1. #16
    Voortvluchtig

    Reacties
    1.002
    27-12-2004

    Welke bladzijde ben je?

  2. #17
    Forever yours

    Reacties
    20.931
    05-10-2006

    Citaat Geplaatst door Houda_ajlal Bekijk reactie
    Hoi allemaal,

    Ik zit in een probleem!

    Sinds maart heb ik een Turkse jonge ontmoet

    De ontmoeting vond plaats als volgt mijn oom had een afspraak met een jonge makelaar in Rotterdam mijn oom gaf aan dat hij zich irriteert aan Marokkanen die geen Marokkaans praten tijdens werk hij gaf aan dat we er vandaag één zouden ontmoeten. Ik werk trouwens voor mijn oom, ik doe administratief werk als bijbaantje.

    Toen kwam er een jonge donker kort harige arabier(dacht ik dan)naar binnen in pak hij was zoooooooo knap wallah massalah dacht ik wat zij wij dames blessed met een knappe Man als dat. En hij zei ik kom voor dhr.Moussar, aangenaamd mijn naam is Ismael!

    Dus mijn oom kwam naar binnen en zei in het Marokkaans laten we zaken doen. Dus hij keek stomverbaasd aan en zei ik versta u niet. Toen begon hij uit te leggen dat hij van turkse afkomst was en wat hij doet en gaf aan dat hij een studie volgt aan de HRO.

    Toen keek hij mij opdat moment zoooo strak aan dat ik niet wist wat ik moest doen. Zijn blik deed wonderen!
    Nadat mijn oom naar achteren ging kwam hij naar mij toe en zei

    'jij bent dus Houda'

    Ik zei ja maar wist verder niks te zeggen

    Hij vroeg me wat ik deed en ik vroeg hem wat ik deed

    En hij zei vandaag was het bestemd om jou te ontmoeten hij gaf aan om in contact met mij te willen blijven. Ik dacht nee geen turk meeste in Rotterdam zij Players etc, dus ik zei sorry ben verloofd maar was een leugen.
    Hij gaf aan jammer, en zei bahibeck enti nour ila heyne

    Dus ik dacht wat de fuckkkkkkk!!!!!!!

    En hij liep weg die gast had zoveel een effect op gehad dat ik over hem droomde.

    Één ding moet ik wel duidelijk maken is dat ik altijd op Marokkaanse mannen viel dus echte mannen niet jullie straat schoffies die iedereen voor **** ziet omdat we gewoon prachtig zijn. Want niet alle dames zijn ontmaagd of ****** als de hoeren die we hebben in Marokko. Anyways

    Dus deze Turkse mysterieuze jonge man van 23 kom ik weer tegen toevallig in een supermarkt. Hij zegt heeee Houda ga je voor je man koken. Ik zeg niet vandaag morgen met een glimlach! Hij komt naar me toe en grijpt me bij me arm en zeg laten we dit niet verbergen ik voelde wat jij voelde ik weet dat je niet verloofd bent. Waar is je ring?
    Ik zei ja die heb ik thuis gelaten hij bleef me maar aanstaren. Heel zijn gedrag alles wat ie deed was gewoon een echte man. Hij zij kom ik hoef je nummer niet laten we praten bij de bankjes voor de AH. Ik zei is goed hij bleef maar in m'n ogen staren
    .

    Hij gaf aan wat hij deed en wat voor studie hij deed en vertelde dat hij 6 maanden in Fes had gewoond voor stage.

    Dit was dus de voorkennis !!!!!!

    Nu heb ik met hem al maanden en het gaat zo goed dat ik met hem wil trouwen.

    Wat moet ik doen zou het werken????????
    je gedraagt je als een mashallah zuster

    je oma/moeder/tante zullen blij zijn met een dochter zoals jij die hen uitmaakt voor een ****

    ringen in de islam
    je zelf laten ompraten terwijl je aangaf verloofd te zijn. hoe bedoel je makkelijk


    en toen ging de wekker

    "When a husband and wife look at each other with love, Allah looks at both with mercy"
    [Bukhari 6:19 & Tirmidhi 14:79]


  3. #18
    péace.

    Reacties
    1.566
    10-04-2011

    Dat wordt danspasjes oefenen, meissie.


  4. #19
    Jbala rock!

    Reacties
    16.250
    09-12-2007

    Dat ik die hele tekst nog gelezen heb ook.

  5. #20
    butterrr

    Reacties
    1.371
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door WinterSoessia Bekijk reactie
    Turkendag vandaag wla? en dat verhaaltje is echt bledder. Kifesh hij pakt je zomaar bij je arm? Hoezo respectloos, ik zou hem een kopstoot geven.
    Lolllll dat is het eerste waar ik aan dacht!!

