1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    9
    25-07-2011

    Exclamation Turk uit het noordelijke gedeelte van turkije

    Hoi allemaal,

    Ik zit in een probleem!

    Sinds maart heb ik een Turkse jonge ontmoet

    De ontmoeting vond plaats als volgt mijn oom had een afspraak met een jonge makelaar in Rotterdam mijn oom gaf aan dat hij zich irriteert aan Marokkanen die geen Marokkaans praten tijdens werk hij gaf aan dat we er vandaag één zouden ontmoeten. Ik werk trouwens voor mijn oom, ik doe administratief werk als bijbaantje.

    Toen kwam er een jonge donker kort harige arabier(dacht ik dan)naar binnen in pak hij was zoooooooo knap wallah massalah dacht ik wat zij wij dames blessed met een knappe Man als dat. En hij zei ik kom voor dhr.Moussar, aangenaamd mijn naam is Ismael!

    Dus mijn oom kwam naar binnen en zei in het Marokkaans laten we zaken doen. Dus hij keek stomverbaasd aan en zei ik versta u niet. Toen begon hij uit te leggen dat hij van turkse afkomst was en wat hij doet en gaf aan dat hij een studie volgt aan de HRO.

    Toen keek hij mij opdat moment zoooo strak aan dat ik niet wist wat ik moest doen. Zijn blik deed wonderen!
    Nadat mijn oom naar achteren ging kwam hij naar mij toe en zei

    'jij bent dus Houda'

    Ik zei ja maar wist verder niks te zeggen

    Hij vroeg me wat ik deed en ik vroeg hem wat ik deed

    En hij zei vandaag was het bestemd om jou te ontmoeten hij gaf aan om in contact met mij te willen blijven. Ik dacht nee geen turk meeste in Rotterdam zij Players etc, dus ik zei sorry ben verloofd maar was een leugen.
    Hij gaf aan jammer, en zei bahibeck enti nour ila heyne

    Dus ik dacht wat de fuckkkkkkk!!!!!!!

    En hij liep weg die gast had zoveel een effect op gehad dat ik over hem droomde.

    Één ding moet ik wel duidelijk maken is dat ik altijd op Marokkaanse mannen viel dus echte mannen niet jullie straat schoffies die iedereen voor **** ziet omdat we gewoon prachtig zijn. Want niet alle dames zijn ontmaagd of ****** als de hoeren die we hebben in Marokko. Anyways

    Dus deze Turkse mysterieuze jonge man van 23 kom ik weer tegen toevallig in een supermarkt. Hij zegt heeee Houda ga je voor je man koken. Ik zeg niet vandaag morgen met een glimlach! Hij komt naar me toe en grijpt me bij me arm en zeg laten we dit niet verbergen ik voelde wat jij voelde ik weet dat je niet verloofd bent. Waar is je ring?
    Ik zei ja die heb ik thuis gelaten hij bleef me maar aanstaren. Heel zijn gedrag alles wat ie deed was gewoon een echte man. Hij zij kom ik hoef je nummer niet laten we praten bij de bankjes voor de AH. Ik zei is goed hij bleef maar in m'n ogen staren.

    Hij gaf aan wat hij deed en wat voor studie hij deed en vertelde dat hij 6 maanden in Fes had gewoond voor stage.

    Dit was dus de voorkennis !!!!!!

    Nu heb ik met hem al maanden en het gaat zo goed dat ik met hem wil trouwen.

    Wat moet ik doen zou het werken????????

  2. #2
    Hope.

    Reacties
    1.311
    10-05-2007

    Jemig, hoe oud ben je? 15 jaar?

  3. #3
    Araoui

    Reacties
    2.378
    01-07-2007

    Ik denk dat jij, je laat leiden door je gevoelens i.p.v je verstand en omdat hij zo´n enorm indruk op je heeft gemaakt, maar zelfs is dat is niet erg, als jij, je gelukkig met hem voelt en je weet dat hij je kan bieden, wat niet zomaar een man je kan bieden.

