatiemand komen met een blad voor de Nederlandse moslim vrouw, met tips, en advies hoe een vrouw zich kan redden in een wereld van overspel, zondens en verleidingen. Dat zou ik toejuichingen. En jah, veel zullen het weer niet mee eens zijn, zoals veel koffar met hen ook niet. Don't hate the messenger!!!

  7. #7
    Alleen ik.

    Reacties
    13.040
    20-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb eens zo een Marokkaanse krant gelezen, wat was gebaseerd op alleen maar onzin. De columnist kon niet eens fatsoenlijk Nederlands schrijven.
    Dit soort tijdschriften zijn niet succesvol. Voor 3,99 kan ik drie edities van de Grazia kopen, waar ik op feiten en goedgeschoolde journalisten kan stuiten.

  8. #8
    Love, Pray and Eat

    Reacties
    173
    31-10-2005

    En wat zijn we weer eens positief

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    4.545
    02-05-2005

    tangawia je hebt postief zijn en realistisch in dit geval is het gewoon niet realistisch vroeger had je zo een blad mzine weet niet of het nog steeds bestaat maar dat s tog ook 10000 keer niks..

    zoals iemand al zei grazia, beau monde, elle etc. zijn egt goede tijdschriften denk dat mensen daar liever geld aan uitgeven dan aan dit soort shit (en geloof me het zal shit zijn) hooguit 1 keer uit nieuwschierigheid en dan is et klaar
    When Jesus died who is running the show

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.356
    01-05-2011

    3.99 vind ik persoonlijk wel duur voor en beginnende tijdschrift zeg....... vraag me af hoe dik die is.
    voorbeeld: Grazia toen der tijd werd de eerste keer gratis uitgedeeld en daarna werd die 1 euro en pas daarna werd de prijs verhoogd.
    Insha'Allah.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.764
    05-03-2008

    lekkere aanmoedigende reacties hier pff

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    5.811
    17-07-2009

    ja hallo ze weten toch wie de doelgroep is...zeikende marokkanen...dan krijg je dit
    De posts die geplaatst worden op deze gebruikersnaam kunnen persiflerend, satirisch of parodiërend van aard zijn. De poster behoudt zich het recht voor stijlmiddelen te gebruiken die, ondanks dat de intentie daartoe bij de poster ontbreekt, ertoe kunnen leiden dat lezers zich geschokt, beledigd of gekwetst voelen. Poster aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor materiële of immateriële schade ontstaan door geplaatste reacties.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    722
    13-05-2011

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    De Marokkaans-Nederlandse vrouw in Nederland kan vanaf volgende week een tijdschrift speciaal op hen gericht kopen.

    Het eerste nummer van lifestyle magazine HODA (spreek uit: HOEDA) is vanaf de eerste ramadandag, 1 augustus 2011, verkrijgbaar. Oprichtster en hoofdredacteur is Hoda Hamdaoui uit Veenendaal.

    HODA is het eerste lifestyle magazine voor de Marokkaans-Nederlandse vrouw. HODA betekent 'gids & goede weg'. Een tijdschrift met mode, beauty, interieur, reizen, gezondheid, koken, muziek, werk en meer… ,,Eindelijk een mooi lifestyle blad voor de Marokkaans-Nederlandse vrouw met een goede mix van alle pracht uit El Maghrib en het gezellige uit ons mooi kikkerlandje'', zegt Hoda Hamdaoui. ,,Kortom HODA is hét lifestyle magazine voor de Marokkaans-Nederlandse vrouw."

    Nederland is een mengelmoes van verschillende culturen en zo ook de Marokkaanse. Hamdaoui: ,,De Marokkaans-Nederlandse dames blijken uit onafhankelijk onderzoek het meest modebewust te zijn, erg geïnteresseerd in mode en geven zeer veel geld uit aan beauty, mode & lifestyle. Maandelijks tussen de 500 tot 800 euro. Deze dames gaan minder uit dan andere Nederlanders en hebben daardoor meer tijd en geld te besteden. Dé ultieme doelgroep voor een lifestyleblad."

    Het 'extreem' hoge koopgedrag van de Marokkaans-Nederlandse dames is volgens de Veenendaalse ook terug te zien in de huidige mode. ,,Zo duurt de tuniek trend in Nederland al een aantal jaren, puur omdat de -gesluierde- dames zeker vijf stuks in hun basis garderobe bezitten. De legging of broek onder jurk of rok is een ander voorbeeld en zo ook de huidige zomer trend van maxi rokken en jurken."

    ,,De Marokkaans-Nederlandse vrouw gaat voor een goed verzorgd uiterlijk zowel in mode als in beauty en HODA is een aangename gids waarin ze zichzelf eindelijk zullen herkennen", belooft Hamdaoui.

    De eerste editie van HODA is voor 3,99 euro online te bestellen, en bij een aantal winkels in Nederland verkrijgbaar.

    Meer weten? Volg HODA via Facebook, Hyves, Twitter of blog: www.ditishoda.nl


    Bron: veenendaalsekrant.nl




    Chapeau voor Hoda , ik denk dat dit heel goed gaat draaien in de toekomst inshallah!
    -

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    5.811
    17-07-2009

    kom jij op de cover cashew?
    De posts die geplaatst worden op deze gebruikersnaam kunnen persiflerend, satirisch of parodiërend van aard zijn. De poster behoudt zich het recht voor stijlmiddelen te gebruiken die, ondanks dat de intentie daartoe bij de poster ontbreekt, ertoe kunnen leiden dat lezers zich geschokt, beledigd of gekwetst voelen. Poster aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor materiële of immateriële schade ontstaan door geplaatste reacties.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.356
    01-05-2011

    Ik vind het een beetje onnodig. Als tijdschrift zal het waarschijnlijk minder goed draaien dan als site. Verder vind ik het onnodig dat er speciaal voor de marokkaanse vrouw een tijdschrift komt. De marokkaanse nederlandse verschilt niet veel van de andere nederlandse vrouwen. In ieder geval relatief minder.

    Ik zeg niet dat het een slecht idee is hoor, zeker niet, maar als tijdschrift vorm vind ik het minder dan als er een professionele site kwam. Het is namelijk gewoon een feit dat er meer wordt gesurft dan dat er wordt gekocht om te lezen
    Insha'Allah.