    Dit verhaaltje heeft zo'n m.nl. Verhalenrubriek als nasmaak!!
    hij: " Schatje ik ben anders dan anderen".

    Zij: " Klopt. Jij bent nog erger".


  6. #21
    Forever yours

    Reacties
    20.931
    05-10-2006

    Citaat Geplaatst door phunk Bekijk reactie
    Dat wordt danspasjes oefenen, meissie.
    meer zoiets


    http://www.youtube.com/watch?v=Hu92I...eature=related

    "When a husband and wife look at each other with love, Allah looks at both with mercy"
    [Bukhari 6:19 & Tirmidhi 14:79]


  7. #22
    moesh thoe3aada

    Reacties
    13.512
    13-04-2007

    kijk kijk wat die stompzinnige turkse soaps op 2m doet met die trutjes...ja fantasie
    visschotels, mamita konijn (met konijntje van HABIBAZIZ!) , kip met zitoen, lamsbout, ieshekred...

  8. #23
    moesh thoe3aada

    Reacties
    13.512
    13-04-2007

    Citaat Geplaatst door Anoniempje25 Bekijk reactie
    Dat ik die hele tekst nog gelezen heb ook.
    ik was gestopt bij de heer Mouassar
    visschotels, mamita konijn (met konijntje van HABIBAZIZ!) , kip met zitoen, lamsbout, ieshekred...

  9. #24
    Jbala rock!

    Reacties
    16.250
    09-12-2007

    Citaat Geplaatst door Effe_serieus Bekijk reactie
    ik was gestopt bij de heer Mouassar
    Ik ben n snelle lezer, da's het enige wat ik tot mijn verdediging kan zeggen haha

  10. #25
    moesh thoe3aada

    Reacties
    13.512
    13-04-2007

    Citaat Geplaatst door Anoniempje25 Bekijk reactie
    Ik ben n snelle lezer, da's het enige wat ik tot mijn verdediging kan zeggen haha
    je kan dus snel lezen he...lees dit eens snel: rijjijofrijik
    visschotels, mamita konijn (met konijntje van HABIBAZIZ!) , kip met zitoen, lamsbout, ieshekred...

  11. #26
    moesh thoe3aada

    Reacties
    13.512
    13-04-2007

    of of "heksheksheksheksheksheksheks" maar wel snel lezen he
    visschotels, mamita konijn (met konijntje van HABIBAZIZ!) , kip met zitoen, lamsbout, ieshekred...

  12. #27
    Jbala rock!

    Reacties
    16.250
    09-12-2007

    Citaat Geplaatst door Effe_serieus Bekijk reactie
    je kan dus snel lezen he...lees dit eens snel: rijjijofrijik
    Citaat Geplaatst door Effe_serieus Bekijk reactie
    of of "heksheksheksheksheksheksheks" maar wel snel lezen he
    Of deze Als vliegende vliegen vliegen achter vliegende vliegen, vliegen vliegende
    vliegen vliegensvlug. ennuh, jij rijdt hoor

  13. #28
    moesh thoe3aada

    Reacties
    13.512
    13-04-2007

    Citaat Geplaatst door Anoniempje25 Bekijk reactie
    Of deze Als vliegende vliegen vliegen achter vliegende vliegen, vliegen vliegende
    vliegen vliegensvlug. ennuh, jij rijdt hoor
    ik? nee man..dit is 2011...vrouwen achter het stuur, man o de achterbank aan het snurken
    visschotels, mamita konijn (met konijntje van HABIBAZIZ!) , kip met zitoen, lamsbout, ieshekred...

  14. #29
    Jbala rock!

    Reacties
    16.250
    09-12-2007

    Citaat Geplaatst door Effe_serieus Bekijk reactie
    ik? nee man..dit is 2011...vrouwen achter het stuur, man o de achterbank aan het snurken
    Nee nee, ik rij nie meer graag, ik slaap liever wel op de achterbank.

  15. #30
    moesh thoe3aada

    Reacties
    13.512
    13-04-2007

    Citaat Geplaatst door Anoniempje25 Bekijk reactie
    Nee nee, ik rij nie meer graag, ik slaap liever wel op de achterbank.
    weet je wat...we huren een chauffeur in en dan gaan we samen op de achterbank eehhh "slapen"
    visschotels, mamita konijn (met konijntje van HABIBAZIZ!) , kip met zitoen, lamsbout, ieshekred...

Tags voor deze discussie