    Is hij werkelijk voor je geschikt of wil je hem voor het feit, dat hij je een strak blik gaf en dat hij een indruk op je heeft gemaakt, want een man of een vrouw voor de toekomst is diegene die verantwoordelijkheid aankan en daar staat wanneer nodig is en niet iemand die zijn uiterlijk voorop heeft staan..Ook aangezien je al ruim 6 maanden samen zijn, betekent dat je het ene andere mee hebt gemaakt samen en alleen jij weet hoe en wat het je uiteindelijk zal kunnen opleveren en vergeet niet dat je gevoelens op een dag voorbij gaan, wanneer zijn blik, gedrag etc allemaal normaal voor je wordt, waarvan je niet meer zal opkijken, wat je dan nog hebt, dat jou bij hem houdt of hem bij jou houdt?
    من المؤلم أن تعيش على ذكرى حب سيئة ...ولكن المؤلم أكثر أن ترتبط بشخص آخر فقط لتنسى هذه الحب

  4. #4
    Papa & Mama's kanjer

    Reacties
    712
    17-10-2008

    Meid, het enige wat je van mij kan aannemen is dat je je hart moet volgen. Naar marokkaanse jongens moet je niet luisteren, die haten turken.. Waarom weet ik niet, zij hebben veel meer respect dan de marokkaanse jongens. Luister naar je hart, het is een moslim neem ik aan en daar gaat het om..
    Gair inshallah xxx

    Wie het positieve niet ervaart kan het negatieve niet herkennen.



    La illaaha illallah


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.630
    17-06-2011

    haha waarom gaan jullie niet trouwen dan?

    vrouwen zijn ingewikkeld
    nadorrrrr kariaaaa inoeee


  6. #6
    Araoui

    Reacties
    2.378
    01-07-2007

    Citaat Geplaatst door bloempje92 Bekijk reactie
    Meid, het enige wat je van mij kan aannemen is dat je je hart moet volgen. Naar marokkaanse jongens moet je niet luisteren, die haten turken.. Waarom weet ik niet, zij hebben veel meer respect dan de marokkaanse jongens. Luister naar je hart, het is een moslim neem ik aan en daar gaat het om..
    Gair inshallah xxx
    Sellaam wa3likoem,

    Geloof jij erin, dat je hart je altijd naar de juiste weg zal leiden? Je hart volgen, betekent je ziel zijn zin geven vind je niet? Zijn er grenzen die jij stelt voor je eigen wil en je verlangens? Ik wil niet brutaal of onbeschoft overkomen, maar dat alle meiden goedkoop zijn of dat alle jongens haters etc zijn woorden die kinderen gebruiken, doordat zij talloze slechte situaties mee hebben gemaakt waar zij zelf voor hebben gezorgd en creeeren een beperkt beeld over de meiden of de jongens.

    Gair Inscha´Allah en naast je hart heeft allah soebhanah je gezegend met een verstand.
    من المؤلم أن تعيش على ذكرى حب سيئة ...ولكن المؤلم أكثر أن ترتبط بشخص آخر فقط لتنسى هذه الحب

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.943
    13-11-2010

    Houda_ajlal
    Nu heb ik met hem al maanden en het gaat zo goed dat ik met hem wil trouwen.
    Dan is deze topic toch overbodig!

    Trouw gewon alstublieft met 'm, we betalen jullie trouw feest wel als je er voor zorgt dat deze topic verwijdert word.

  8. #8
    Offline

    Reacties
    9.586
    27-09-2008

    Citaat Geplaatst door Houda_ajlal Bekijk reactie
    Nou dus meneer Orochimaru wat er dus echt was gebeurd is; Ik liep door de stad naar mijn vakkenvul baantje en ik kwam een Turk tegen. Hij gaf me een knipoog en ik droomde meteen een heel sprookje in mijn hoofdje.

    Owww, ach ja je komt wel meer Turken tegen schat.
    LOL, Jezus stierf voor mijn zondes.

    The one who sins is the one who will die. The child will not share the guilt of the parent, nor will the parent share the guilt of the child. The righteousness of the righteous will be credited to them, and the wickedness of the wicked will be charged against them. Ezekiel 18:20

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.943
    13-11-2010

    Citaat Geplaatst door Vrijgezellig Bekijk reactie
    Sellaam wa3likoem,

    Geloof jij erin, dat je hart je altijd naar de juiste weg zal leiden? Je hart volgen, betekent je ziel zijn zin geven vind je niet? Zijn er grenzen die jij stelt voor je eigen wil en je verlangens? Ik wil niet brutaal of onbeschoft overkomen, maar dat alle meiden goedkoop zijn of dat alle jongens haters etc zijn woorden die kinderen gebruiken, doordat zij talloze slechte situaties mee hebben gemaakt waar zij zelf voor hebben gezorgd en creeeren een beperkt beeld over de meiden of de jongens.

    Gair Inscha´Allah en naast je hart heeft allah soebhanah je gezegend met een verstand.
    Je hebt 't wel hier over marokkaanse (puber) meiden agie, maar dat terzijde.

    En wat betreft je hart volgen, het klinkt allemaal mooi en romantisch, maar soms moet je je hart laten voor wat het is en je verstand volgen. Die Turken zijn gevaarlijk wanneer het komt op Eerwraak. Desnoods schieten ze haar en haar hele familie naar de klote om hun Eer te redden.

  10. #10
    Araoui

    Reacties
    2.378
    01-07-2007

    Citaat Geplaatst door antigay Bekijk reactie
    Je hebt 't wel hier over marokkaanse (puber) meiden agie, maar dat terzijde.

    En wat betreft je hart volgen, het klinkt allemaal mooi en romantisch, maar soms moet je je hart laten voor wat het is en je verstand volgen. Die Turken zijn gevaarlijk wanneer het komt op Eerwraak. Desnoods schieten ze haar en haar hele familie naar de klote om hun Eer te redden.
    Ik heb het tegen elke meid of jongen of het een puber is of een oudere met puberale denkwijze en men moet kijken naar hoe zijn broeder/zuster is en niet hoe andere zijn en diegene daarop oordelen.

    je hart leidt je niet altijd naar de juiste weg, daarom bestaat iets als salaat istikhara en een gezegend verstand, dat je overweg met je problemen helpt en je ouders die jou het beste wensen etc en broeder het gaat mij niet of het een turk is of iets anders, want die keuze blijft van haar en haar ouders..
    من المؤلم أن تعيش على ذكرى حب سيئة ...ولكن المؤلم أكثر أن ترتبط بشخص آخر فقط لتنسى هذه الحب

  11. #11
    Abarod.

    Reacties
    3
    10-05-2007

    Wij marokkaanse jongens die het gemaakt hebben lachen jullie uit billeh.
    Dan gaan ze doen net als de hollanders die wijven jaa die straatschoffies dit dat allemaal hetzelfde.
    Maar het doet jullie pijn als jullie marokkaanse jongens zien die het gemaakt hebben dikke auto mooie huis goeie baan.
    dan gaan ze lopen zeggen ja drugsdealers.
    beslama

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.943
    13-11-2010

    Citaat Geplaatst door Vrijgezellig Bekijk reactie
    Ik heb het tegen elke meid of jongen of het een puber is of een oudere met puberale denkwijze en men moet kijken naar hoe zijn broeder/zuster is en niet hoe andere zijn en diegene daarop oordelen.

    je hart leidt je niet altijd naar de juiste weg, daarom bestaat iets als salaat istikhara en een gezegend verstand, dat je overweg met je problemen helpt en je ouders die jou het beste wensen etc en broeder het gaat mij niet of het een turk is of iets anders, want die keuze blijft van haar en haar ouders..
    Agie, dit klopt allemaal als Bus, maar hoe groot acht jij de kans dat ze dit gaan toepassen.

    Agie, wanneer die turk er goed uitziet en Gel in z'n haren heeft met goude kettingen om z'n nek heeft en in een mooie auto rijd dan laat haar verstand haar in de steek en dan kan ze salaat istighara ook vergeten.

  13. #13
    Araoui

    Reacties
    2.378
    01-07-2007

    Citaat Geplaatst door antigay Bekijk reactie
    Agie, dit klopt allemaal als Bus, maar hoe groot acht jij de kans dat ze dit gaan toepassen.

    Agie, wanneer die turk er goed uitziet en Gel in z'n haren heeft met goude kettingen om z'n nek heeft en in een mooie auto rijd dan laat haar verstand haar in de steek en dan kan ze salaat istighara ook vergeten.
    Ik schat de kans erg klein in, maar door woorden bestaat er een kans dat ze iets gaat inzien, wat ze vergeten was.

    Mocht het een jongedame zijn die snel onder de indruk raakt en nogal kortzichtig is over het leven, dan kan ik me voorstellen dat zij haar verstand achteraan zet in de rij, maar dat hoop ik niet, want een stap richting het huwelijk is makelijk, maar een stap richting het juiste huwelijk met sterke basis is moeilijk en zeldzaam in mijn en jouw tijd
    من المؤلم أن تعيش على ذكرى حب سيئة ...ولكن المؤلم أكثر أن ترتبط بشخص آخر فقط لتنسى هذه الحب

  14. #14
    Global Intifada

    Reacties
    3.801
    06-10-2010

    Turkendag vandaag wla? en dat verhaaltje is echt bledder. Kifesh hij pakt je zomaar bij je arm? Hoezo respectloos, ik zou hem een kopstoot geven.
    Matnefaghshie 3lieya b7el TONINA

    Fie gater xXPareltjeXx.

  15. #15
    Voorgoed weg!

    Reacties
    7.603
    11-09-2008

    Haha echt funny, leek net die series van MBC..
    Gone With The Wind!

Tags voor deze discussie